Beverly club

Jel ima ko možda kofer za beverly 250 kao u prilogu, crne boje (može i samo gornji poklopac al da je u dobrom stanju, donji dio s bravom i ostalim mi i nije bitan).
 

Attachments

  • original-kofer-beverly-samo-350kn-slika-13212918.jpg
    original-kofer-beverly-samo-350kn-slika-13212918.jpg
    27.9 KB · Views: 197
Meni osobno je to preskupo, općenito cijene tih beverlija sad i prije 10 god su otišle skroz k vragu, nekad si bev s tipa do 10t km, 4-5 god star platio pola cijene novog, ovo danas ni normalno da me jebeš dovoljno je otvotit njuškalo.
 
Iskustvo sa bev 400? Kakav je agregat po pouzdanosti?
 
Nema problema s pouzdanosti, općenito te master mašine 400/492ccm su peri deri, uz redovne servise.
Ta mašina napravi par sto t km bez problema.
 
Dobro znat. Sad ipak krenuo sa manjim 250.
Nesto za gledat ili zamjenit na 250tki?ova je 2004. Ide na servis sutra
 
Zamjenit sve ako si ga tek uzeo, osim ak ima račune koji dokazuju da je fakat odrađeno nešto konkretno.
Ulje, filter, filter zraka, svjećica, remen, rolice klizači, selen, antifriz, ulje u kočnicama, provjeri i gume, ležaj volana, pumpu vode.
 
Pozdrav ljudi.
Dakle, ja ću opširno opisati pa možda netko ima savjet. Kupio sam beva 250ie prije dvije godine sa 19k km (barem po sat) 2008g, poja nemam koji sam vlasnik. Odvezao ga Lukasu i čovjek je napravio servis kak se spada pa sam uživo dvije godine. Jedina intervencija je bila stavljanje novog dihtunga na auspuh (grana-lonac), zamjena ulja, tankanje i dodavanje ulja. Krasnih 13k km, ko vurica. Problem zbog kojeg pišem ovo se javio prije tri tjedna. U četvrtak mi je zatrokirao u vožnji jednom i nakon toga ništa više. Petak, nakon par km crkne na semaforu. Idem iz ZG za VG, upali bez greške i ja nastavim. Crkava na leru tj kad god oduzmem gas, zovem Lukasa no čovjek je na putu i kaže da ga nema tjedan dana. Nakon više gašenja dođe do situacije da upali ali crkne čim mu dodam gas. Ostavim ga pa dođem u subotu sa novom svjećicom i ništa se ne mijenja. Par poziva i na kraju dobijem broj nekog servisa kod Kvatrića, čovjek dođe sa kombijem i odveze ga. Nakon par dana me zove, zamijenili su diznu i lulicu pa ga mogu uzeti. Radi malko čudno ali neko vrijeme ide, ponovo se gasi na leru, nazad u servis drugi dan. Nisu očistili klapnu (u međuvremenu sa saznao što je to, teletabis sam za mehaniku i nikad ništa ne šerafim), počiste to za uru vremena i ja odoh, skuter radi fino kao i prije. Par dana prođe i opet počne crkavati na leru, slučajno sam u nekom servisu kod veterinarskog kupovao sprej za čišćenja kacige i pričam sa čovjekom o tom problemu, ima tester za piaggi pa ga spoji i nešto pročaćka jer ovi kod Kvatrića nemaju tester. Par dana prođe a i dalje se gasi na leru.  Prošli tjedan promjena ulja, remena, rolica filtera a subotu sam došao kod veterinarskog da to ljudi slože konačno. Ne ide, vratio se u fazu kad crkava pri dodavanju gasa, kaže mi kako će mu u ponedjeljak netko donijeti rabljeni komp jer bi tu mogao biti problem. Nije komp pa čačkaju dalje, da se lanac neki nije rastegnuo, da nije iz vaze iskočio, neka guma za usis zraka je isprobana pod vakumom i sve je ok... Sad valjda glavu otvaraju da vide jel zašteko ventil. Idem tamo vidjeti kakvo je stanje. Možda netko od vas u međuvremenu napiše nešto što bi pomoglo. Zahvaljujem. (baš sam se natipko)
 
Mislim da imaš problem s lošim majstorima, vjerovatno je usisna otišla, otiđi do Chupsija, nek ti ugradi drugu za probu.
 
Chupsi, kako ga kontaktirati? Skuter je raskopan u servisu i nije u voznom stanju pa ako može broj da čovjeka nazovem, i zahvaljujem na savjetu
Imam ga u imeniku, rezervni ključ sam kupio kod njega.
 
noky200 said:
Zamjenit sve ako si ga tek uzeo, osim ak ima račune koji dokazuju da je fakat odrađeno nešto konkretno.
Ulje, filter, filter zraka, svjećica, remen, rolice klizači, selen, antifriz, ulje u kočnicama, provjeri i gume, ležaj volana, pumpu vode.

