Beverly vs Yamaha X max

dado979

New member
Dakle..jako malo sudjelujem u komentarima jer vecinom dobijem sve odgovore na pitanja koje me zanimaju koje isto tako pitaju ostali korisnici foruma.Naime,vjecita dvojba oko tog "odlicnog" beva ili nekog drugog u toj klasi. Ja sam se dobro raspitao sto na ovom sto na drugim forumima o bevu i ekipi,vecina je fakat dala glas za beva...e reko nemoze ode ja probat x maxa koji u toj klasi nudi dva puta vise prostora pod sicom,koji ima bolje ubrzanje i vecu krajnju brzinu,o udobnosti uopce nema smisla govorit.E sad, svako malo se postavljaju pitanja:sta mi curi ovo?od cega je ono?po cemu struze ovo itd.i to naravno na bevu.Pa vas ja ljudi pitam zasto se ekipa tolko pali na tog beva kad ni do koljena nije Yamahi koja za neku malu razliku nudi puno vise!?
Molim da svi ponosni vlasnici poštovanog beva ovo NE shvate kao provokaciju (y)
 
dado979 said:
Dakle..jako malo sudjelujem u komentarima jer vecinom dobijem sve odgovore na pitanja koje me zanimaju koje isto tako pitaju ostali korisnici foruma.Naime,vjecita dvojba oko tog "odlicnog" beva ili nekog drugog u toj klasi. Ja sam se dobro raspitao sto na ovom sto na drugim forumima o bevu i ekipi,vecina je fakat dala glas za beva...e reko nemoze ode ja probat x maxa koji u toj klasi nudi dva puta vise prostora pod sicom,koji ima bolje ubrzanje i vecu krajnju brzinu,o udobnosti uopce nema smisla govorit.E sad, svako malo se postavljaju pitanja:sta mi curi ovo?od cega je ono?po cemu struze ovo itd.i to naravno na bevu.Pa vas ja ljudi pitam zasto se ekipa tolko pali na tog beva kad ni do koljena nije Yamahi koja za neku malu razliku nudi puno vise!?
Molim da svi ponosni vlasnici poštovanog beva ovo NE shvate kao provokaciju (y)

Beverly je nekako "in"... Bar ja mislim. :misli: Klasicnog izgleda koji se mnogima sviđa, Piaggio je, sto nekima daje sigurnost zbog legendarne Vespe, solidnih performansi i svega ostalog... ima ih masu, pa su i dijelovi dostupniji, servisna mreza solidna, negdje i odlicna (u Puli recimo cak 2 Piaggio salona, iako imamo i odlicnog Yamaha zastupnika)...

Sta ja znam... to je poput Golfa recimo... Bev je Bev, i kupuje se...

:misli: :misli:
 
pa na Xmaxa i ima nekih zamjerki ako se može suditi po pisanju na nekim talijanskim forumima

ali po meni ima više prednosti od beverlya

prije svega mislim na dizajn koji je kod beva ipak već 2 koraka nazad,
ali su i performanse Xmaxa zaista zavidne
probavajući ga imao sam osjećaj da s lakoćom nabire brzinu

završna obrada mu je u segmentima bolja ili ista kao i beva

mislim da je Xmax bolji allrounder među skuterima od beva

sjedalo mu je bez stepnice pa se u vožnji možeš lakše kretati po njemu
učinio mi se krući u zavoju
 
Niko ne spominje ubrzanje i konačnu brzinu.
 
x-max je stvarno dobar, ali baterija je katastrofa, bar za godište 2005, 2006. Nemoj ga vozit 10 dana i možeš kupit novu.
 
Nekako mi se čine sličniji za usporedbu Beverly i X-City. Osobno se nisam mogao odlučiti između ta tri skutera, a na kraju je prevagnuo X-City jer je prilično rijedak.
 
Nike said:
Niko ne spominje ubrzanje i konačnu brzinu.

