Blokada za A2

Status
Not open for further replies.

mateoz

New member
Pozdrav svima,

Idući tjedan kupujem svoj prvi motor. Radi se o Hondi CBF500A 2007.god. Motor ima 41 kW, ali je u papirima 35 kW (blokada je skinuta). Nedavno sam položio za A2 kategoriju. Motor je registriran i osiguran trenutno. Imao bih par pitanja...

1) Koliko mi se isplati stavljati tu blokadu natrag? On je u papirima 35 kW, ali ne znam hoće li me zezati zbog toga na tehničkom te koliki je trošak stavljanja te blokade natrag.
2) U slučaju nesreće (npr. auto mi oduzme prednost) hoću li ja moći naplatiti štetu od osiguranja? Kada bi išli detaljno pregledavati motor bi shvatili da je blokada skinuta te ne znam je li bi mi zbog toga odbili platiti popravak ili bi čak ja bio krivac za nesreću jer sam upravljao motorom za koji nemam kategoriju.  :undecided:

Puno hvala na svakom odgovoru :)
 
Mislim da ni u jednoj stanici za tehnički nemaju dinamometar da bi to testirali. Imaju samo valjak za max brzinu skutera. Pajkanu koji te zaustavi je bitno ono što piše u prometnoj.
 
Na tehnickom se ne rade provjere snage motora, tako da ako ti u papirima pise 35kW sve 5. Stavljanje ili skidanje blokade je (koliko ja znam) cca. 100€. Ak hoces bit miran onda se isplati stavljat, a ovo s osiguranjem (na srecu) ne znam...
 
Vještaku osiguranja sigurno može pasti na pamet da provjeri snagu motora, ali kako ako je motor skršen i ne možeš ga staviti na dinamometar? Kako načina blokiranja snage ima milijun, ne vidim ni kako bi mogao znati je li blokada skinuta ako i rastave motor do šarafića? Jedino ako postoji negdje "papirnati" trag koji povezuje broj šasije i specifični tip blokade pa da zna što da gleda (a u ovoj državi mi je to malo nategnuto  :jesus: ).
 
ako te takve stvari muče prodaj motor i miran :wink:
 
Na Suzukiju VStromu je ta blokada najobičniji komad lima koji blokira otvaranje gasa do kraja. Skidanje i stavljanje traje 3 minute.
 
Status
Not open for further replies.