Beverly club

Bev 250, karb iz 2005, malo me zezala prirubnica pa nisam ga vozio 4-5 mjeseci, juče učinim 10-ak km-a, i primijetim iz desne ručke curenje glicerine, stavio krpu da pokupi, danas otvorim da vidim što je, odakle curi i primijetim gdje je curilo, a posuda uredna, danas nije ništa puštalo, ima li tko ideju što se dogodilo ? Na slikama sam iscrtao gdje je puštalo !
Otišao cilindar. Vjerojatno se gumica stvrdnula. Najbolje zamijeniti.
 
  • Like
Reactions: hondimir
Moguće da se preko zime nakupilo ulja pa sad izletilo van. Moj 350 je to znao napravit s antifrizom, pljune par kapi. :mrgreen: Moguće da je gumica cilindra ali onda bi puštao i dalje i ne bi dobro radila bremza.
 
  • Like
Reactions: hondimir
bok
kakvu foliju nalijepiti na prednji pretinac , gdje kupiti

ovaj 400 ima manje mjesta za silazak nego 300i
 
NIsam još stavio jer Bev nikako da stigne. :mrgreen:

Ne znam jel to PPF ali kažu da je za kamenčiće pa valjda je iako je dosta jeftinija. Našao sam u nekom malom dućanu na Horvaćanskoj u Zagrebu ( https://pravi-smjer.hr/) za par eura. Plan je da zaštiti one dijelove koje bi dekica odnosno njene kopče mogle oštetiti kroz duže vrijeme jer ju ne skidam preko ljeta. To se ionako ne vidi pa nije bed ako/kad sjebem ali vjerujem da se može fino postaviti ako radi netko tko zna.
 
NIsam još stavio jer Bev nikako da stigne. :mrgreen:
A da, zaboravio sam da je otišao stari... Znači naručen je 400? Koja boja, kad stiže? :mrgreen:
Bacit ću oko za foliju, ja bi stavio na pretinac, samo ne znam lijepi li se ona na onaj materijal od pretinca jednako kao i na plastike... Ako sam dobro skužio namoči se/naspreja vodom dio na koji će folija ići i onda se može točno namjestiti klizanjem pa se nakon toga samo utisne...
 
Nisam siguran da bi to vrijedilo za pretinac jer nije gladak kao lakirane površine. Svejedno, moj savjet je da potrošiš 4 eura i probaš. Osim toga vidim da i na novima ostaje problem apšisanih plastika pa ćemo reklamirati. :mrgreen:
Navodno drugi tjedan izlazi iz proizvodnje tako da se prate kamioni na dnevnoj bazi. Izbor boja je prilično siromašan, prošlo ljeto nisam htio prodati svog jer sam mislio da možda stiže bijelo crni. Od toga ništa, onda sam se dvoumio između crvenog i sivog pa sam na prošloj vožnji stao u Zadru jer su imali u izlogu oba. Premda je crveni atraktivniji, nije mi sjeo još od prvog testnog 300. I tako je ispao sivi.
 
  • Like
Reactions: t0malito
I tako je ispao sivi.
Dobar izbor, evo ti jedna od prije par dana da ti ga je još malo teže dočekati :mrgreen:

IMG_0744.jpg
 
  • Like
Reactions: hondimir
Ma da, i ona prva tvoja slika je pomogla. :mrgreen: Stvarno ga jedva čekam, bez Beva mi je užas.
Jel tvoj stigao sa zatamnjenim vizirom? Zadnji kojeg sam vidio u Moto Mondo imao je zatamnjeni i frend koji radi tamo kaže da im u zadnje vrijeme svi takvi dolaze ali mislim da je zabrijao jer u drugim dućanima su prozirni a tamni ide pod dodatnu opremu i nije jeftin.
 
Last edited:
Zašto je Bev Golf na dva kotača... Gledam sad neke brojke i malo me začudilo. 350 sam kupio 2015. i platio bez poreza 4.364 EUR a prodao u 2023. za 4.350 EUR. Dao sam uz njega kofer i dekicu i nešto malo se izgubilo na porezu. Tada sam dobio neki popust ali ništa senzacionalno, kao što je i prodajna cijena sada bila sasvim realna za stanje. Nakon devet sezona...
 
