bitubo amortizeri

da uzimate bitubo amortizer koje bi ste uzeli


  • Total voters
    12

banley

New member
Planiram uzeti bitubo amortizere jer su standardni katastrofa e sad me zanima koji su po vama bolji za svakodnevnu uptrebu plinski ili uljni amortizeri i zašto  (y)

anketa je tu glasajte  :D
 
bitubo planiram i ja uzeti ali neka brzo,nema se vise para za ulagati :mrgreen:

"obicni" bitubo kostaju 1500-1700kn(dva komada) imas ih u zagrebu u auto bil...a mozes kupit i sa bocicama oni su naravno bolji,bolje se podesavaju ali i vise kostaju,neznam koliko vise,ako budes zvao onda pitaj pa javi :wink:

evo slikice ovih sa bocicama...

 
malaguti said:
bitubo planiram i ja uzeti ali neka brzo,nema se vise para za ulagati :mrgreen:

"obicni" bitubo kostaju 1500-1700kn(dva komada) imas ih u zagrebu u auto bil...a mozes kupit i sa bocicama oni su naravno bolji,bolje se podesavaju ali i vise kostaju,neznam koliko vise,ako budes zvao onda pitaj pa javi :wink:

evo slikice ovih sa bocicama...
kakav auto bill on je preskup  :palacdolje:  ili SIP ili (y)

a što se tiče ovih amortizera rečeno mi je da taj plinski s bočicama je osjetno tvrđi i jako neudoban kao Malossi rs 24 i da su bolji uljni

mene isključivo zanima udobnost  :wink:  (da nemam osječaj da se vozim na felgi prilikom prolsaka kroz rupe)  (y)

i da se mogu podešavat u nekoliko pozicija  :wink:
 
kako je auto bil preskup kad na sipu bitubo kosta 243,20e :misli:

http://www.sip-scootershop.com/main/base/Details.aspx?ProductNumber=SC150YVB01&ProductName=Shock%20absorber%20rear%20YVB&_country=d78bd78c-f0de-4070-a76c-82a3bd4a4059

tebi ako je vazna udobnost onda ti netrebaju sportski amortizeri jer oni su tvrdi od serijskih ma kako god ih ti nastelao,stavi serijske amortizere na najmekse i gas :wink:
 
jel ima bitubo kit za vilicu, da budem precizan za nexus :misli:
 
koliko sam uspio vidjeti da nema,e jel bi te ovako nesto zanimalo http://www.sip-scootershop.com/EN/Products/KS100035/Steering+Damper+KIESLER+Racing.aspx
 
iskreno i ne baš, jer na samo dva tri zavoja osjetim kako prednji kotač postane nemiran zbog neravnina na cesti tako da nebi uzimao amortizer volana zbog dva zavoja
dok nešto tvrđe postavke prednjeg ovjesa bi mi više pomoglo jer bi skut manje ponirao na kočenjima i nešto lakše i brže prebacivanje iz zavoja u zavoj
 
ovo je sva sta izbaci na sipu za suspension za nexus 500 http://www.sip-scootershop.com/EN/main/base/Results.aspx?d=(max)&s=2ea1732591604db98a810d60a38b8812&a=1&sort=0&uc=(cbd1cfef318d42c7ba64552506da37c2)
 
ukratko ništa :D

pronašao sam ovo na bitubo.com
http://80.68.199.25/bitubo_database/FMPro?-DB=prodotti_eng.fp5&-Format=scheda_prodotto2_en.html&Nome_prodotto=MF%200%20Spring+Oil%20Scooter%20Fork%20Kit&-Find

ali se ne spominje maxi niti nexus

stavi si to na runner :mrgreen:
 
mv_agusta said:
ukratko ništa :D

pronašao sam ovo na bitubo.com
http://80.68.199.25/bitubo_database/FMPro?-DB=prodotti_eng.fp5&-Format=scheda_prodotto2_en.html&Nome_prodotto=MF%200%20Spring+Oil%20Scooter%20Fork%20Kit&-Find

ali se ne spominje maxi niti nexus

stavi si to na runner :mrgreen:
pa mogu ti reci da mi je ovo zanimljivo  :misli:
 
koma1 said:
al ulje je 5 w, zar nebi trebalo bit gušće  :misli:
vjerojatno je takva gustoca jer su te opruge znatno tvrde od serijskih pa nema potreba za guscim uljem :wink:

serijsko ulje u vilicama recimo na runneru je 10w,a stavlja se 15w tako da budu tvrde...
 
