Beverly club

Da li se može odvojeno podešavati dugo i kratko svjetlo ?
Namjestim kratko na gornji vijak.
Na donji lijevi vijak spustim dugo, a sa desnim namjestam lijevo-desno,
ali spusti se i kratko.
 
Evo i mene u klubu, 2005 g. 250, i meni je taj zvuk u mašini ali valjda je to normalno, potpuno sam zadovoljan s ovim skuterom, osim kočnicama, malo su mekanije a možda je to i dobro, jer tek se navikavam pa možda na CBRu treba se ukopat a skuter je lelujav kad se naglo koči . Uglavnom, privikavam se na maxi skutere i izgleda nema boljeg početka od ovog .
 
Ekipa,
Evo od nekidan sam vlasnik Beverlya 350. Verzija sa Abs i Euro 4 normom. Prijatelj mi vozi Xmax 300, koji je puno življi od beverly, tezine smo slicne, oba razrađena cca 2500km. Mislim osjetno je brži, citam po netu da je Euro 3 norma jača za nekih 5 KS, pa me zanima kako su ga prigusili i moze li se uklonit ta blokada..
 
Imam pitanje, znači 3 sedmice imam B 250 2005 g., (karb verzija), služi me super, ali mi se ukazala prilika za apgrejd na B 400 ie. iz 2007 g., je li to pametno, je li ova 400 mašina zahtjevnija za održavanje i sl . ?
 
Beverly s 250 je uglađen skuter, s 400 to više nije, puno više vibrira, više troši u gradu, brži je s jačim agregatom, al nekak mi nije baš vozan na većim brzinama, jer zadnji kraj je dosta mekan.
Za grad isključivo 250, za otvorenu cestu razmisli o 400.
 
Pozdrav, da li je neko imao slican slucaj? B125 Torer 2008 godina, kazaljka kmh pokazuje so 50 kmh i dalje nece u vecini slucajeva. Nekada i pokaze do 70 kmh.
Drugi dan upalim skuter radi normalno, treci dan opet ne i tako u krug. Napomena da kasni kazaljka kada naglo ubrzavam i usporavam, nekada se potpuno zaustavim ona jos uvijek na 40 ili slicno?
Da li je neko imao nesto slicno pa da pomogne? Hvala
 
Malebever said:
Ekipa,
Evo od nekidan sam vlasnik Beverlya 350. Verzija sa Abs i Euro 4 normom. Prijatelj mi vozi Xmax 300, koji je puno življi od beverly, tezine smo slicne, oba razrađena cca 2500km. Mislim osjetno je brži, citam po netu da je Euro 3 norma jača za nekih 5 KS, pa me zanima kako su ga prigusili i moze li se uklonit ta blokada..

On je brzi ili ti ?  :misli:
Uglavnom, nis cudno.  moj tourer 400 /euro 3 je stock i trom kad starta tako da rijetko hvatam yamahe na crvenom semaforu. U voznji je druga prica, tu jedva cekam da koja naleti, pogotovo preko 90 kmh di se moj tek probudi  8) (y)
 
hondimir said:
Imam pitanje, znači 3 sedmice imam B 250 2005 g., (karb verzija), služi me super, ali mi se ukazala prilika za apgrejd na B 400 ie. iz 2007 g., je li to pametno, je li ova 400 mašina zahtjevnija za održavanje i sl . ?

Vozio sam 250 ko tvoj i imam 400 2009. Za po gradu je 250 bolja solucija.
Ako djiras dvoje ljudi i cesto ides na brze ceste onda bolje 400.
400 zapravo pati po gradu i malim brzinama. Gura se i on svukuda i nije problem kilometar dva guzve ali je osjetno tezi i nekako mu je cvt podesen je za vece brzine. Jedva ceka izac na otvorenu cestu. Masina 400 je super, motor se drukcije vozi od 250 radi ovjesa i tezine. Iza ima 14 cola naspram 16 i zbog toga mu dosta tezine lezi na prednjem 16 cola kotacu koji svaki tjedan moram pumpat. 
 
Snakec3 said:
Pozdrav, da li je neko imao slican slucaj? B125 Torer 2008 godina, kazaljka kmh pokazuje so 50 kmh i dalje nece u vecini slucajeva. Nekada i pokaze do 70 kmh.
Drugi dan upalim skuter radi normalno, treci dan opet ne i tako u krug. Napomena da kasni kazaljka kada naglo ubrzavam i usporavam, nekada se potpuno zaustavim ona jos uvijek na 40 ili slicno?
Da li je neko imao nesto slicno pa da pomogne? Hvala

Kod starijeg Beverly-a ti je sve analog. Meni kabel od brzinomjera riknuo vec nekoliko puta. Nemas sta drugo nego probat zamijenit taj kabel / sajlu jer ti ocigledno ili slomljen ili negdje u prekidu. 
 
Pozdrav !
Možda ću ovdje imati sreće i dobiti neke odgovore pošto od mehaničara nemogu dobit  :sad:
U pitanju je  Beverly 250 2004 godina, karb verzija ..  35 ooo km ..
Imam problema sa karburatorom i paljenjem, kada je bio noviji recimo nakon 2 tjedna stajanja trebalo mu je vremena da upali
recimo meni to izgleda kao da navlači gorivo u karburator.
U zadnje vrijeme nakon intervencija serviser i čačkanja po karburatoru već nakon 1 dan stajanja imam osjećaj kao da je isparilo gorivo iz karba..
Samo upali i zgasi se te nakon toga verglanjem nadruka benzin u karburator i vozi bez problema...
Dali neko možda ima ideju šta bi moglo biti ili barem za preporučit servisera jerbo je postalo malo iritantno...

