Beverly club

Kolko ja znam od 2006 je ie.
S tim da 2006 ima dva creva goriva s pumpe na injektor, a 2007 na dalje samo jedno( uglavnom pumpe goriva su im bile problem, rijesavano u opozivu i o trosku vlasnika koji nisu znali da to mogu dabe rijesit).
Razlika karb ie je u potrosnji goriva( karb trosi litru vise), instrument tabli, ostalo je isto.
Po meni karb nema smisla uzimat, one price karb ide bolje ide jer ima lakse rolice (zelene 11g vs smede 13.8 na ie),zamjenis rolice pa idu jednako.



@mate kakav je taj novi 400 po pitanju vibracija?
500tka trese fanj, a navodno i 350 na odredenim brzinama?
 
Ne trese, ali ne trese niti 350 s novim gumama. Nadam se da su to otklonili iako je osjecaj u voznji prilicno slican kao na 350.
 
Znači, primjerak iz 2005, 250 cca, karb verzija, noć prije se vraćao doma, i žmirkalo mi svjetlo i tabla na trenutke cijelo vrijeme (30 km), danas ne mogu upaliti, a kad pritisnem dugme za otvaranje sica mi svijetli (žmirka) svjetlo od ulja !

Neki savjet prije idem na rastavljanje, imao tko slićan problem ?!
 
Review mog polovnog Beverly 300 nakon 3000 km.
osim prijašnjih postova stavio sam nedavno nove zadnje disk pločice i zamijenio ulje.
znaci ove nove gume sto sam bio kupio ,već nakon 2000 km nisu nikako nove. Pohabao sam ih sa strane većinom jer sam brzo prolazio zavoje. Sad sam se malo smirio s vožnjom pa je ok . Stavio sam mu osram nightbraker zarulje i to je to. Puno bolje svijetli po noći sada s njima.
Vozim često po oko 200 km djir s dvoje i mogu reci da mi veci skuter ili motor nije potreban. Znaci one fore da nakon 400 kubika 300 neće biti dovoljno - nije istina. Čak i sada bi mogao prodati i kupiti recimo veći skuter…ali pitam se zašto¿
upravo sam u ljetnoj robi otišao sa ženom na kavu i čujem neke “tatoo bikere” kako komentiraju prodaj skuter i kupi motor. Meni to vise zvuci kao ljubomora jer oni ne mogu u slapama na kavu i stavit kacigu ispod sica😂 . Nema smisla raspravljati , vozilo se kupuje po potrebi a stariji ili noviji Beverly mi se sve vise i vise čini top motor jer je multi funkcionalan a povoljan za odrzavanje. Cheers scooter brothers. 🙃
 
  • Like
Reactions: hondimir
Svakom njegovo.... meni je razlika izmedu 300 i 350 ogromna i bar desetak ljudi sam okrenuo jer ih je privukla cijena 300. Svi su mi danas zahvalni 😂
 
  • Like
Reactions: DiscoVolante
Svakom njegovo.... meni je razlika izmedu 300 i 350 ogromna i bar desetak ljudi sam okrenuo jer ih je privukla cijena 300. Svi su mi danas zahvalni
Tako je, meni sad pase lakši motor i da ide do 100 i da nije pre skupo održavanje. Da koštaju isto izabrao bi 350 , ali ta razlika od cca milju eura mi nekako nije sjela.. ipak , u 2 godine sam promijenio 3 skutera tako da me ne bi ni čudilo da dodje na red kad tad i 350😜

Ps. Reply od frenda(Piaggio zastupnik/mehaničar) koji me odgovara od 350 :
If I’m not wrong the 300 you have is same as the GTS 300 engine and the 350 is based on the X10-350 engine. If correct I’d say keep to the 300 as the 350 engine is _much_ higher maintenance
 
Last edited:
Hvala na linku.
hmm, cudno.
U manualu pise da je kratko H1 a dugo H7, međutim, za razne aute sam vidio da H1 ide za dugo a H7 za kratko, dakle obrnuto.
Beverly 300 (2011 g). Garant idu 2x H7 jer sam ih sam promijenio :)
Imao sam te iste zarulje na Merc kao kratka svijetla. Odlicne su zaruljice bas osjetno bolje svijetle od običnih. Jedino sto nisu bas 100% bijelog svijetla ko npr LED. Uzeo sam i par H7 LED pa mislio stavit ali mi se ne da kemijat po motoru radi toga..
 
..četvrtak bio dobar djir 350 km do Istre sve super.. sljedeći dan teško palim motor. Gasi se . Napravio test djir 25 km , natankao , i nis i dalje cuka , gasi se. Jucer odem prema RI i crkne nakon 10 km . Nekako se spustio i upalio ga dok se gasio pa palio i tako došao kući. Čuo neko pucketanje kod svijećice.Skinuo svjećicu , crna . Stavio drugu, radi bolje ali i dalje se gasi, pucketa kod kabela. Sad naručio novi kabel s lulicom. Nadam se da će to riješit problem.. nemam pojma sto mu je , sumnjao sam na vodu jer sam prao motor bio ali prije pranja je već teško bio palio. Šta mu je..ludi Talijan :unsure:
 
  • Wow
Reactions: hondimir
..četvrtak bio dobar djir 350 km do Istre sve super.. sljedeći dan teško palim motor. Gasi se . Napravio test djir 25 km , natankao , i nis i dalje cuka , gasi se. Jucer odem prema RI i crkne nakon 10 km . Nekako se spustio i upalio ga dok se gasio pa palio i tako došao kući. Čuo neko pucketanje kod svijećice.Skinuo svjećicu , crna . Stavio drugu, radi bolje ali i dalje se gasi, pucketa kod kabela. Sad naručio novi kabel s lulicom. Nadam se da će to riješit problem.. nemam pojma sto mu je , sumnjao sam na vodu jer sam prao motor bio ali prije pranja je već teško bio palio. Šta mu je..ludi Talijan :unsure:
Zaboravio napisati rješio problem crkla bila bobina. Pa eto ako se kome desi fyi..
 
Bio sam prvo zamijenio svjecicu i kabel s lulicom i nije riješilo problem. išao na popravak kod mehaničara i ispalo bobina radila problem .
 
Ej,sve mi je mehaničar rijesio i stavio kvalitetniju bobinu od M.Marelli - cijenu ne znam - googlaj ako nadjes. Ta dodje skuplje sigurno jer kaže da mi ne želi stavljati jeftinu bobinu da mi se opet ne ponovi isto (slažem se s njim).
Jučer bio djir 180km, danas 220 km tako da test ok. :)
 
Kod mene je problem što okrenem ključ, upali se lampica od ulja, ne vergla, a recimo nisu upaljena svjetla (što jesu inače automatska) i ne mogu otvorit sic na gumb, moram na sajlu . Aku je ok, osigurači takodjer !