BMW F800

vojo

Well-known member
Vidim do sada se nitko nije dotakao ove teme, a mene jako zanimaju ti modeli koji su kao nasljednici moje 'rage' (R850R) - volio bih čuti iskustva 's terena' tih motora, vidim da kolegica xburnx vozi F800ST, taj mi se posebno sviđa (nekako sam zaljubljen u tourere s oklopom, to me nekako asocira na duga i dobra putovanja ....), ali viđam na cesti sve više i F800GS-ova, pa sad, ako na forumu ima nekog, neka malo s nama podjeli veselje (i brige) oko tih kanti .... :)
Posebno bi zanimljiva bila usporedba sa F650 modelima ....

Vojo
 
vojo said:
Vidim do sada se nitko nije dotakao ove teme, a mene jako zanimaju ti modeli koji su kao nasljednici moje 'rage' (R850R) - volio bih čuti iskustva 's terena' tih motora, vidim da kolegica xburnx vozi F800ST, taj mi se posebno sviđa (nekako sam zaljubljen u tourere s oklopom, to me nekako asocira na duga i dobra putovanja ....), ali viđam na cesti sve više i F800GS-ova, pa sad, ako na forumu ima nekog, neka malo s nama podjeli veselje (i brige) oko tih kanti .... :)
Posebno bi zanimljiva bila usporedba sa F650 modelima ....

Vojo

A zašto misliš da su to nasljednici R serije, po meni to nema nikakve veze s r - ovima.
Tu seriju doživljavam kao evoluciju F 650, usmjerenu prema sport touringu. S obzirom na prijenos remenom čak bih rekao da je to bilo potpuno novo usmjerenje u BMW-u.

Kako uopće možeš uspoređivati svetinju (boxer) s bilo čim drugim?
 
Budimire hvala na linkovima, vidio sam ovaj 'naš' ali je vezan za GS-a, a mene zanimaju iskustva (ako ih ima) naših vozača/čica i na ostalim modelima, zato sam pokrenuo temu ....

jbudimir said:
.... a zale se i na vrucinu koja dolazi od motora. Uglavnom svi hvale voznost, malu tezinu i dobar motor. Danas bi moj izbor od F serije bio F800GS.

To s vrućinom mi je koznato sa K-100RT, to je bio i jedan od razloga (pored lošeg držanja) što sam ga prestao voziti i preporodio se na bokseru.

Da tvoj (i moj) izbor pada na GS-a je jasno, ali ja sam kao ljubitelj tourer motora uvijek u dilemi da li je GS bolji od oklopnjaka. Iako mi se GS-ovi sviđaju više od oklopnjaka (kod svih modela) imam osjećaj da je GS ipak nekakav trenutačni hit (poput džipova odnosno SUV-ova) koji je pogodio ukus velikog broja potencijalnih kupaca koji si to mogu priuštiti, a objektivno se zanemaruju stvarne potrebe radi kojih se kupuje to vozilo.
Da se razumijemo, meni je R1200RT ružan k'o poziv za vojsku, posebno u odnosu na GS-a, ali da mi neko poklanja jednog ili drugog :misli:, s obzirom na moje potrebe, način potovanja itd. nisam siguran da bi izbor pao na GS-a (zanemarimo pri tome cijenu, opremu, CD-ove i sl. - govorim o čistom motoru i turističkoj vožnji).

E, pa sad s obzirom na to me zanimaju iskustva s 'običnim' F800 - naked, ST i ne znam kojih sve ne.

Vojo
 
makazica said:
Kako uopće možeš uspoređivati svetinju (boxer) s bilo čim drugim?

Ma izvin'te, izvin'te, molim lijepo, duboko se izvinjavam.
Nisam mislio uspoređivati našu svetu kravu (tako na talijanskim forumima zovu boxere) sa F800, ali je činjenica da su R850 ukinuli pojavom F800, što ja ne opravdavam, ali BMW A.G. me nije konzultirao ....
Pa sad, kad već postoji zamjena :misli:, nasljednik :misli:, zamjenik :misli: ili kako da ga nazovem za naše svete krave, zanima me je li on za što. Da su naše krave nezamjenjive to je svima jasno (posebno nama), ali i njima teku godine, a mi kao mi svako toliko poželimo nešto mlađe, zar ne (prasac onaj ko pomisli nešto drugo!) :D.

Vojo
 
vojo said:
Iako mi se GS-ovi sviđaju više od oklopnjaka (kod svih modela) imam osjećaj da je GS ipak nekakav trenutačni hit (poput džipova odnosno SUV-ova) koji je pogodio ukus velikog broja potencijalnih kupaca koji si to mogu priuštiti, a objektivno se zanemaruju stvarne potrebe radi kojih se kupuje to vozilo.

Vojo

Trenutačno?....Već je 20 godina najbolje prodavani motor u Njem. Malo pretjerujem ali nisam daleko.
Po meni nasljednik r850r je nakon prestanka proizvodnje samo r1150r odnosno r1200r.

