Beverly club

Ima li tko da je napravio malo veću kilometražu s novim 400 HPE?

Koliko čitam po internetima, zna se javiti problem s pumpom goriva i kodom ključa...
 
Stigao novi 400, pa sam ga malo probao.

U vožnji je skoro isti kao stari 350, okretan, lagan, dosta visoko sjedalo za skuter i uspravan položaj, za grad odlično. Nakon 500 metara imaš osjećaj da ga čitav život voziš.

Snage ima dovoljno, iako je u postupku razrade, ali nije neka razlika u odnosu na 350.

Kočnice vrhunske za 300/400 klasu.

Digitalni sat je dosta loš za korištenje, potrošnja je u km/l.

Moram proučiti aplikaciju i probati povezati mobitel.

Nema papirnate servisne knjižice već je digitalna, pa ću gledati naći kakvu neispunjenu.

Prilikom malo življe vožnje se čuje smrad iz auspuha, vjerojatno su to ove nove eko norme.

Nadam se da će se pokazati dobar.


52488581174_56d00db099_b.jpg
 
I meni je bio gotovo identican kao 350, kazu da nakon određene kilometraze krene osjetno jace.
 
Cestitke! Bas je lijep skuter :)

A smrad iz auspuha zna biti i na auspusima kad se dugo ne vozi malo brze pa se skupi neceg (be znam sta) A di nece iz novog
 
Ima li tko kakvo rješenje za one plastične okrugle "šajbe" što drže vizir na Beverlyu 350 i pretpostavljam na ostalim modelima. Obzirom da su plastične, ako ih previše zategneš - kao ja - naravno da puknu. Ako opet ne zategneš, vizir vibrira i breči. Pošto vjerojatno nemaju posebno taj dio za naručiti, a niti želim opet plastično govno, ima li tko kakav prijedlog za alternativno rješenje?
 
Evo par dojmova ako netko razmišlja o novom 400.

Čisto da ne bude zamjerki, najviše se usporedba odnosi na X-Maxa 300 i Beverlya 350 s kojima sam dosta kilometara napravio, s T-Maxom ili pravim motorima nema smisla uspoređivati.

U odnosu na X-Maxa, lakši je duplo za provlačenje i manevre po gradu, a i uspravniji i viši položaj sica je isto tako prednost, uži je skuter i to se osjeti, dosta je okretniji.

Kočnice su odlične, velik disk, dobra kliješta, osjećaj na ručici dobar, skoro ga se može voziti kao i motor uglavnom s prednjom kočnicom, što s X-Maxom nije slučaj.

Mašina ima dosta snage, iako je malo grub rad, jedan cilindar i 400 ccm, pogotovo dok je hladna.

Vozi se lijepo, iako nagnut preko rupa vidiš da bi bolji zadnji amortizeri i moto vilica bili prava stvar.

Manje pliva zadnji kraj od X-Maxa.

E sad, ono što mi se ne sviđa.

Mjesta ima manje od Beverlya 350, sic je uzak i nema promjene položaja u vožnji.

Vjetrobran stvara vrtlog i puše direkt u oči za one koji vole nositi Jet kacige s otvorenim vizirom kao ja, tako da ili viši ili nikakav vjetrobran.

Između 60 i 70 ako digneš ruke s volana ima mrvicu vibracija na istome.

Malo mi djeluje nestabilan na većim brzinama, ali uzmite u obzir da sam na Triumphu svaki dan, tako da je možda normalno za skuter.

Očekivao sam ipak malo više force s obzirom na 400 ccm, ne djeluje mi da je uopće brži od prve serije 350 koju sam svojevremeno vozio.

Završna obrada na plastikama bi mogla biti bolja, prvenstveno ovaj pretinac ispred vozača i nazad ispod štop svitla.

I šugavi poklopac rezervara, na Bevu 350 je bio u motorističkom stilu, dok je ovdje kao i na X-Maxu, metalni koji se samo zakrene, kao da su ga skinuli sa stojadina.

Na kraju krajeva, sve ovisi o preferencijama, po meni je bolja opcija od X-Maxa isključivo zbog te lakoće provlačenja, što se toga tiče, sličniji je Vespi nego Maxi skuteru.

A tko traži GT skuter, za tu lovu je polovni T-Max ili Bmw C650 bolje rješenje od svega iz 300-400 klase.
 
Slicni dojmovi. Koliko vidim, ljudima su Maxovi na on/off, odlični ili nikako ne pašu. Nama beverlyjasma je ocito ovo drugo. Mi smo isti dan imali 350, 400 i bemve 400. Koliko se sjecam, razlike beva 350 i 400 su mi bile bas minimalne. Jedini minus 400, nema bijelog sa crnim sicem i plastikama. Zato jos ne dam svoj odnosno ne spustam ni lipe. :mrgreen:
 
Sve ovisi za što se skuter koristi, po gradu je Beverly dosta okretniji.

T-max je naprimjer super pogođen model, ali X-Max je po nekim stavkama promašen, po gradu težak, a na magistrali fali snage, slabe kočnice i zadnji ovjes loš.

I još jedna stvar koju 350 ima, cerada ispod sica, 400 ne dolazi s njom. Glupo rješenje, pogotovo jer se skuteri voze cilu godinu.

I rad abs/asra mu je odličan, na dosta skutera je to dosta grubo, ovdje su baš dobro napravili.

Vidi narančastog 400, meni ludilo izgleda.
 
Ja uplatio kaparu za srebrenog 400 S, trebao bi doći nekad u travnju :)
Probao sam prijateljevog 300 samo da vidim položaj sjedenja na mojih 190 cm, sve super, dovoljno prostora za koljena samo mi je sic malo mali, čini mi se da bi bilo bolje da je ovaj 'naslon' malo više prema natrag, barem par cm.
Nadam se da će i ovjes biti ok za mojih 100 kg.
Disco Volante koja ti je otprilike potrošnja?
I kakva bi trebala biti mašina što se tiče dugovječnosti, koliko sam shvatio ovo je samo unaprijeđena mašina od 350, kako su se oni pokazali preko npr. 50k km?
 
Ja uplatio kaparu za srebrenog 400 S, trebao bi doći nekad u travnju :)
Probao sam prijateljevog 300 samo da vidim položaj sjedenja na mojih 190 cm, sve super, dovoljno prostora za koljena samo mi je sic malo mali, čini mi se da bi bilo bolje da je ovaj 'naslon' malo više prema natrag, barem par cm.
Nadam se da će i ovjes biti ok za mojih 100 kg.
Disco Volante koja ti je otprilike potrošnja?
I kakva bi trebala biti mašina što se tiče dugovječnosti, koliko sam shvatio ovo je samo unaprijeđena mašina od 350, kako su se oni pokazali preko npr. 50k km?

Tu i tamo ga posudim pa ti ne mogu točno reći, ali mislim da je oko 5 litara. Sve kratke relacije po gradu.

350 kojeg smo prije imali je trenutno na 60ak t km, izuzev jednog kunpluga, lule svićice i mislim da je neki čep od ulja dva puta mijenjan, nikakvih problema nije bilo.
 
  • Like
Reactions: t0malito
Sve ovisi za što se skuter koristi, po gradu je Beverly dosta okretniji.

T-max je naprimjer super pogođen model, ali X-Max je po nekim stavkama promašen, po gradu težak, a na magistrali fali snage, slabe kočnice i zadnji ovjes loš.

I još jedna stvar koju 350 ima, cerada ispod sica, 400 ne dolazi s njom. Glupo rješenje, pogotovo jer se skuteri voze cilu godinu.

I rad abs/asra mu je odličan, na dosta skutera je to dosta grubo, ovdje su baš dobro napravili.

Vidi narančastog 400, meni ludilo izgleda.
Ja sam imao beverlya 300 pa 350 i onda kupio t maxa 530 2017. Skuter koristim samo po gradu, odnosno imam motor za vožnju van grada. Ono što mogu reći da mi je bev 350 bio idealan. Položaj sjedenja, okretnost i snaga taman kako treba za grad i provlaćenje kroz gužvu. Čitajući sve hvalospjeve o t maxu odlučio sam ga probati i ostao razočaran. Položaj sjedenja kao na bačvi a leđa iskrivljena. Imam kraće noge i sa visinom 180 sam jedva mogao do poda. Provlaćenje kroz gužvu mi je bilo totalno nepraktično. Čak i snagom nisam bio nešto zadovoljan jer bez variomata nije bio ništa posebno. Kad sam stavio malossi variomat bilo je malo bolje ali je onda dosta dizao okretaje i nije bio linearan. Ono što je bilo dobro u odnosu na beverly su odlicne kočnice i vožnja po zavojima. Prodao sam ga nakon par mjeseci i snimam ponovo uzet neki beverly. 400 mi je zanimljiv ali mi je užasno ružan odozada. A za rabljeni 350 ne dam 80% vrijednosti novog koliko neralno ekipa traži nakon par i više godina korištenja.
 