evo, mene bas zanima da li postoje negdje podaci, naravno mjerodavni, o tom ubrzanju i krajnjoj brzini, cisto da se vidi na papiru razlike izmedju dva doticna modela, iz mog skromnog iskustva cjela 250 klasa se razlikuje u nijansama sta se tice ova dva segmenta ubrzanja i krajnje, u voznji to tesko mozes osjetit sam da je neki model brzi..sporiji, ....evo ova moja prasica mp3 od 210 kg uredno prati sve skutere po gradu  s jednim i udvoje, ako nismo iste brzine onda je to zanemariva razlika.... sta je i za ocekivat obzirom na razliku u kilazi
 
između ponuđenih uzeo bi x-max mislim da je bolji u svim segmentima od beva, a i beva ima na svakom čošku i več mi se gadi taj skut :mrgreen:
 
ubrzanje i krajnja brzina mogu se nači jedino kao mjerenje prilikom (najbolje bi bilo) usporednog testa oba vozila.
treba uzeti u obzir i da je aktualni model xmax različit od onog koje neko spominje uz opasku baterije(btw stvar je bila u čoku, a ne u bateriji) jer je taj bio sa rasplinjačem, a novi je s injectionom. isto je bitno jer je ovaj s rasplinjačem čak i malo papreniji u ubrzanju, dok je ovaj s injectionom pak "manje žedan".
ubrzanje koje pojedinci pak uspoređuju u vožnji gradom nije bitno jer nas ima različitih na gasu i obično ona druga strana uopče i ne shvača da je sudionik nekakvog mjerenja :mrgreen: najbolji primjer je apriliaaaa koji misli da je s svojim starim silverwingom najbrži u gradu(dok ga jedan Dominator nije vratio u stvarnost)
treba uzeti u obzir i da je bev sa 4ventilskim agregatom i treba mu malo "vremena" dok se razvrti, za razliku od xmaxa koji vuče iz "bunara" tj. od samog starta.
pitanje o različitosti prihvačenja bi pojasnio u nekoliko djelova, naime, istina je da je u RH bev vrlo popularan,
- prvenstveno zbog prodajne i servisne mreže koje ima doslovno na svakom koraku.
- tu je i cijena koja je gledana jednostavno matematički manja(iako nije kad dodate vjetrobran i prtljažnik u cijenu radi izjednačavanja situacije s xmaxom).
- nemala stvar je i veličina kotača koja je prosječnom kupcu jako bitna jer misli da s manjim kotačem sigurno pada, odnosno da je sigurniji s večim kotačem(što btw nema veze sa stvarnošču, več samo sa osječajem i prenošenjem vibracija na ruke vozača).
- klasični izgled bev-a je mamac nekima, iako mislim da isto toliko ljudi i ne voli taj klasični izgled, a najbolji primjer je i uvođenje S modela u crnoj mat boji sa crnim naplatcima, koji s klasikom nimalo ne koketira.

Ali što je sa SPlitom u odnosu na ostatak RH i dominacijom xmaxa. tu bi naglasak stavio ipak na prodajna mjesta(kojih ima 3 u reg. području) i njihovo osoblje koje ističe slijedeče;
- tehničke prednosti xmaxa, kao prtljažni prostor bez konkurencije u klasi
- vjetrobransku zaštitu
- motor koji iako "na papiru" ima manje ks ima bolji razvoj snage i veču brzinu, uz manju potrošnju goriva
- udobnost sjedala za vodača i suvozača (nije odviše velika razlika u visini)
- kvalitetu garantiranu sa 3 servisa, od kojih je naš, največi i u centru grada,
- kvalitetu garantiranu sa imenom branda, ipak je Yamaha
-  I NAJVAŽNIJE, ZADOVOLJSTVO KUPACA PROIZVODOM I USLUGOM, KOJI REDOVITO DOVODE NOVE KUPCE
nitko se pak ne libi priznati i čudan kut podnice i mekoču prednjeg ovjesa, ali tu je pak i početak i kraj zamjerki.
Kao potvrdu svih ovih gorih navoda uvjek možete uzeti tržišnu realnost, pa pokušajte nači polovni xmax i ukoliko ga uopče nađete obratite pažnju na (visoku) cijenu rabljenog proizvoda. S druge strane Beva možete u splitu nači vrlo lako i po skoro smiješnim cijenama u odnosu na starost i cijenu novog

P.s. samo da razjasnim onu dilemu sa veličinom kotača, mi naime imamo testni xmax i xcity te se unatoč 1 col manjim kotačima u ležanju puno bolje ponaša xmax. treba uzeti u obzir i da mi u firmi večinom nismo normalni vozači (osim ive koji je btw vlasnik zlatne kacige hms-a :mrgreen:) te skutere vozimo do krajnjih granica gdje se "na muci poznaju junaci". ovu teoriju podupiru i rezultati utrka skutera gdje promjer kotača ne znači baš ništa, upravo suprotno, pobjednici su večinom na 10'' iako se ne trude sakriti da traže col viška u visini gume. Kao rezime , u svakom slučaju več je i kotač od 14'' velik i u slučaju xmaxa bolji nego 16'' na drugim modelima iste zapremnine
 