Ove druge kupuse ni ne računam iako ekipa iz BMW kluba koja posjeduje i jednog i drugog (i boxera i remenaša) kaže da je vrlo zahvalan motor i ugodan za voziti.
 
makazica said:
Ove druge kupuse ni ne računam iako ekipa iz BMW kluba koja posjeduje i jednog i drugog (i boxera i remenaša) kaže da je vrlo zahvalan motor i ugodan za voziti.

Da, možda i jesu 'kupusi' ali kad vidiš da je F650GS i Dakara prodano ukupno oko 105.000 kom u koliko - 7 ili 8 godina, očito da ljudi cijene i nešto što nema boxer motor.
Ma nije valjda da je dovoljno da ima bijelo plavi znak pa da ljudi kupuju bez da pitaju što ....

E pa sad, dakle, probao sam voziti 'ciglu' (K-100RT), odnosno ne samo probao već napravio 40-tak iljada km i odgovorno tvrdim (iako nisam političar) da nije ni do koljena bilo kojem (do sad od mene voženom) boxeru, a, kako mi se čini, niti onim pravim boxerima (1200GS ili RT) koje nisam još nažalost probao. I zato me zanima je li F800 nešto bolji od 'cigle', je li se i koliko približio boxerima. Evo, samo to .... :?

A da je K-100RT najljepši motor ikad napravljen, to ne možete sporiti. Što mu to vrijedi kad se vozi ko - cigla!

Vojo
 
Ja imam F800ST sa svom opremom koju je moguće kupiti. Napravio sam 5000 km ove sezone uglavnom sa suprugom.
Imamo zajedno 170 kg i pokazao se kao odličan u svakom pogledu. Nikakvih problema sa ABS-om, odlična vozna svojstva pod punim opterećenjem, a vrućina se osjeti kod dugotrajne polagane vožnje. To se lako rješi tako da se odmori i motor i vozač. Sve u svemu jako sam zadovoljan.
 
Postovanje Gdine.

ne mogu ga puno usporedjivat jer neman puno iskustva s drugim motorima.
ono sta mogu kazat je
-iako je velik i tezak dosta je vozan,dobar i za gradsku voznju.
-lipo povuce i za me ima dovoljno snage za sada.

-udoban je dosta, iako moran priznat da je F650 GS koji san vozila prije ovoga,bia udobniji.na njemu san se mogla vozit duugo bez problema jer je   
sidalo dosta mekse,ali ipak je ovo sport tourer.sidalo taman

-zadnje sidalo na ST-u je udobno,cale moj isprova i utvrdia

-polozaj tijela je dobar,ne umara.
-zastita od vitra je dobra,iako san misla da ce kod toga motora bit bolja.
pri manjim brzinama ne smeta uopce,ali pri vecin malo smeta,pogotovo na duzin relacijama jer tuce u prsi i glavu ukoliko se ne nagnes (kad imas 
tank torbu nije se moguce sakrit iza vizira,bar ne s ovom koju ja iman) pa se moras borit.
ali to vridi kad je ric o brzinama vecin od 150.
mislin da je moguca ugradnja viseg vizira.

ne znan jel kod ostalih tako,ali ako ti ostane nogara kad ubacis u brzinu,motor se izgasi.spasilo par puta.

jedna stvar koja mi se nije svidjala kod njega je zvuk motora sa serijiskim auspuhom. nikako mi nije pasalo,pa san stavila sportski i sad je dobro.
i da,kako san stavila taj auspuh,pozdravila san se s centralnom nogarom jer ne pasu.

ABS mi odgovara i board computer je super.da ti sve potribne informacije i vise.

remen dobar,nikakvi problema.iako moram priznat da mi zeru cvili zadnji par dana kad se micen na mistu.
nista strasno i svakako manje briga nego sa lancem.

kad san odlucila prominit GS-a,on mi je bia jedna od opcija. isprva mi se nije bas svidja,onako na slikama.ali uzivo skroz druga prica.
kuferi i tank torba su mi super,stane puno unutra a i imaju one torbe unutar kufera pa kad negdi stanes izvadis samo torbu iz kufera sa stvarima.
kuferi se mogu prosirit dosta.


eto onako nabrzaka.
ako Vas zanima jos sta,slobodno upitajte.

pozdravljam Vas
 
eto odmah par pitanja vlasnicima F800ST-a:

kolko trosi?
kolko ste se najbrze vozili? (ok, znam da je glupo pitanje i da se 99% vremena vozim ispod 140km/h al me svejedno zanima)
dal ste radili neke duge ture(500km+ u danu)? (umor, bolovi....)
kolko ste visoki? (da nebi bilo da ce mi bit premali)

@kkreso:
jel na tih 170 kila putnika bilo i sta prtljage na motoru?
dal se uvijao u zavojima pri ful opterecenju (mislim natovaren preko 170kila)?


eto par pitanja od mene, cisto su mi bila navrh jezika  :mrgreen:
 
170 kg ljudskog mesa i 20-tak kg prtljage. Vožnja po autoputu 160 km/h, po jadranskoj magistrali 80-100 km/h. Nikakvih uvijanja i vozna svojstva pri takvoj vožnji su bliska vožnji solo bez prtljage.
 
vice800 said:
Meni trosi po gradu oko 6.5-7 L a na otvorenoj cesti oko 5 -5.5 L pri brzini oko 120 km/h
Ja san visok 185 i meni je ok i bilo je tura 500+ i nema nikakve boli ,a
najvise sta san ga vozija je bilo 230km/h i nije moga vise.
Ako ga budes uzima obavezno uzmi putno racunalo jel ako njega nemas
neces dobit ni pokazivac goriva (ja san se tako zajeba).