  • Like
Reactions: t0malito
Rekao bih vise da je takva cijena zbog danasnjeg stanja sa rabljenim i novim.
Ja sam takodjer 2015. prodao Beverly 350 sa 11000km za 33000kn a placen nov sa kuferom i vizirom 2012. 39999kn. Nakon tri godine nije nikakav gubitak ali ovo danas je abnormalno.
Stanje na trzistu je takvo da se moze prodati i to po trazenoj cijeni jer su cijene isle u nebi a dobavljivost je slaba.
Da su novi dostupni odmah, sve cijene bi bile 20-30% nize.
Xmax i Tmax su onda Golf GTD gledajuci cijene novij i rabljenih nakon tolilo godina.
 
Da su novi dostupni odmah, sve cijene bi bile 20-30% nize.
Ja sam kupovao novoga 400 prije dva mjeseca, rečeno mi je da je dostupna bilo koja boja u roku dva tjedna. Odlučio sam se tek par tjedana nakon, boje nije bilo u dućanu i nakon uplate kapare su tada rekli najkasnije kroz mjesec-dva, a stigao je nakon dva tjedna.
Tako da nije situacija kao sa ADV-om i nekim drugima.
 
Frend je neki dan htio naruciti MP3, jedan u salonu. Pitao je ako se taj proda, koliko se ceka drugi a ovi iz Piaggia su rekli od 3-6mj.
 
Ja sam kupovao novoga 400 prije dva mjeseca, rečeno mi je da je dostupna bilo koja boja u roku dva tjedna. Odlučio sam se tek par tjedana nakon, boje nije bilo u dućanu i nakon uplate kapare su tada rekli najkasnije kroz mjesec-dva, a stigao je nakon dva tjedna.
Tako da nije situacija kao sa ADV-om i nekim drugima.
Moguce, ali eto, vjerujem da je i stanje sa Japancima doprinijelo ovakvim cijenama.
Kad sam saznao da se X-ADV dugo ceka, poceo sam razmisljati da to cekanje po sezoni zakrpam Vespom GTS 300 ali kad sam vidio cijene novih i rabljenih, rekoh onda radje nista ne kupujem dok ne ubodem zeljeni X-ADV.
 
Frend je neki dan htio naruciti MP3, jedan u salonu. Pitao je ako se taj proda, koliko se ceka drugi a ovi iz Piaggia su rekli od 3-6mj.
Svi su danas na prednarudžbama, što si planirao mjesecima unaprijed to možeš dobiti. Za Piaggio znam da su naručili jako puno toga, moguće da se neki modeli više traže pa kasne. Kod Ducatija je puno manje motora ali im zato dolaze praktično u dan.
 
Moguce, ali eto, vjerujem da je i stanje sa Japancima doprinijelo ovakvim cijenama.
Kad sam saznao da se X-ADV dugo ceka, poceo sam razmisljati da to cekanje po sezoni zakrpam Vespom GTS 300 ali kad sam vidio cijene novih i rabljenih, rekoh onda radje nista ne kupujem dok ne ubodem zeljeni X-ADV.
Ma zapravo se cijene i situacija kod Beverlyja nisu puno promjenile. Od 2011. do 2015. sam svake godine uzimao novi i bile su iste rasprave. U ovom sada slučaju, za jednog prosječnog kupca, imaš 350 sa koferom i dekicom, redovno servisiran, bez ikakvog kvara, crtice, ogrebotine... stvarno kao nov sa 23tkm za 32.000 kn. Da uzme novi sa istom opremom koštalo bi ga 53.000 kn. To je velika razlika a uz to zna da na neće u slijedećih godinu, dvije previše izgubiti. Ne čini mi se da ima posebne razlike u odnosu na ono kako je bilo prije. Čak ni onaj možda najvažniji dio: poskupljenje novog, ili ako hoćete inflacija, u deset godina je digla cijenu oko 1.000 EUR.
 
Digla je cijenu koliko se ja sjecam 10000kn. Kad sam ja uzimao cijena je bila 41999,00kn, ja sam dobio nekih 5% popusta i platio 39999,00kn. Kufer + vizir u cijeni.
Sve stoji, ali stanem i razmisljam, 7000,00 - 8000,00€ za 350ccm sa tridesetak konja?
Naravno, za svaki skuter ide isto takvo pitanje ali onda takva vozila koja su trebala biti za siru masu kao Beverly, Vespa, Xmax itd polako gube svoj target, jer sve manje ljudi ce si to moci priustiti.
Nazalost...