(y) ide sve u promjenu.. Da budsm siguran kaj je unutra. Neki  savjet za tezinu rolica i opruge? Model i proizvodjac? Nisam u tome godinama.. Pa da uzmem kaj treba
 
dannyghost said:
(y) ide sve u promjenu.. Da budsm siguran kaj je unutra. Neki  savjet za tezinu rolica i opruge? Model i proizvodjac? Nisam u tome godinama.. Pa da uzmem kaj treba
Ma sve kako je proizvođač definirao i to je to.
 
dannyghost said:
Iskustvo sa bev 400? Kakav je agregat po pouzdanosti?

Bev 400 je odlican motor. Masina je peri deri.
Mane:
zna zajebavati tu i tamo da se ugasi na leru ili semaforu ako je prljava klapna ili filter zraka ili ako vozis na rezervi.
Izbjegavati palit gasit masinu vise puta tokom dana (npr.Kad pumpam gume radje pustit motor da radi).
Izbjegavat kratke relacije , zagrijati par min prije voznje mi je navika.
masina se ne voli vozit sporo .. ja djiram svaki dan u jednom smjeru oko 22 km, oko 100-120 kmh.
U gradu i po semaforima se lako digne temperatura motora pa cujes ventilator
Koristim engine ice coolant - posto sam u tropskoj klimi
Potrosnja 20-24 km po litri ovisno o voznji meni je prosjek 22 km po litri.
Inace , kako ide - sa dvoje ljudi drzi rep 0-100 kmh novoj xmax 300 (testirao).Solo ju naperem  :021:
Najvise voli povuc od 80-130 kmh. Tu prati i jace motore.
 
uffo said:
Pozdrav ljudi.
Dakle, ja ću opširno opisati pa možda netko ima savjet. Kupio sam beva 250ie prije dvije godine sa 19k km (barem po sat) 2008g, poja nemam koji sam vlasnik. Odvezao ga Lukasu i čovjek je napravio servis kak se spada pa sam uživo dvije godine. Jedina intervencija je bila stavljanje novog dihtunga na auspuh (grana-lonac), zamjena ulja, tankanje i dodavanje ulja. Krasnih 13k km, ko vurica. Problem zbog kojeg pišem ovo se javio prije tri tjedna. U četvrtak mi je zatrokirao u vožnji jednom i nakon toga ništa više. Petak, nakon par km crkne na semaforu. Idem iz ZG za VG, upali bez greške i ja nastavim. Crkava na leru tj kad god oduzmem gas, zovem Lukasa no čovjek je na putu i kaže da ga nema tjedan dana. Nakon više gašenja dođe do situacije da upali ali crkne čim mu dodam gas. Ostavim ga pa dođem u subotu sa novom svjećicom i ništa se ne mijenja. Par poziva i na kraju dobijem broj nekog servisa kod Kvatrića, čovjek dođe sa kombijem i odveze ga. Nakon par dana me zove, zamijenili su diznu i lulicu pa ga mogu uzeti. Radi malko čudno ali neko vrijeme ide, ponovo se gasi na leru, nazad u servis drugi dan. Nisu očistili klapnu (u međuvremenu sa saznao što je to, teletabis sam za mehaniku i nikad ništa ne šerafim), počiste to za uru vremena i ja odoh, skuter radi fino kao i prije. Par dana prođe i opet počne crkavati na leru, slučajno sam u nekom servisu kod veterinarskog kupovao sprej za čišćenja kacige i pričam sa čovjekom o tom problemu, ima tester za piaggi pa ga spoji i nešto pročaćka jer ovi kod Kvatrića nemaju tester. Par dana prođe a i dalje se gasi na leru.  Prošli tjedan promjena ulja, remena, rolica filtera a subotu sam došao kod veterinarskog da to ljudi slože konačno. Ne ide, vratio se u fazu kad crkava pri dodavanju gasa, kaže mi kako će mu u ponedjeljak netko donijeti rabljeni komp jer bi tu mogao biti problem. Nije komp pa čačkaju dalje, da se lanac neki nije rastegnuo, da nije iz vaze iskočio, neka guma za usis zraka je isprobana pod vakumom i sve je ok... Sad valjda glavu otvaraju da vide jel zašteko ventil. Idem tamo vidjeti kakvo je stanje. Možda netko od vas u međuvremenu napiše nešto što bi pomoglo. Zahvaljujem. (baš sam se natipko)

Probaj provjeriti sve redom injector(il karburator) , klapnu.. dovod goriva. Ne zaboravi akumulator ako je star il voltaza
 
Skuter je dva tjedna u servisu na Pešćenici. Raskopali su ga potpuno i mašinu 😄. Više sam lud od toga, danas ih zovem a lik kaže da je glava stigla i da mehaničar slaže. Pitam da zovem kasnije ili će on mene i još se nije javio. Pokazivao mi mehaničar magnet i onaj njegov poklopac točnije neke crne mrlje na tom poklopcu a dečko iz dućana kaže da je sa tim sve u redu jer je on mjerio nekog boga. Nisam ih pitao dal su tu klapnu mijenjali za probu. Injektor je novi a kaže da su probali i sa drugim novim, pumpu goriva isto probali novu, cdi ili komp također. Sutra zovem da vidim što je nakon sređivanja te glave tj toga što je na ventilima bio neki luft ili što već. Reći ću mu da proba i sa novim akumulatorom. 14 dana u servisu, ma lagano bez teksta ostajem. Zahvaljujem na savjetima ljudi dragi.