Beverly club

Potrebna mi je preporuka za kofer za Beverly 500 cruiser jer originalni kofer za cruiser mi se ne sviđa zbog onih crvenih katadioptera i veličine. Želio bih da je original Piaggio, 35-40L, da ima naslon (poželjno u bež boji, eventualno u crnoj) i da lijepo izgleda na motoru. Šta može da se upasuje? Motor je Crne boje sa bež sjedištem.
 
Mislim da bi ti pasao kofer od 350-tice, crni metalik s crnim naslonom i kromiranim Piaggio znakom. Imaš negdje sliku na temi od 350-tice baš s tim koferom u prvom planu, samo što je moj bio mat.
 
Ma talijani.. cudne biljke :misli: Moj je konacno prodan i ono najbitnije - sacuvao mi je zivu glavu dok sam ga imao.  (y)
Sjeo sam nakon njega na dva motora od proslog tjedna.. Duke390 - doslo mi je da placem (od muke). Sad trenutno 'biciklu s motorom' Yamaha Jupiter. Najsmijesnije je to sto mi je spica mi je to sad vozit nakon Beva a pije 2l :LOL:

noky200 said:
Kak god dobri su to strojevi, fali im jedino jedan agregat od 500-600ccm s 2 cilindra i 50ak ks na nekom putnom maxiju i to je to, iza x10 nisu niš novo izbacili.
 
Kolege,imam problem sa Beverlijem 250 ie,cruiser.Naime nakon vožnje mi sva roba smrdi po auspuhu,jeli ko ima takav ili sličan problem?
 
E kolege, na satu mi je 54000 km, vrijeme mi je za remen promijeniti, treba li još nešto oko tog sklopa promijeniti ?!
 
Da zamjenim kućište svjetla tablice Bev 300, da li moram skidati plastiku ispod sjedala, odnosno prtljažnik ?
 
Evo I mene natrag u klubu ,bas sam uzeo bev300 (i prodao liberty) i napravio dobar djir po zimi oko 400 km.
Sto reci osim da je noviji 300 velika razlika od starijeg bev400 sto sam imao. Neusporedivo je laksi i okretniji a moram priznati i ljepši imho.
Brzi i laksi je do 100kmh a sporiji je od 100kmh na dalje (a meni upravo to sad vise pase jer ni ne mislim juriti brze od 100 sa boljom polovicom). Dakle dovoljno za povremeno proci neke dionice brze ceste i ne smetati na cesti. Potrošnja mi se čini oko 4 l, nije malo pogotovo sto je Liberty pio oko 2.7. ali stabilnost ,snaga i zastita od vjetra je neusporedivo prema 150cc.
Pozz svima i pomalo ako vozite po zimi -puno je poledice i vjetra. ❄️
 

Attachments

  • IMG_20201127_112209.jpg
    IMG_20201127_112209.jpg
    440.4 KB · Views: 65
  • Like
Reactions: hondimir
Jetica bilo koja !
Danas sam probao staviti 2x jetice L veličine i ne stane. Jedna moze i to je to.
Takodjer zamjerka sto nema onu sipku sa bravom za zaključavanje kacige izvana (sto sam imao na Toureru i cak na staroj 250tki).
 
Malo sam gledao sto sve moram napraviti prije sezone pa par pitanja
- koje ulje za motor koristite za Beverly 300? Meni je ostalo jos ENI iRide racing 5w-40 od prije pa sam mislio uzet jos jednu litru (dodje oko 105 kn / l) za servis.Da li ima sto jeftinije a da preporucujete i di kupiti?
Za gear oil sam nasao online specifikacije , koliko cesto se mijenja to ulje?
AGIP ROTRA 80W-90
Rear hub oil
SAE 80W/90 Oil that exceeds the requirements of API GL3 specifications
Characteristic
Transmission oil
250 cm

Od ostalog sto misim zamijeniti prije voznje su pakne , filter ulja, svijecica.
CVT cu pregledati kakvo je stanje remena i ostalog kad se otvori.
Jos neki savjet sto napraviti?
 
Najbolje ti je da si skineš Workshop manual i održavaš po njemu. On kaže da se ulje u prijenosu mijenja svakih 20tkm. Što se tiče ulja u mašini ako ga mijenjaš svakih 6tkm, po meni, svako je dobro.
 
Da, prije sam to i radio ali ovaj sam tek kupio (polovan) pa sad razmišljam što sve napraviti prije sezone..
 
Ovisi koliko ima km i da li ima kakvu servisnu povijest koja je sigurna. U pravilu ja mijenjam sve tekućine, provjerim remen i rolice, pločice, svjećicu, filter zraka, počistim i pobrusim kvačilo i zvono, provjerim variomat i sve malo ispušem i počistim...i mislim da je to to. Dalje održavanje po manualu. S tim da ja remen na svom mijenjam na 18tkm a rolice na 12tkm.
 
  • Like
Reactions: Marin0