E pitanje za ostale vlasnike jel ste mozda imali problema sa brtvama poklopca ventila
jer  san je prominija na 10 000km i sad opet na 20 000 km cu ic minjat jer opet curi i to samo na livoj strani.
ima mi prijatelj i isti problem sa brtvom poklopca,riješeno nova brtva ccc300kn i diht masa (y) (y) (y)

kilometraza neš prek 10000
 
hellou

ok - nisam bas "profi" pa da budem mjerodavan ( vozim od prosle godine tj. jeseni znaci 1 godinu )
ali uzmi ovo iz perspektive jednog "beginnera"

vozio sam po 1-2 dana sljedece
F650GS (twin)
F800GS (twin)
F800ST (remen ;-)
i cak 12-ticu GS ... ali to je druga klasa

meni osobno ( 1,80m ) je ST bio prenizak cak i sa "visokim" sjedalom ... prezgrcene noge - previse "sportski"

800GS sam u dva navrata ( prvi put prije i jos jednom cijeli vikend nakon kupovine 650-tke ) vozio i meni je
jednostavno bio "neprijatan" - valjda zbog velikog kola naprijed ( 21" ... ) - mozda je to dobro ( no offense - nemam
iskustva ? ) za offroad ( hardcore offroad ? ) ali na cesti mi je spram 650-tke izgledalo kao da ima cca. 2-3 kila
utega na prednjem kotacu ... motor mu je dosta "prgaviji" u razvoju snage nego li u 650-tice .. sto je meni eto zbog
gore navedenog razloga ( no experience ) bilo opet "bolje" ........


meni osobno je na kraju najbolje legao 650-gs twin ( model 09 ) te sam ga uzeo ... 12-tica mi je bila "van" budgeta
a i "preglomazna" ;-) ... mozda dogodine ...........  8)

potrosnja ... 4,5 l avg ...


eto ...

:misli:
 
vice800 said:
Meni trosi po gradu oko 6.5-7 L a na otvorenoj cesti oko 5 -5.5 L pri brzini oko 120 km/h
Ja san visok 185 i meni je ok i bilo je tura 500+ i nema nikakve boli ,a
najvise sta san ga vozija je bilo 230km/h i nije moga vise.
Ako ga budes uzima obavezno uzmi putno racunalo jel ako njega nemas
neces dobit ni pokazivac goriva (ja san se tako zajeba).

E pitanje za ostale vlasnike jel ste mozda imali problema sa brtvama poklopca ventila
jer  san je prominija na 10 000km i sad opet na 20 000 km cu ic minjat jer opet curi i to samo na livoj strani.

hahahah najdrazi tovaru problemi opet ha??? ;)
cujem da na tim motorima zna prvi dan ulje iz kocnica curit  :jesus:

kupi hondu jeba te vrag uzmi onog vfr-a i vozi se ko covjek...ti si vise u tomicu nego sto se vozis
 
vojo said:
Da, možda i jesu 'kupusi' ali kad vidiš da je F650GS i Dakara prodano ukupno oko 105.000 kom u koliko - 7 ili 8 godina, očito da ljudi cijene i nešto što nema boxer motor.
Ma nije valjda da je dovoljno da ima bijelo plavi znak pa da ljudi kupuju bez da pitaju što ....

E pa sad, dakle, probao sam voziti 'ciglu' (K-100RT), odnosno ne samo probao već napravio 40-tak iljada km i odgovorno tvrdim (iako nisam političar) da nije ni do koljena bilo kojem (do sad od mene voženom) boxeru, a, kako mi se čini, niti onim pravim boxerima (1200GS ili RT) koje nisam još nažalost probao. I zato me zanima je li F800 nešto bolji od 'cigle', je li se i koliko približio boxerima. Evo, samo to .... :?

A da je K-100RT najljepši motor ikad napravljen, to ne možete sporiti. Što mu to vrijedi kad se vozi ko - cigla!

VojoDragi Vojo,drži se ti ipak boksera.Nisi više omladinac pa da se boriš sa nervoznim visokoturažnim motorima.F800 i bokseri nisu usporedivi.Voziš se turistički kao i ja.Gledao sam boksera za kupiti, ali je skup (meni) pa sam našao puno jeftinijeg novog kardanaša koji mi potpuno odgovara za turizam i moje godine.Usput čestitam na putovanju na sjever.Pozdrav od još jednog bodula.