ma dobro, zar stavrno ne postoje bar tvornicki podaci o ubrzanju, ono od 0-100 ?? za jednog i drugog,

naravno da nisu na cesti potecijalni trkaci, al skuteri ove kubikaze, osim ako nisu umirovljenici u pitanju se u pravilu se voze digitalno, zavrnes gas i ajde,
ja samo tvrdidim u osobno ime da nista ja tu nisam bitno bolje ubrzanje primjetia nego na drugim 250-kama, zato sam tija cut "tvornicu" ili koga mjerodavnog,
ponavljam meni su  te razlike beznacajne, ako ocu ubrzanje i kranju idem u drugu klasu, jacu, ovo je ostalo je za mene teska farmacija, izmjera u miligramima..
 
karet said:
ma dobro, zar stavrno ne postoje bar tvornicki podaci o ubrzanju, ono od 0-100 ?? za jednog i drugog,

naravno da nisu na cesti potecijalni trkaci, al skuteri ove kubikaze, osim ako nisu umirovljenici u pitanju se u pravilu se voze digitalno, zavrnes gas i ajde,
ja samo tvrdidim u osobno ime da nista ja tu nisam bitno bolje ubrzanje primjetia nego na drugim 250-kama, zato sam tija cut "tvornicu" ili koga mjerodavnog,
ponavljam meni su  te razlike beznacajne, ako ocu ubrzanje i kranju idem u drugu klasu, jacu, ovo je ostalo je za mene teska farmacija, izmjera u miligramima..

baš ti tvornica nije mjerodavna.

bilo je nekidan pisano o tome u talijanskom tisku, ali nisam to prenio jer je subjekt pokude bio aprilia shiver pa bi me opet napalo sa svih strana :mrgreen:

u svakom slučaju, bolje je ubrzanje dva subjekta izmjerit u što kračem vremenskom razdobllju, istim istrumentom, od strane istog čovjeka, a to je najbolje pronači u usporednom testu. trenutno sam u marine odjelu tvrtke, ali mislim da u našem moto odjelu ima MP u kojem je usporedni test sa izmjerenim vrijednostima, jedino nisam siguran da se testirao injection xmax te bi to moglo unjet zabunu u usporedbu. naime mislim da injection ima veču konačnu i neznatno blaže ubrzanje. kažem namjerno "mislim" jer sam tako mislio i za novog tmaxa, a u bit u usporednom ogledu dvaju budala novi ima ubrzanje izrazito bolje, iako ne kida gumu, ubrzava točno toliko da napravi ogromnu razliku na 100 m
 
e sad treba još bit siguran da je xmax injection a ne carb i usporedba bi mogla stat

iako mi je čudno da xcity s večim kotačem ima bolje inicijalno ubrzanje što bi moglo ukazivat na to da je xmax ipak carb
 
joke spreeman si za novinara.... (y)
samo rjesis taj č i ć sto te jebe i komotno mozes poc pisat za moto puls :mrgreen: (y)
po meni.... beverly nije los ali je i on precjenjen bez obzira sto je jeftiniji od yamahe a i ima jedna mala kvaka koja se zove potrosnja....
neka se javi neki vlasnik pa napise koliko mu trosi...... :shock:
a najveca mu je mana sto ih stvarno ima ko gljiva posli kise :palacdolje:
 
jedimaster said:
Moj je trošio 5,5 na 100 km , govorim o Beverly 250 ie .

to je puno, moj nexi toliko troši i manje
složio bi se jokom u svemu a pogotovo u vezi sa veličinom kotača, jer dosta ljudi mi reklo šta nisi uzeo nešto s večim kotačima svi ciljaju na bev, a neznaju da je nexi ima puno bolje vozne osobine od beva
 
mv_agusta said:
to je puno, moj nexi toliko troši i manje
složio bi se jokom u svemu a pogotovo u vezi sa veličinom kotača, jer dosta ljudi mi reklo šta nisi uzeo nešto s večim kotačima svi ciljaju na bev, a neznaju da je nexi ima puno bolje vozne osobine od beva

haj recimo da ima bolje vozne osobine al da ima "puno bolje" to se nebi slozio...i opet te bolje vozne osobine te nece nista prije dovest do cilja..sve je do vozaca
 
dobro aj svako mora hvalit svog konja, ja sam vozio bev250 i nije mi se svidio a budući da je ovjes isti na 250 i 500 mislim da je onda stanje još gore
nisu puno bolje ali su bolje