Beverly club

Zanima me na koliko km mijenjate remen?
Negdje sam procitao u manualu da se na BV400 mijenja na 10 k km. Mehanicar (inace piaggio zastupnik) mi je rekao da promijenim na 20 k km.?  :shocked:
Posto brze vozim , i cesto pod punim gasom radje bi promijenio na oko 15 k km. Vasa misljenja?

Zadnji puta sam promijenio nakon 8 k i remen mi se cinio jos dobar ali to je bilo jer sam tek kupio motor pa nisam bio 100% siguran kad je zadnji puta bio promijenjen.
 
kaze manual svakih 10

52c8071325474326.jpg



mada mislim da si sam sebi odgovorio

ako stalno brze vozis, radije promini na 10. zamisli da ti pukne pri 120 140 na sat i blokira zadnje kolo, pa nezgoda ili jos vece sranje, radi remena od 500kn...
 
Imaš dva tipa remena 832738, taj je nešto jeftiniji i mijenja se na 12t km, ali ako se voziš više otvornom cestom vozi slobodno do 15t.
Druga opcija ti je remen 849090 ide zamjena na 20t km po manualu, i iz prve ruke mogu potvrdit da nema straha.
 
stipe_zd said:
kaze manual svakih 10

52c8071325474326.jpg



mada mislim da si sam sebi odgovorio

ako stalno brze vozis, radije promini na 10. zamisli da ti pukne pri 120 140 na sat i blokira zadnje kolo, pa nezgoda ili jos vece sranje, radi remena od 500kn...

Hvala svima na odgovorima . Sad sam na oko 12-13 pa cu gledat promijenit na oko 15. natezat do 20k mi nema bas smisla jer ionako ga moram vozit jos 7-8 k km i onda prodaja.. nije bas ok da prodam nekom i uvalim s remenom od preko 20 k km  :misli:
 
Bome... Ocito da im razvoj ciklistike nadgledaju specijalisti iz ndraghete za svoje cestovne aktivnosti  :mrgreen:

Usput.. Mozda bi bilo zanimljivo imat multi test maxi skutera u Brazilu... Tam moto murjaci pucaju dok voze  :mrgreen: :LOL:
 
Bozicna akcija 40000kn, kad se odbije porez cjena je super,
zamotajte mi dva za van....
 
Imam neki cudan problem sa svojim Bev400..  :misli: pred nekih mjesec dana mi se odsarafila zica na akumulatoru (nisam ju valjda dobro stisnuo i od vibracija se odsarafila..) i kad sam palio motor sam cuo Bzzzt i sve lampice off. Odma sam posumljao aku, zasarafio sam nazad zicu i bilo je ok. tjedan - dva nakon toga sam skuzio da imam neku puknutu zicu sto viri iznad filtera za zrak. :misli: Ta zica mi se cini kao uzemljenje
Nisam imao problema do prekjucer kad palim motor, stisnem ljevu kocnicu i nista. Onda stisnem obje i upali se.Kao da ceka sekundu prije nego se upali.. Sumljam u tu zicu da radi problem.. mislio sam vozit tako jos mjesec dok ne odem mehanicaru al mislim da cu morat ranije.. jel itko imao takav problem mozda?
 
Izgleda da me crveni prekidac na volanu zajebava jer je bio nekako polu stisnut niti on niti na off.. Ja mislio neki kvar i onda sam sve redom krenuo gledati..i pretisnem ga off on i rjesi se problem.  i to nije prvi puta da me zajebavao - valjda nakon kise voda udje unutra ili slicno.. :misli:

noky200 said:
Ak pali na desnu riknul ti je ,onaj mikro prekidač u lijevoj ručki, nije skupo za zamjenit.
 
Da tipičan problem na svim talijanskim skuterima, malo vlage i počne zafrkavat taj prekidač ili onaj dolje na bočnoj nogici, nije mi jasno zašto taj prekidač nije hermetičan, pa skuteri su cijele god i pod svim uvjetima vani..  :palacdolje:
 
Tu kod mene je maximum vlaga svaki dan tropska klima  :palacdolje:
Talijan. volis ga i mrzis u isto vrijeme  :LOL:

noky200 said:
Da tipičan problem na svim talijanskim skuterima, malo vlage i počne zafrkavat taj prekidač ili onaj dolje na bočnoj nogici, nije mi jasno zašto taj prekidač nije hermetičan, pa skuteri su cijele god i pod svim uvjetima vani..  :palacdolje:

 
Kak god dobri su to strojevi, fali im jedino jedan agregat od 500-600ccm s 2 cilindra i 50ak ks na nekom putnom maxiju i to je to, iza x10 nisu niš novo izbacili.