Beverly club

Da ne otiđemo previše u off topic,molio bih jer če bit nepregledno..
mrežnica je super!!taman!!
miha će ič ispred kao policijska pratnja :D
a nas podosta iza njega!!
i naravno klopa,cuga,bela,trešeta,malo pršuta,branciina,itd.

miha je ipak legenda (sa 125 kubika u 18 mjeseci 23000 km i dosta država!!)
tako da molim respekt prema njemu!!!
 
lesi said:
Da ne otiđemo previše u off topic,molio bih jer če bit nepregledno..
mrežnica je super!!taman!!
miha će ič ispred kao policijska pratnja :D
a nas podosta iza njega!!
i naravno klopa,cuga,bela,trešeta,malo pršuta,branciina,itd.

miha je ipak legenda (sa 125 kubika u 18 mjeseci 23000 km i dosta država!!)
tako da molim respekt prema njemu!!!

tak da ono  8)


:LOL:
:LOL:
:LOL:

Ne, pa ja ću uletit onak kao slučajno, nije mi Lesi kum, pa neću znat kad se dogovorite  :mrgreen:  :mrgreen:
Dečki, samo naprijed  (y)

gusta said:
No way hose. Imas 6 stupnjeva prijenosa!  :D

... a i puno si sporiji, morali bi te cekati...  :mrgreen:

e al ja sam zaboravio... ja slijedeće sezone kupujem 600 ccm  :wink:
ko je sad faca  8)    :LOL:  :LOL:
 
miha_vg said:
e al ja sam zaboravio... ja slijedeće sezone kupujem 600 ccm  :wink:
ko je sad faca  8)    :LOL:  :LOL:

Boj ne bije hladno oruzje, vec boj bije srce u junaka... :D
 
miha_vg said:
osim toga, da vidim tebe kako ulaziš u zavoj sa 120  :wink:
osim toga, ne kakaj, idemo jest i pit  :mrgreen:

Gdje hoces da udjem sa 120? Novi VG nadvoznjak, full gas gore-dolje. Jel dosta?
:)
Ne sad, na proljece, zima mi je sad...  :LOL: :LOL: :LOL:
 
liberty said:
Gusta, ako voziš Beverly 125, pa nisi valjda došao do brzina od 120 kmh :shock:.

Pise 130 na satu. To je negdje 115 po GPS-u, znaci jos nisam dosao do 120. Mozda probam sa frendovim VFR800 ponovno, s njim je bilo negdje oko 140 u istom tom zavoju? Nisam mislio spamat ni flejmat nikoga.
 
liberty said:
si ga mjerio po GPS-u. Jer tvornički deklarirana max. brzina mu je 105 kmh

130 po satu 115 po gps. Trebalo je vremena da dosegne špicu. Sve standardno.
 
Black-rox, nađi neku zaista dugu ravnicu gdje skuter možeš držati na max min 1 minutu, sigurno će ti ići brže.


Naravno pod uvjetom da si obavio servis na 1000 km.

Naime, skuteri dosta teško postižu maximum.

Meni X9 250 po ravnom sa držanjem na maximumu oko 15-20 sekundi (ne znam točno koliko jer držim volan a ne štopam) nakon što je prešao  100 kmh pokaže oko 125 kmh po uricama/kompjuteru, ali može on još malo.

Časopis Inmoto koji zaista radi temeljite testove i kojem se vjeruje je pokazao da su slijedeće stvarne brzine za:
Beverly 250i    - 132 kmh (po papirima 125 kmh)
X9 250          - 122 kmh (po papirima neki kažu 125 kmh neki 124 kmh)
sportcity 250i  - 138 kmh (po papirima 128 kmh)
sportcity 200  - 129 kmh (po papirima....)
carnaby 200  - 128 kmh (po papirima 119 kmh)
Xcity 250i      - 122 kmh (po papirima.....)
za hondu 300 sh  nisam siguran, mislim da je bilo oko 140 kmh ( po papirima 148 kmh)
itd.

Naravno da to ovisi i o konkretnom skuteru jer nisu ni svi isti.

Opet, ako neko tvrdi da mu serijski skuter ide i više od 5% od navedenih brzina, taj najvjerovatnije zavarava sebe i dr.
 
Prvi servis će bit napravljen ove dane pa ću ić na auto put i držat ću ga više od minute da vidim da li će ić brže
 
Puno znači kad se sakriješ iza vjetrobrana. Meni YBR 125 na autocesti pokazuje 110 km/h i to s velikim Kappa koferom, 46 l, ali samo kad se spustim iza malog vjetrobrana. Relna brzina mi je minimalno 100 km/h. Još da nema kofera... ma ja prezadovoljan, ipak je to 10 ks....
 
black-rox said:
Prvi servis će bit napravljen ove dane pa ću ić na auto put i držat ću ga više od minute da vidim da li će ić brže

Ici ce brze...nije ti pametno isprobavati max brzinu prije prvog servisa...sve to jos mora sjesti kak se spada...

