Beverly club

Tnx. Idem za koji dan do ZG pa cu uzet neke sitnice ulje itd u Skuter dijelovi ducanu mi se čini puno povoljnije cijene nego u Ri. Prije sam znao do Trsta otic al sad neću.. 😷

Ovisi koliko ima km i da li ima kakvu servisnu povijest koja je sigurna. U pravilu ja mijenjam sve tekućine, provjerim remen i rolice, pločice, svjećicu, filter zraka, počistim i pobrusim kvačilo i zvono, provjerim variomat i sve malo ispušem i počistim...i mislim da je to to. Dalje održavanje po manualu. S tim da ja remen na svom mijenjam na 18tkm a rolice na 12tkm.
 
Tnx. Idem za koji dan do ZG pa cu uzet neke sitnice ulje itd u Skuter dijelovi ducanu mi se čini puno povoljnije cijene nego u Ri. Prije sam znao do Trsta otic al sad neću.. 😷

Drzimo fige da ne uvedu opet propusnice, onda samo kroz sumu.. ;)
 
Ovisi koliko ima km i da li ima kakvu servisnu povijest koja je sigurna. U pravilu ja mijenjam sve tekućine, provjerim remen i rolice, pločice, svjećicu, filter zraka, počistim i pobrusim kvačilo i zvono, provjerim variomat i sve malo ispušem i počistim...i mislim da je to to. Dalje održavanje po manualu. S tim da ja remen na svom mijenjam na 18tkm a rolice na 12tkm.

Ja na svom remen i rolice mijenjam tek nakon 20tkm, a one klizače na variomatu promijenim svako 4-5000 (skupa s uljem), naravno ako imam volje i vremena skidat, oni me živciraju kad počnu klapkati...
 
Na Beverly 400 nisam mijenjao remen ni rolice 17k km (prodao nakon). Mehaničar mi je rekao do 20 k km je ok.

E sad na ovom 300 sto sam uzeo poima nemam kakvo je stanje tako da pred sezonu trebam skinuti CVT i pregledati.
Neki dan sam mu novi antifriz stavio - sve drugo može čekati jer ionako spava do 3-4 mj.❄️
 
Sve ovisi u lakvim uvjetima se vozi. Ja svoga vozim isključivo po gradu i to kad su najveće gužve (zg), i zbog toga mijenjam remen i rolice na navedenoj kilometraži. Tu je kvačilo dosta opterećeno posebno preko ljeta kada su visoke temperature.
 
Dok Yamaha i Kymco grabe ogromnim koracima, Piaggio stagnira.

Kad je 2011. izišao, bio je top, izradom, kočnicama, snagom agregata.

Danas izgleda kao Sym, na slikama djeluje kao teška prasica i ima samo jedan disk naprijed.
 
Ma dobro, da mi ga netko pokloni bez beda bi ga vozio :). Bit ce kupaca kako kod.. novi model, mora biti poboljsanja u svakom slucaju.
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Ima li tko iskustva sa Awina 32l kofer na Beverlyu? Zanima me dal se s tom kutijom sigurno vozi do 120 kmh ili leti ?:mrgreen:
akcija-awina-kofer-skuter-motor-32-litre-.jpg
 
Cuj jedan disk, a sta ce mu dva diska?

Imao sam dva diska naprijed na starijem Tourer 400, i mogu ti rec, trebala su mu dva. Kocio je super i ta dva diska su me spasila u mnogo prilika jer je bio brz i tezak scooter.Treba stat s 200 kg scooterom kad vozis 150kmh.
Medjutim moje lose iskustvo kod dva diska je kad ti jedan disk ne radi a to ne skuzis - mos na*ebat samo tako u kriticnim situacijama.
 
Nije stvar u jednom ili dva diska, stvar je u tome sta su kocnice za ku***, supermoto motori imaju jedan disk pa sa jednim prstom ide na prednji
 
  • Like
Reactions: Perkan01
Ima li ko Leo vince na beverly 300? Iskustva ?
Nasao sam neki polovni slip on pa ću probat to smontirat i atestirat. Sumnjam da će scooter bit brzi ali par kila lakše je uvijek dobrodoslo.:sneaky:
 
Nema vise "neki" auspuh...Provjeri prvo dal ces moci atestirati, jer ako nije za beverly zaboravi
 
Nije stvar u jednom ili dva diska, stvar je u tome sta su kocnice za ku***, supermoto motori imaju jedan disk pa sa jednim prstom ide na prednji
Sve je to relativno i zavisi s čim usporedjujes.. a realno di je Beverly od supermoto u performansama :mrgreen: