BMW C 600 Sport / C 650 GT

Gledao malo C650 sport i Tmaxa ovih dana, prethodno vozio GT i nema više nikakvih dilema. A i napokon lijepa boja, ova zlatna.  8)
 
Očekivao sam nešto veću potrošnju od 4.8L/100 km, ugl grad i nešto izvan.
 

Attachments

  • image1.jpeg
    image1.jpeg
    111.3 KB · Views: 230
Nije mi potrošnja neka stavka, ali fine su to brojke s obzirom da sam zadnjih 200 km vozio isključivo po gradu te brdovitim predjelima Zagreba.

DRL mi je super stvar za vožnju preko dana, čini se motor puno uočljiviji nego s klasičnim svjetlom, a i dobro izgleda.

Od mana bi naveo slabiju preglednost retrovizora, no to je očigledno boljka svih motora u klasi, i malenkost mi je bučan pri manjim brzinama.
 
Da sad ne citam temu od pocetka (al budem) kolko su smece te prve verzije c600 sport ??
Vidim ima ih vani po 4500 eura..
 
R3nchi said:
Da sad ne citam temu od pocetka (al budem) kolko su smece te prve verzije c600 sport ??
Vidim ima ih vani po 4500 eura..
Nisu smece neg je ekipa tu koja ih nije ni vidjela a kamolo vozila proglasila losim zbog testa u motoreviji. Uglavnom kvarovi su bili semering na pogoni kod kvacila, stavili neki blesavi kasnije po broju dijela ide ok kvaliteta. Zbog ovoga je procurilo ulje na kvacilo i test ie bio prekinut. Natezac lanca. Ovo je bio opoziv. Nesto sa prednjim blatobranom, opoziv. Prednji lajtung potencijalni problem, opoziv. Uglavnom ako ima servisnu knjizicu trebalo bi biti sve ok.
Ako.mozes doci do v2 verzije tim bolje. To su ti oni sa 2 "topa".
Plgledaj na njemackim forumima ima ih i prek 100000km i sve ok.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
markotornic said:
Nisu smece neg je ekipa tu koja ih nije ni vidjela a kamolo vozila proglasila losim zbog testa u motoreviji. Uglavnom kvarovi su bili semering na pogoni kod kvacila, stavili neki blesavi kasnije po broju dijela ide ok kvaliteta. Zbog ovoga je procurilo ulje na kvacilo i test ie bio prekinut. Natezac lanca. Ovo je bio opoziv. Nesto sa prednjim blatobranom, opoziv. Prednji lajtung potencijalni problem, opoziv. Uglavnom ako ima servisnu knjizicu trebalo bi biti sve ok.
Ako.mozes doci do v2 verzije tim bolje. To su ti oni sa 2 "topa".
Plgledaj na njemackim forumima ima ih i prek 100000km i sve ok.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

Surfo sam malo po autoscoutu i mobile.de pa vidim da im ima sa preko 60k km al sam naso i jedan 2015 sa 18k km..Taj mi malo smrducka, al opet i ja sam s versysom u 8g napravio 16k km tako da ... Al proucit cu malo i NJemacke forume da vidim sta kazu.. Ne znas od koje je godine ta v2 verzija??
Puno Hvala na Odgovoru!
 
markotornic said:
2016 ak se ne varam uglavnom baci pogled na auspuh. Ima 2 izlaza

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Drugacija je i prednja maska



Sent from my internet mobile device
 
R3nchi said:
Da sad ne citam temu od pocetka (al budem) kolko su smece te prve verzije c600 sport ??
Vidim ima ih vani po 4500 eura..
Evo svih promjena, već je objavljeno ovdje:

An overview of the new features in the C 650 Sport and C 650 GT:

    New CVT set-up in conjunction with revised clutch linings for more dynamic clutch engagement and a more spontaneous set-off response.
    New suspension and damping set-up for an ideal compromise between sport and comfort.
    In addition to ABS, now also ASC as standard for maximum safety when accelerating.
    Completely new, dynamic design for the C 650 Sport.
    Detailed stylistic fine-tuning for the C 650 GT.
    New silencer for a fuller sound and more dynamic appearance.
    New instrument dial design.
    New handlebar trim elements with chrome applications.
    New, higher-quality surfaces (graining effects).
    Automatic daytime riding light.
    Revised kinematics of the centre stand for easier use.
    New rider assistance system Side View Assist (SVA) for the C 650 GT.
    New paint finishes for the C 650 Sport: Valencia Orange metallic matt,
    Lightwhite non-metallic and Blackstorm metallic.
    New paint finishes for the C 650 GT: Blackstorm metallic, Frozen Bronze metallic and Lightwhite non-metallic'


S tim da su tijekom opoziva riješeni najbitniji nedostaci prvih modela..
 
poznanik mi jedan ima bmw i reka nikad više,
svako malo na servisu bio
priša na burgmana 650 i kaže da je burgija color tv za sve  :cool:
triba tu 3 puta promisliti
 
A gle ja imao 3 god GT u nikad nista osim redovnog servisa. Naravno uz opoziv natezaca. Tako da. Kako ti je sudjeno[emoji3][emoji3][emoji3]

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

 
Ako se netko pitao što se događa kad slučajno pritisnete tipku 'stop' u vožnji na oko 100 km/h, ništa posebno.  :mrgreen:
Namještao stupanj grijanja sjedala (tipka iznad) i eto vraga. Odmah vratio i kao da se ništa nije dogodilo. Stao ubrzo, ugasio i ponovo upalio te otišao dalje.

Inače, ne mogu se na ništa požaliti nakon 5500 km. Prijelaz s 350 na 650 ccm u gradu je puno bezbolniji nego što sam očekivao. Provlačenje bez problema, daleko sam uočljiviji u odnosu na Bev, a sad po hladnijem vremenu i ove sitnice s grijanjem sjedala i ručkica itekako dodaju na vrijednosti.
Izvan grada očekivano motor 'leti', osjećaj u vožnji i stabilnost na npr. 160 km/h kao na Bevu sa 100 km/h. Velika je razlika i u vožnji udvoje, sad se suvozač jedva osjeti kod ubrzanja, kočenja i sl.

Uglavnom, definitivno moja preporuka ukoliko netko iz nekih potreba prelazi na višu klasu, a dobar dio vremena provodi u gradu.  (y)