banley said:
Planiram uzeti bitubo amortizere jer su standardni katastrofa e sad me zanima koji su po vama bolji za svakodnevnu uptrebu plinski ili uljni amortizeri i zašto  (y)

anketa je tu glasajte  :D
ti bi uzeo bitubo da skuter bude udobniji  :mrgreen:  :misli: ...tek s bitubom ćeš ostaviti bubrege na cesti, to je samo za stazu...ti se po cesti s tim ne možeš voziti

a što se tiče gušćeg ulja u vilicama, konkretno runner dobio si jedno veliko ništa...zašto? vilice pri kočenju ne supaju,i nema veze što imaš dobru gumu kod malo lošijeg asfalta blokirao bi ti prednji kotač, jedini lijek su malossi vilice...a one su precijenjene za ono što nude a i nisu za cestu...pa je tako najbolje ostaviti originalni ovjes za cestu
 
josko said:
ti bi uzeo bitubo da skuter bude udobniji  :mrgreen:  :misli: ...tek s bitubom ćeš ostaviti bubrege na cesti, to je samo za stazu...ti se po cesti s tim ne možeš voziti

a što se tiče gušćeg ulja u vilicama, konkretno runner dobio si jedno veliko ništa...zašto? vilice pri kočenju ne supaju,i nema veze što imaš dobru gumu kod malo lošijeg asfalta blokirao bi ti prednji kotač, jedini lijek su malossi vilice...a one su precijenjene za ono što nude a i nisu za cestu...pa je tako najbolje ostaviti originalni ovjes za cestu
e a meni je rečeno da s bitubo plinskim ostaviš bubrege na cesti a s uljnimim ne  (y) sad koliko je tu istine  :neznam:

i tako su mi se zadnji amortizeri razjebali se pa ih moram  mjenjati  (y)
 
ma nista od toga,vec sam napisao to su sve sportski amortizeri od kojih se ne trazi udobnost,namjesti serijske na najmekse i rijesena stvar...
 
malaguti said:
ma nista od toga,vec sam napisao to su sve sportski amortizeri od kojih se ne trazi udobnost,namjesti serijske na najmekse i rijesena stvar...
moji standardni su otišli u 3pm proluftali a onda mi je več bolje stavit bitubo uljne 1400 kn oba nego standardne a i skuter mi drži više cijenu jer ču ga najmanje još 2 godine vozit  (y)

ako se ne varam ti bitubo se mogu podesit od najmekšeg do najtvrđeg?  (y)
 
da,imas gore na vrhu podesavanje isto kao na serijskim (y)
original amortizeri su oko 500kn komad...
 
malaguti said:
da,imas gore na vrhu podesavanje isto kao na serijskim (y)
original amortizeri su oko 500kn komad...
al kako se štelaju ti serijski uopče?  (y)  ja sam vrtio onaj srebrni dio u obe strane i ništa
 
vrtis taj srebrni dio i tako ih stelas,sto je opruga vise stisnuta amortizeri su tvrdi,a sto je opruga manje stisnuta amortizeri su meksi,znaci ako taj srebrni dio vrtis prema gore onda omeksavas amortizere,a prema dole da budu tvrdi...
 
malaguti said:
vrtis taj srebrni dio i tako ih stelas,sto je opruga vise stisnuta amortizeri su tvrdi,a sto je opruga manje stisnuta amortizeri su meksi,znaci ako taj srebrni dio vrtis prema gore onda omeksavas amortizere,a prema dole da budu tvrdi...
e sad sam ovom kojem sam skinuo bar  :misli: otvrdnuo oprugu da ne pleše ljevo desno dok ovom kojem je na motoru opruga pleše