BMW C 600 Sport / C 650 GT

Danas sam se ponovio, ima netko možda manual za GT? Hrv ili eng?

Poslano sa mog BLA-L29 koristeći Tapatalk

 
Čini se tema mrtva, a treba mi info. Približava se servis na 20tis km i treba mjenjati rolice te remen.... Što uzeti pitanje je sada original ili nešto drugo? Gramaza kao original ili? Recimo da nikako ne bih htio izgubiti krajnju brzinu, a ako se može dobiti nešto na ubrzanju bilo bi ok.. Vozilo 650gt... Hvala

Sent from my BLA-L29 using Tapatalk

 
v.V said:
Čini se tema mrtva, a treba mi info. Približava se servis na 20tis km i treba mjenjati rolice te remen.... Što uzeti pitanje je sada original ili nešto drugo? Gramaza kao original ili? Recimo da nikako ne bih htio izgubiti krajnju brzinu, a ako se može dobiti nešto na ubrzanju bilo bi ok.. Vozilo 650gt... Hvala

Sent from my BLA-L29 using Tapatalk

pogledaj na stranici od Malosija, imaš točno koji paše i koji je tvornički broj i onda ga potraži tu kod nas kod nekog tko prodaje Malosija. Ne bi nikako stavio opet standardne rolice i variomat, sa Malosijem ćeš imati drugi motor.
 
crni konjanik said:
pogledaj na stranici od Malosija, imaš točno koji paše i koji je tvornički broj i onda ga potraži tu kod nas kod nekog tko prodaje Malosija. Ne bi nikako stavio opet standardne rolice i variomat, sa Malosijem ćeš imati drugi motor.
Govoriš o variomatu ili samo o rolicama i remenu?

Edit: baš gledam web, sve sam nasao samo nisam siguran u gramazu rolica?
http://www.malossistore.co.uk/bmw-c-gt-650-ie-4t-lc-euro-3-2015-bmwc650-M

Prva dva artikla su opruge, i njih moram uzeti?

Sent from my BLA-L29 using Tapatalk
 
ima san dr. pulia na svom skut prošle g.
dobar na startu, ali u sredini fali mu okrataja...
proba san sve opcije ali malossi s najlakšim rollama je najbolje rješenje za sport
 
Malo sam gledao, kako je namjena mog skuter turistička, čini mi se da će biti kombinacija rolicama iz malossi kompleta. Oni definiraju to kao optimum za življu vožnju. Iskustva?

Sent from my BLA-L29 using Tapatalk

 
Trebao bih savjet, tražim bisage i zadnju torbu za skuter. Namjena nekoliko dužnih putovanja na godinu. Zapremnina recimo 30l bočne, top bag možda 30-35l. Budžet varijantu tražim jer mislim da za par putovanja sa skuterom koji neće dugo biti kod mene ne treba bacati novce..
Meni je važno lagano skidanje/stavljanje te jednostavno korištenje. Otvoren za prijedloge

Sent from my BLA-L29 using Tapatalk

 
Pozdrav svima :D

Posle 16 godina na Piaggiu X9 500 bilo je vrijeme za nešto novo i tako sam sada več pola godine vlasnik novog C650 Sport. Za to vrijeme sam napravio skoro 10000km i vrlo sam zadovoljan s njim. Jedino sam htio da je malo življi, pa sam dao postrugati originalne rolice za 5g (43 na 38), tako da je ubrzanje sad puno bolje, dok je konačna ostala ista  :)


 
  • Like
Reactions: fran_zgb
Odličan odabir (y)
vrlo malo ima povratnih informacija od korisnika...ima li ikakvih problema ili sitnica koje te smetaju na njemu?
 
aprilliaaa said:
Odličan odabir (y)
vrlo malo ima povratnih informacija od korisnika...ima li ikakvih problema ili sitnica koje te smetaju na njemu?

Hvala  :D

Nema problema za sada nikakvih. Vozljivost mu je super, stabilan u krivinama, komfor... prezadovoljan sam.
Jedino ne znam da li je normalno, da motor dok je hladan koji minut ne povuče baš onako kako treba.

A što se sitnica tiče, volio bi da ima naslon za vozača, kao GT verzija...  :)
 
Za one koji još uvek misle da je motor od Kymca:

http://www.scooterfile.com/scooter-reviews/scooterfile-long-term-review-bmw-c-600-sport-and-c-650-gt/

"The C-series engine is actually built by Kymco in Taiwan. Kymco builds many of BMW Motorrad’s engines under contract. It’s purely a manufacturing arrangement, however. The design and engineering is 100% BMW. You won’t see this same motor popping up in a much cheaper Taiwanese scooter. These scooters are then assembled in the same Berlin facility as all of BMW’s motorcycles."

:D
 
Pozdrav.
Da li uskoro izlaze novije verzije ovih skutera? Odavno su na tržištu.
 
Čini mi se da bude samo sa manjim motorom negdje oko 400ccm