Eto .. izjadal sam
:undecided: :undecided:

 
Pogledaj da li su ti sva crijeva oko karba na mjestu. Imaš jedno malo sa lijeve strane koje se hoće izvući. Tamo oko onog sas ventila. Ne znam kako bi ti rekao ovako napamet. Slično nešto je i meni bilo.

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

 
A neznam..izgleda  da budem morao sve to detaljno pregledat kad već moj meho ni u stanju..
Moguće da su već od starosti ta crijeva popucala jer mi je nedavno jedno puklo od rezervara do negdje
pa nije htio paliti uopće..
 
Marin0 said:
On je brzi ili ti ?  :misli:
Uglavnom, nis cudno.  moj tourer 400 /euro 3 je stock i trom kad starta tako da rijetko hvatam yamahe na crvenom semaforu. U voznji je druga prica, tu jedva cekam da koja naleti, pogotovo preko 90 kmh di se moj tek probudi  8) (y)

X-max je brzi....
Cak nekidan nas dvoje na beverly i do mene lik sam na x9 evolution 250... ostabio me 100metara..
 
:misli:

Pa meni to nije bas jasno.. u voznji sam se spanao sa nekoliko xmax 300 , kymco 400 i oboje me nemogu pratit na brzinama preko 100 kmh.. malo se priblize po zavojima i onda na ravnici ili lagano u brdo odo ja :LOL:
Moj je bv400

A ako cemo o semaforima tu mi do 80 kmh ispred mene cak i  aerox 155 cc .. nakon toga , dovidjenja  :cool:

Beverly 400 je tako nekako podesen da nije previse startan , valjda radi tezine ali kad je vec u pokretu onda ide (y)
 
Marin0 said:
:misli:

Pa meni to nije bas jasno.. u voznji sam se spanao sa nekoliko xmax 300 , kymco 400 i oboje me nemogu pratit na brzinama preko 100 kmh.. malo se priblize po zavojima i onda na ravnici ili lagano u brdo odo ja :LOL:
Moj je bv400

A ako cemo o semaforima tu mi do 80 kmh ispred mene cak i  aerox 155 cc .. nakon toga , dovidjenja  :cool:

Beverly 400 je tako nekako podesen da nije previse startan , valjda radi tezine ali kad je vec u pokretu onda ide (y)

Nista cudno jer Xmax 300 ima ciklistiku boli glava... Motor se jako dobro vozi po zavojima, ali je isto tako logicno da u maximalnoj brzini je 400 kubika prednost naspram 300...
 
noky200 said:
Stavi dr.pulley rolice od 16g , pa javi dojmove 😎

Palo mi je to na pamet vec ali ipak ne.. imao sam prije hondu pcx sa dr pulley i racing cvt setom..potrosio para na sve to za gust (motor 150cc a isao je do 130kmh  :afro: ) a na kraju me sve to tjeralo da non stop ganjam motor jedno promijenis pa drugo pa trece pa potrosnja poraste itd nikad kraja. Tako da Bev ostaje stock - s obzirom da je tu tesko do dijelova u Singapuru... 3 mjeseca cekanja original dio..  :palacdolje: :tongue:
 
Nema greški ni kvarova s tim rolicama, ja ih imam na svojem 500ccm, puno bolje ubrzava, a kasnije se vozim na puno manjim okretajima u odnosu na std rolice,tipa 130km/h na 6000.
Imaš ebay naručuj si dijelove direkt iz Italije.
 
noky200 said:
Nema greški ni kvarova s tim rolicama, ja ih imam na svojem 500ccm, puno bolje ubrzavam, a kasnije se vozim na puno manjim okretajima u odnosu na std rolice,tipa 130km/h na 6000.
Imaš ebay naručuj si dijelove direkt iz Italije.

A vidit cu za rolice , nije neka investicija a znam da se sigurno osjeti razlika. Idem u subotu radit servis i cistit cvt i pregledat sto mi malo cvrci kvacilo pa mozda kupim i probam rolice uz put.
Ma joj da ti ne krenem sa pricama sa ebay, ridewill , SIP itd itd.. narucim retrovizor - stigne puknut. a posiljka kosta 3x vise nego retrovizor. narucim drzac retrovizora - stisne ga malo jace pukne ko drek. Pa 4x kabela sajle za speedo sto sam narucio iz raznih ducana svi shit ili ne pasu ili pasu pa crknu svako toliko .  A svaki put me shipping cost opali 40-60 eura  :sad: .. bas sam izgorio od tih zamjenskih shit dijelova i vremena sto sam proveo kod mehanicara da sam sad narucio original da bude a svaki slucaj sa strane.
 
Kolega prešo na velike motore pa prodaje svoj bev 400, 2007 g. prešo 49000 km-a, traži 15000 kn, ako koga zanima broj je 091 731 3777 .Skut je izvrsno očuvan, servisiran .