  • Like
Reactions: Marin0 and t0malito
Ja sam imao beverlya 300 pa 350 i onda kupio t maxa 530 2017. Skuter koristim samo po gradu, odnosno imam motor za vožnju van grada. Ono što mogu reći da mi je bev 350 bio idealan. Položaj sjedenja, okretnost i snaga taman kako treba za grad i provlaćenje kroz gužvu. Čitajući sve hvalospjeve o t maxu odlučio sam ga probati i ostao razočaran. Položaj sjedenja kao na bačvi a leđa iskrivljena. Imam kraće noge i sa visinom 180 sam jedva mogao do poda. Provlaćenje kroz gužvu mi je bilo totalno nepraktično. Čak i snagom nisam bio nešto zadovoljan jer bez variomata nije bio ništa posebno. Kad sam stavio malossi variomat bilo je malo bolje ali je onda dosta dizao okretaje i nije bio linearan. Ono što je bilo dobro u odnosu na beverly su odlicne kočnice i vožnja po zavojima. Prodao sam ga nakon par mjeseci i snimam ponovo uzet neki beverly. 400 mi je zanimljiv ali mi je užasno ružan odozada. A za rabljeni 350 ne dam 80% vrijednosti novog koliko neralno ekipa traži nakon par i više godina korištenja.
Gotovo identičan put i kod mene, isto kao i dojmovi. Samo za grad, Bev 350 nema zamjerke i praktičniji je od Maxa. Novi HPE 300 ide izvrsno, netko će reći za grad je Medley/Xenter još bolji ali meni je 350 reference point.
 
Evo još jedan 400 S, stigao je malo ranije nego su rekli pa je palo prvih 100 km za vikend :)
Ovako na prvu, sve je puno bolje nego sam očekivao od snage voznosti itd. tu ga stvarno ne mogu dovoljno nahvaliti, vozi se skoro kao motor. Najveća zamjerka je što mi je sic mali i ne dopušta baš nikakvu promjenu položaja pa postane malo neudobno nakon 30ak km.
Kada bi se ovaj naslon mogao pomaknuti par cm unatrag ili nekako preoblikavati da se dobije tih par cm mislim da bi puno pomoglo, ako je to uopće moguće jer sam pročitao na njemačkom forumu da je spužva ispred ove 'skale' debela samo 1 cm. Ako znate nekog u Splitu ko bi to mogao izvesti bio bi zahvalan.
Kao što je kolega gore napisao, vjetrobran koji je došao s njim bacao je zrak direktno u kacigu i buka mi je dosta smetala čak i na gradskim brzinama tako da ide na njuškalo, bez njega sve super i ništa ne smeta.
 

Attachments

  • image1.jpeg
    image1.jpeg
    3.4 MB · Views: 0
Last edited:
  • Like
Reactions: DiscoVolante
Argento cometa? Jucer sam bio u Piaggio po neki prekidac i gledao, mislim da bi mi to bio izbor ispred narancastog.
Vizir je gotovo identican ili cak malo visi od 350. Kut takoder. Za vikend je dole bilo vjetra sto jako utjece, i na starom nekad radi super a nekad jako smeta pa se moras skrivat iza njega.
 
Argento cometa? Jucer sam bio u Piaggio po neki prekidac i gledao, mislim da bi mi to bio izbor ispred narancastog.
Vizir je gotovo identican ili cak malo visi od 350. Kut takoder. Za vikend je dole bilo vjetra sto jako utjece, i na starom nekad radi super a nekad jako smeta pa se moras skrivat iza njega.
Da, argento cometa i s bojom sam prezadovoljan. Ja sam se već odlučio na skroz crni, ali onda sam vidio dva crna stara par mjeseci i nije to više bilo isto kao kad su skroz novi i sjajni. Onda mi je prijatelj skrenuo pozornost na ovu srebrno crnu kombinaciju, crne ionako ima i više nego dosta na ovim S verzijama i to je bilo to.
A što se tiče vjetra ja sam ionako navikao na naked-e tako da mi odgovara bez ičega, a na de forumu sam uglavnom primijetio da ili skidaju skroz ili stavljaju onaj dodatak na vizir.
Znaš li možda nekoga da je radio nekakve preinake sa sicem na prošlim modelima i može li se išta? Uhvatio sam se toga, za grad apsolutno nebitno, ali za duže vožnje bi dosta pomoglo, dupe mi jedva stane na ovaj trokutic :mrgreen:

image0.jpeg
 
Znam da su na prvoj seriji skidali taj graničnik na sicu jer je bio na dva šarafa. Od kad je u komadu nisam siguran mada me čudi da ako meni debelom nije loš sic, kako onda drugima smeta. :mrgreen: Na duže je naporan, to se slažem, ali ne više od većine motora. Uvijek imaš opciju sjedenja na suvozačkom sicu, na dužoj vožnji te nitko ne vidi pa ne izgledaš ko idiot.:ROFLMAO:
Ni ja nisam primjećivao sivog dok ih nisam sve vidio posložene u dućanu. Uživo je bomba.
Vizir nemoj prodavat, trebat će ti ako ništa drugo onda za prodaju.:p
 
  • Like
Reactions: t0malito