mateoz
New member
Pozdrav svima,
Idući tjedan kupujem svoj prvi motor. Radi se o Hondi CBF500A 2007.god. Motor ima 41 kW, ali je u papirima 35 kW (blokada je skinuta). Nedavno sam položio za A2 kategoriju. Motor je registriran i osiguran trenutno. Imao bih par pitanja...
1) Koliko mi se isplati stavljati tu blokadu natrag? On je u papirima 35 kW, ali ne znam hoće li me zezati zbog toga na tehničkom te koliki je trošak stavljanja te blokade natrag.
2) U slučaju nesreće (npr. auto mi oduzme prednost) hoću li ja moći naplatiti štetu od osiguranja? Kada bi išli detaljno pregledavati motor bi shvatili da je blokada skinuta te ne znam je li bi mi zbog toga odbili platiti popravak ili bi čak ja bio krivac za nesreću jer sam upravljao motorom za koji nemam kategoriju. :undecided:
Puno hvala na svakom odgovoru
Idući tjedan kupujem svoj prvi motor. Radi se o Hondi CBF500A 2007.god. Motor ima 41 kW, ali je u papirima 35 kW (blokada je skinuta). Nedavno sam položio za A2 kategoriju. Motor je registriran i osiguran trenutno. Imao bih par pitanja...
1) Koliko mi se isplati stavljati tu blokadu natrag? On je u papirima 35 kW, ali ne znam hoće li me zezati zbog toga na tehničkom te koliki je trošak stavljanja te blokade natrag.
2) U slučaju nesreće (npr. auto mi oduzme prednost) hoću li ja moći naplatiti štetu od osiguranja? Kada bi išli detaljno pregledavati motor bi shvatili da je blokada skinuta te ne znam je li bi mi zbog toga odbili platiti popravak ili bi čak ja bio krivac za nesreću jer sam upravljao motorom za koji nemam kategoriju. :undecided:
Puno hvala na svakom odgovoru