@ liberty - jel ima kakav link za taj casopis, nesto me zanima...
 
nažalost nisam našao njihovu stranicu (možda se nisam dovoljno trudio).

Nego često kako ljudi na talijanskim forumima diskutiraju o performansama skutera/motora onda stave neki link na stranice časopisa.

kako sam nedavno bio u Italiji malo sam se nakupovao časopisa jer u prosjeku oni imaju mnogo bolje testove - makar potpunije podacima. Istina engleski testovi su mi zanimljiviji.
Što se tiće beverlya, kao što znate jako puno podataka se sazna na:

www.beverlyclub.net - no upozoravam, ima puno teksta ali jako malo konkretnih pitanja/podataka/problema jer talijani kao talijani, o svemu pričaju a malo kažu.

jako dobra stranica je i stranica motokluba "tingavert" - u podforumu maxi skuteri ima isto puno linkova.

Što se tiče piaggia X9 - www.x9.ipbhost.com - lagano dosadna stranica sa malo konkretnih podataka ili www.clubpiaggiox8.com ako se ne varam - španjolska stranica za ljubitelje piaggia x8 i x9.

za zaljubljenike vespi gts ima puno slika na www.modernvespa.com.

Uglavnom - za beverly ima nešto testova www.cyberscooter.it (strašno dobra stranica)


Veliki sam pobornik osnivanja beverly kluba i kod nas jer kako je to praktički najprodavaniji maxiskuter kod nas, to i zavrijeđuje.

Talijani članovi beverlycluba putuju okolo, a sporadično i pojedinačno čak dođu i u Istru i fotografijama te prijeđenom kilometražom pokazuju koliko skuter, pa čak i onaj zanemarivih kubikaža, može priječi.

Neki od njih su na svojim skuterima prešli i 50.000 km. Istina jednom su 2 skutera za redom, jednom bev 250, a jednom bev 400 crkli na ravno 17.000 km (zaribale mašine zbog nedostatka ulja).

Na www.cyberscooter.it obratite na privatni tekst iz čini mi se 2003. godine koji je napisao tip s nadimkom Tito vezano uz svoj X9 500 (žuti kao bivši Nikeov), pa ćete vidjeti koliko je on prešao u samo 1 godinu (čini mi se čak 57.000 km).

Ukoliko vam treba nešto prevesti, pošaljite mi - rado ću to za vas učiniti.

Dakle, beverly klub Hrvatska ima moj glas!
 
liberty said:
sportcity 250i  - 138 kmh (po papirima 128 kmh)
sportcity 200  - 129 kmh (po papirima....)
Naravno da to ovisi i o konkretnom skuteru jer nisu ni svi isti.

Opet, ako neko tvrdi da mu serijski skuter ide i više od 5% od navedenih brzina, taj najvjerovatnije zavarava sebe i dr.

dosta sam se vozio sa prijateljem koji je ima sportcity 200 i nije mogo više od 120, a ja sam samo jednom sa x8 200 postigo 130kmh (duga ravnica i vjetrat u ledja), a inace max 120kmh
 
sportcity 200 je i u moto pulsu u u tom talijanskom časopisu pokazao specifičnu anomaliju - brzinomjer pokazuje manje nego što skuter ide. Kažu u moto pulsu da je pokaziva 120 kmh, a da je išao 125 kmh.

Sad da li je to istina ili ne, činjenica je da ima slabu aerodinamiku, odnosno treba se zalegnuti
 
Jel se isplati brusit ovaj kumplung na beverlyu, oće opet proklizavat nakon toga? Jel triban kupit novi?
 
Nisam ni skužil do sada ovu temu na forumu pa da vam tata objasni neke stvari. Pošto sam stradao u ratu i sa ljevom rukom nemrem stiskati kuplung, Beverly mi je u svim svojim izdanjima bio spas za vožnju na 2 kotača. Beverly-a vozim još od prvog 200 ccm, pa 250 i ovo ljeto sam si priuštio Cruiser-a 500 sa kojim sam u 6 mjeseci napravio 11 000 km bez ijednog problema. Dapače, i oni skeptici na "pravim" motorima kada su ga probali, malo su se čohali iza uha. Neznam za druge skutere, al znam da podosta "pravih" motora koji se mogu sakriti iza Beverly-a.
Naročito novog 500. Dugo sam se vozil sam po lijepoj našoj, jer "pravi" biker-i, Beverly-a tretiraju ko nižu vrstu i ove godine sam upal u ekipu iz UHBM-Zagreb ( www.uhbm-zagreb.hr ) gdje nije bitno kaj voziš, neg kakav si ko čovjek.
Zato svim koji voze Beverly-a, želim puno sretnih kilometara i ova ideja sa Beverly klubom je odlična !!!  (y)
Al sam se rastrkeljal .... pozdrav svima