Beverly club

Jbt ga, zna se i običan servis produžit,pukne ti neki šaraf na demontaži ili sl pa zgubiš vremena da bi 2 servisa redovna odradio, a nemreš to naplatit.
 
Da se malo nadovezem. 250 sa fergazerom... Voli se ugasit nakon par minuta od kretanja pa onda verglanje bez akcije.
Promjenio svjecicu, ulje i filter te remen i rolice. Tank je pun goriva novog.
Sta gledat dalje? Fergazer? Vakuum pumpa za gorivo ili nesto trece?
Jel bi pomoglo da se ode na dijagnostiku? Neki serviser u Zg za preporucit?
 
Pogledaj si prvo da li su ti sve gume i crijeva oko karburatora na mjestu. Da se koje nije možda malo izvuklo pa ti vuče zrak negdje. Tako je meni bilo. A onda pregledati karb i dobro očistiti.

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

 
noky200 said:
Jbt ga, zna se i običan servis produžit,pukne ti neki šaraf na demontaži ili sl pa zgubiš vremena da bi 2 servisa redovna odradio, a nemreš to naplatit.
Ma sve 5 ali...
Dva tjedna, u četvrtak mi je rekao da je glava stigla, u petak mehaničar slaže a u subotu isprobava. Skuter pali, radi na leru, ne gasi se kod dodavanja gasa, mehaničar ga isprobava ali nije stavio sve plastike i on sad ide provjeriti kakvo je stanje. Reko super, nazovem kasnije ili mi javite? Javim ja kaže on. Od pola 12 pa do 14:00 zovem 20x jer on naravno nije zvao. Nitko se ne javlja, dva puta linija zauzeta (fixni broj). Koji je to klnac? Posao? Reko dajte promjenite onaj selen mašine kad je sve već raskopano, nema frke kaže a kad ponovo pitam za to onda je ta guma dobra i ne treba u mijenjati. Pa MIJENJAJ kad sam rekao, nemoj sad da je dobra....
Sad ću uzet uber i otići do servisa jer me baš zanima mogu li što vidjeti.
 
morpheus365 said:
Pogledaj si prvo da li su ti sve gume i crijeva oko karburatora na mjestu. Da se koje nije možda malo izvuklo pa ti vuče zrak negdje. Tako je meni bilo. A onda pregledati karb i dobro očistiti.

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk
Laički sve izgleda čvrsto. Skuter upalio.. Vozio se cijeli dan i onds opet ugasio i nece upalit.
Neznam jel to pitanje neke struje ili fergazera.. Moram to otvorit
 
Kad neće upaliti: dolazi li benzin do cilindra (kakva je svjećica), ubaciti malo benzina u cilindar i probati upaliti. Skini crijevo od goriva sa karba pa provjeri pumpu, zamijeni filter od goriva kod pumpe usput. Mene kad je tako zezao sve sam to provjerio, očistio i karb. Na kraju skužio da mi se izvuklo neko crijevo kod karba (mislim sa onog SAS filtera) i tu mi vukao zrak. Namjestio crijevo i radi ko beba.

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

 
tuta125 said:
ma vrhunski, Zrnovnica mi cak i odgovara, hvala!


to je u globalu to, samo bi ti preporucio da prvo otvoris cep od rashladne posude pa tek onda skines selnu sto drzi donje crijevo na pumpi vode.
pricekas da sve iscuri, i crijevo vratis nazad i stavis selnu nazad. vjerojatno ces trebat kupit novu jer je serijska "nepovratna".
ulijes antifriz kroz posudu (cca 1.5 l)
otvoris onaj poklopac ispod sica, crni plasticni.
vidit ces crnu plasticnu lulu na gornjoj strani glave, u koju ide crijevo vode. sa strane te lule imas malu cijev koju drzi mala "stipaljkasta" selna koju maknes obicnim klijestima.
upalis skuter, skines tu malu cijev na luli i pricekas dok svi mjehurici zraka izadu, i kad pocne curit samo tekucina, vratis crijevo.
pricekas da se upali ventilator, po potrebi nadolijes jos antifriza do oznake max u posudicu i to je to  (y)
pitanje je za tebe .....jeli ova lula u pitanju sa prve slike i dali mislis na ovu cjev na njoj.? Problem je sto ako skinem crijevo to zeleno motor poveca ler brzinu na nekih 5 do 10 sekundi i ugasi se a pri tome ne izlazi rasladna tecnost....tako da sam misljenja da jeto crjevo od vakuma...mozda grijesim?? PROBLEM  mi je pronaci kako i gdje izbaciti vazduh poslje promjene tecnosti antifriza?
 

Attachments

  • flansa2.jpg
    flansa2.jpg
    118.6 KB · Views: 78
  • fl3.jpg
    fl3.jpg
    39.7 KB · Views: 75
Uliješ antifriz, ostaviš čep otvoren, upališ ga i čekaš da se upali ventilator. Ostaviš ga tako malo da radi, zatvoriš čep i piči. Nemoj uliti skroz do oznake jer će ti inače izbaciti malo van kad se uključi ventilator. Kasnije dodaš do oznake.

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

 
morpheus365 said:
Uliješ antifriz, ostaviš čep otvoren, upališ ga i čekaš da se upali ventilator. Ostaviš ga tako malo da radi, zatvoriš čep i piči. Nemoj uliti skroz do oznake jer će ti inače izbaciti malo van kad se uključi ventilator. Kasnije dodaš do oznake.

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk
[/quote
Zahvaljujem na resenju problema  (y)]
 
morpheus365 said:
Kad neće upaliti: dolazi li benzin do cilindra (kakva je svjećica), ubaciti malo benzina u cilindar i probati upaliti. Skini crijevo od goriva sa karba pa provjeri pumpu, zamijeni filter od goriva kod pumpe usput. Mene kad je tako zezao sve sam to provjerio, očistio i karb. Na kraju skužio da mi se izvuklo neko crijevo kod karba (mislim sa onog SAS filtera) i tu mi vukao zrak. Namjestio crijevo i radi ko beba.

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk
Goriva ima, iskre ima. Promjenili smo čok jer nije bio originalni.. Valjda je to problem bio...
 
Update.. Izgleda da je bio neoriginalni/lose instaliran  čok. Pali i vozi.
 
Pozdrav

Imam isti problem kao na snimci, samo je 300ie.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=9&v=eP4qvyTlWys

Napomena, stavljen je zamjenski remen, a prije nego sam ga kupio je obavljena zamjena. Remen ima sada 500 km.
 
Ne bih se zaklea, ali mislim da je u pitanju ležaj zatezača remena (u biti se radi o običnoj remenici između variomata i kvačila koja ne dozvoljava da remen previše klapara/oscilira unutar kućišta).

:neznam:

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
 
https://www.youtube.com/watch?v=ehYI1KqBHic

ne kužim kako on može lupkati ?
ošo ležaj na njemu ?

lupkanje u pozadini, je nešto drugo i snimke našao na drugom forumu, ali identično.
 
:neznam:

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
Prije kupnje je bio na servisu. Remen zamjenjen, rolice navodno u dobrom stanju.
Motor ide dobro, dobro vuče, taj zvuk nestane kad se doda gas, a zna se pojavit tamo oko 40 km/h
 
Lupa remen po tom ublaživaču na leru. čim dodaš malo gasa on se napne i nema tog zvuka.
Osim toga može se čuti ploča iza kvačila jer ju drže samo tri zegera, i na većini se rasklima prije ili kasnije, također mogu se malo čut klizaći i rolice.
Ne vjerujem da je nešto baš potrošeno na tim km od vitalnih dijelova.