Beverly club

Ej,sve mi je mehaničar rijesio i stavio kvalitetniju bobinu od M.Marelli - cijenu ne znam - googlaj ako nadjes. Ta dodje skuplje sigurno jer kaže da mi ne želi stavljati jeftinu bobinu da mi se opet ne ponovi isto (slažem se s njim).
Jučer bio djir 180km, danas 220 km tako da test ok. :)
Ne znaš koliko si platia taj zahvat?
 
Čudno jer mi to zvuči baš kao mrtav akumulator. Probaj spojiti drugi aku za svaki slučaj? Ako ti je napon ispod 12.6V to je već loše.. takodjer pregledaj si start stop prekidac ili prekidač na bočnoj nogari .
 
Kod mene je problem što okrenem ključ, upali se lampica od ulja, ne vergla, a recimo nisu upaljena svjetla (što jesu inače automatska) i ne mogu otvorit sic na gumb, moram na sajlu . Aku je ok, osigurači takodjer !
Hmhm si pogledao sve osigurace, jedni su u prednjem pretincu, drugi ispod desne bocne plastike, tamo ti je i regler ispod, releji su ti ispod prednje plastike.
Moguce da je neka glupost u pitanju.
 
Ne trese, ali ne trese niti 350 s novim gumama. Nadam se da su to otklonili iako je osjecaj u voznji prilicno slican kao na 350.
Točno tako,kad sam promjenio gume na 350 nisam mogao vjerovati koliko su one prva ugradnja gume loše i koliko je zapravo zbog njih tresao volan. Ne znam po čemu su ti 350 i 400 slični jer je jako primjetna razlika pogotovo u tom osječaju dok voziš. Puno je mirniji od 350. Imao sam 350 , a sad imam 400 i razlika se osjeti.
 
Imao sam dva diska naprijed na starijem Tourer 400, i mogu ti rec, trebala su mu dva. Kocio je super i ta dva diska su me spasila u mnogo prilika jer je bio brz i tezak scooter.Treba stat s 200 kg scooterom kad vozis 150kmh.
Medjutim moje lose iskustvo kod dva diska je kad ti jedan disk ne radi a to ne skuzis - mos na*ebat samo tako u kriticnim situacijama.
Koliko znam on je samo sa jednim kočio kao prednja kočnica ,a drugi je bio povezan na zadnju barem na 500 je tako bilo. I kočnice na 500 su bile blagi užas,uopče nisu za usporedbu sa 350 ili novim 400.
 
Točno tako,kad sam promjenio gume na 350 nisam mogao vjerovati koliko su one prva ugradnja gume loše i koliko je zapravo zbog njih tresao volan. Ne znam po čemu su ti 350 i 400 slični jer je jako primjetna razlika pogotovo u tom osječaju dok voziš. Puno je mirniji od 350. Imao sam 350 , a sad imam 400 i razlika se osjeti.
Prva ugradnja su City grip i nisu lose gume, medutim volan trese i na Dunlopu i Pirelliju cim se malo potrose. Dok su nove ne trese niti jedna.
Osjecaj je individualan, pored 400 sam imao BMW, Yamahu i 350 pa sam sve isprobavao. Tu neke bitne razlike, kao sto proizvodaci nekad znaju eksperimentirati, izmedu 350 i 400 nije bilo. Nisam pod time misio da su identicni nego da srecom nisu sjebali onaj core beva.
 
Prva ugradnja su City grip i nisu lose gume, medutim volan trese i na Dunlopu i Pirelliju cim se malo potrose. Dok su nove ne trese niti jedna.
Osjecaj je individualan, pored 400 sam imao BMW, Yamahu i 350 pa sam sve isprobavao. Tu neke bitne razlike, kao sto proizvodaci nekad znaju eksperimentirati, izmedu 350 i 400 nije bilo. Nisam pod time misio da su identicni nego da srecom nisu sjebali onaj core beva.
Tresao je volan sa novim gumam prva ugradnja,a čim sam stavio Bridgestone Hoop i trešnja volana je nestala. Sad na 400hpe imam citygrip2 i kad voziš bučne su kao da imaš krampone,ali nema trešnje volana. Ovaj vikend sam napravio 700km i razlika se i vidi i osjeti između 350 i 400. Barem ja...
 
Last edited:
Evo i mali review nakon vise od 6000 km s mojim polovnim Bev300 (u nekih 5 mjeseci voznje) mogu se pohvaliti - s potrosnjom. Van gradske voznje 3.75 l /100 km mi je prosjek i to 70% voznje sa boljom polovicom i manjim koferom. Vozim obicno oko 60-100 kmh na relacije po 200 km .Tu i tamo ga razvrtim na zaobilaznici. Neki dan sam napravio 240km i natocio 8 l . Upravo zamijenio ulje i filter.
✌️
 

Attachments

  • 20191026_175520.jpg
    20191026_175520.jpg
    2.4 MB · Views: 0
Dunlop scootsmart - uspio sam dobro pojesti zadnju gumu nakon samo 6milja km! Skoro da je celava po sredini , pretpostavljam da se brzo potrosila jer sam dosta vozio po ljeti sa nas dvoje. Prednja guma je jos dobra. Za drugo ljeto cu morati novu zadnju gume opet mijenjati.
Usporedbe radi - na Beverly 400 sam sa Pirelli Angel gumama presao 13 milja km , nakon toga sam promijenio zadnju gumu.
Koliko vi km napravite s gumama?? Ok ove Dunlop sam przio 2 milje km kad su bile nove jer su pre dobro drzale pa sam i sam kriv . Pretpostavljam da cu mogle proc i preko 10 milja km normalne voznje.
 
Scoot smart, ali i ostale, cca 7000km. On-off voznja, grad. Nakon toga pocinju pustati sve cesce ali veci je problem profil koji se zakockasti i onda je svako naglo spustanje mala lutrija.
 
Scoot smart, ali i ostale, cca 7000km. On-off voznja, grad. Nakon toga pocinju pustati sve cesce ali veci je problem profil koji se zakockasti i onda je svako naglo spustanje mala lutrija.
A to je onda to, za drugu sezonu ce morat nova.