Blokade...

Robbie

New member
Vozim yamahu neo's 50 i dojadile su mi glupe blokade....
Jel se to isplati skidati doma u garazi? Ako da, jel zna ko kak se to skida? Ako ima neko nekakve slike, bilo bi dobro da ih stavi...

I kolko je cijena nekog sportskog auspuha koji je dobar i jel se to splati stavljat na obicnu masinu bez kita?
 
pa nije nešto posebno komplicirano samo tribaš imati fleksu i aparat za varenje

imaš 3 blokade jednu na auspuhu to su one dvi slipe grane koje opilaš i zavariš rupe na njihovi mistima, imaš jednu u variomatu ka neki prsten između remena i variomata i u karbu nekakvu željeznu pločicu koju skineš
 
Prije toga registriraj motor jer bez blokade po novom zakonu nećeš proći tehnički pregled
 
Robbie said:
Vozim yamahu neo's 50 i dojadile su mi glupe blokade....
Jel se to isplati skidati doma u garazi? Ako da, jel zna ko kak se to skida? Ako ima neko nekakve slike, bilo bi dobro da ih stavi...

I kolko je cijena nekog sportskog auspuha koji je dobar i jel se to splati stavljat na obicnu masinu bez kita?

Glede blokada, zakon kaže i primorava te putem tehničkog pregleda i policijskih provjera da ih ne skidaš, odnosno da ti max. brzina mora bit 55 km/h.
Ne isplati ih se skidat doma u garaži, jer ti treba aparat za varenje, dlijeto, čekič, i zračni kompresor, i što je najvažnije znanje, a vidimo po topicu da ovo zadnje nemaš.
Sportski ispuh pogodan za stavljanje na običnu mašinu bez kita je obično prigušnog tipa i izgleda skoro kao večina tvorničkih, tako da ti vjerovatno neće bit zanimljiv za ugradnju. Cijene su im cca 800-1000 kn.
 
Tha Waynder said:
to kaje joke reko...

+blokade ti samo killaju skut...

Ima ipak mala razlika, skuteri se nakon nekog vremena uguše blokadama jer naši "pametni" vozače koriste dvotaktna ulja za vrhunske agregate (full synt) koja onda stvaraju nesagoreni talog i smanjuju promjer, prvenstveno ispuha, a tako i samu snagu vozila.
Kad bi se koristilo adekvatno ulje(mineralno ili polusintetičko) izbjegla bi se večina problema
 
a ja mislim da je ovo s uljem obrnuto  :misli: :mrgreen:
kada je ulje fullsintetic onda to znaci da ono gori do kraja i da ne ostavlja talog, a mineralna ulja ostavljaju i zato motor zacvika!!!!! klip izgori kak hocete :jesus: :jesus:
pravi dokaz je "castrol tts fullsintetic" najbolje ulje za 2t motore, za razlku od mineralnog koje proizvodi "ina" razlika je abnormalna o tome kako klipovi i cilindri izgledaju u usporedbi!!!!!!!!!!!!
5+ za tts (y) (y)
 
piroman said:
a ja mislim da je ovo s uljem obrnuto  :misli: :mrgreen:
kada je ulje fullsintetic onda to znaci da ono gori do kraja i da ne ostavlja talog, a mineralna ulja ostavljaju i zato motor zacvika!!!!! klip izgori kak hocete :jesus: :jesus:
pravi dokaz je "castrol tts fullsintetic" najbolje ulje za 2t motore, za razlku od mineralnog koje proizvodi "ina" razlika je abnormalna o tome kako klipovi i cilindri izgledaju u usporedbi!!!!!!!!!!!!
5+ za tts (y) (y)

Full synt ulja izgaraju potpuno jedino na visokim okretajima svojstvenim motorima s brzinam, ne na specifičnim okretajima vozila s variomatskim prijenosom, koji su bitno manji.
Iz tog razloga TTS je odličan za Apriliu RS 50, al je smrt za Piaggio Typhoon 50
 
Kao što su ti prije rekli prvo ga registriraj jer nema šanse da prođeš tehnički. A onda riskiraš ako te zaustavi Policija da te odvezu na izvanredni tehnički pregled onda odu tablice i plaćaš kaznu.
 
Mislim da ti se ipak isplati otici u servis je okvirno ti kosta 200 kn i ako neznas nemas sta zeznuti.A koliko znam rijetko postoji skuter koji jos ima blokadu.
 
puno. ja platio 300kn skidanje blokade i prvi servis
 
Šta ti pokušavaš od magarca napravit konja ? :jesus:
:misli: