BMW F800GS

Bikerica27

Member
Molim sve koji znaju nesto o tom motoru (BMW F800GS) da mi kazu njegove pluseve i minuse.Hvala svima!! (y)
 
Imaš na crnogorskom moto forumu utiske vlasnika u temi F800GS.Zapamtil sam minuse-vibracije,zaštita od vjetra,cijena...
 
Kupi novu motoreviju. Tamo ti je u usporednom testu (masters alpe) gdje je lijepo opisano prednosti i nedostaci. Uglavnom ,prošao je dalje unatoč konkurenciji u kojoj je recimo bio ktm 990 smt...
 
Bojim se da ih nema previše u Hr, planiram ja uzeti, samo ne znam kada.  :wink:

Evo, ako ti se da čitati na engleskom, tu imaš materijala za proučavati do jeseni.  :wink:

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=415604

 
Zanima me bas kako se ljudi na njemu osjecaju,kako ga je vozit,kakav je na cesti,...itd.Naravno u svakim novinama i u svakom clanku ce napisat sve najbolje da ga sta vise ljudi kupi,ali bi volila cut misljenja ljudi koji ga imaju i voze-njihove dojmove.
p.s.Pudla,hvala na linku!nacitat cu se!!! (y) (y) (y)
 
sad jedno direktno pitanje: Kolka mu je nosivost?
 
Ukupna dozvoljena masa motocikla je 443 kilograma, od čega je nosivost tereta 236 kilograma... znači, sama makina je 207 kg...

Ako znaš njemački, dobar test je na

http://www.monstersandcritics.de/artikel/200903/article_120543.php/Fahrbericht-BMW-F-800-GS-Neuer-Maßstab-in-der-Mittelklasse
 
Sledgehammer said:
Ukupna dozvoljena masa motocikla je 443 kilograma, od čega je nosivost tereta 236 kilograma... znači, sama makina je 207 kg...

Ako znaš njemački, dobar test je na

http://www.monstersandcritics.de/artikel/200903/article_120543.php/Fahrbericht-BMW-F-800-GS-Neuer-Maßstab-in-der-Mittelklasse

E to je već respektabilna nosivost  (y)
Mogao bih i suvozačicu staviti  :mrgreen:
 
U 91 br. motopulsa je test,ne spominju se nikakve vibracije, e sad to nije usporedni test i motor je savršen, u svojoj klasi- jer konkurencije nema !
Meni je jedini minus(ali to je nešto osobno, između mene i njega) visina sjedala 880 mm !!  :mrgreen:
I cijena je visoka, ali vjerujem da vrijedi svaku kunu !!
 
u Motoreviji ima usporedni test sa Mastertesta u Alpama i pobjednik je u klasi enduro/funbike ispred Benellia TRE-K 899, Moto Morinia 1200 Scrambler i KTM 990 SM-T.
Plusevi su mala potrosnja (najstedljiviji od svih sa 3,7 l/100 km), motor elastican, zastita od vjetra.
Minusi su visoka visina sjedala, vibracije na visokim okretajima i usko i tvrdo sjedalo.
 
RideHard said:
Plusevi su mala potrosnja (najstedljiviji od svih sa 3,7 l/100 km), motor elastican, zastita od vjetra.
Minusi su visoka visina sjedala, vibracije na visokim okretajima i usko i tvrdo sjedalo.

Minuse mogu osobno potvrditi, barem u pogledu uskog i tvrdog sjedala (to mi je koma, uf, samo zato ga ja osobno ne bih nikada kupio, ili bi u roku 3 sekunde na njega išao neki aftermarket... frend me još pitao da koji mi je quaa kada sam složio vanserijski mrgudnu facu :mrgreen: ), vidi se da je - kao i XT 660 - namijenjen baš terenu i da se dobar dio vremena vozi - stojećki...

Glede visine, mene to ne smeta, dapače volim visoke motore (npr. odličan mi je i Versys) jer je osjećaj na njima super, bolje mi padaju u zavoj i okretniji su... za vibracije ne znam, nemam takva zapažanja, ja od dva cilindra ionako ne očekujem čuda... no mislim - ne samo kao ljubitelj BMW-a - da vrijedi svaku prokletu lipu koju se za njega da... jer svaki detalj ostavlja izuzetno dobar dojam po solidnosti i kvaliteti izrade.
 
Sledgehammer said:
Minuse mogu osobno potvrditi, barem u pogledu uskog i tvrdog sjedala (to mi je koma, uf, samo zato ga ja osobno ne bih nikada kupio, ili bi u roku 3 sekunde na njega išao neki aftermarket... frend me još pitao da koji mi je quaa kada sam složio vanserijski mrgudnu facu :mrgreen: ), vidi se da je - kao i XT 660 - namijenjen baš terenu i da se dobar dio vremena vozi - stojećki...

Glede visine, mene to ne smeta, dapače volim visoke motore (npr. odličan mi je i Versys) jer je osjećaj na njima super, bolje mi padaju u zavoj i okretniji su... za vibracije ne znam, nemam takva zapažanja, ja od dva cilindra ionako ne očekujem čuda... no mislim - ne samo kao ljubitelj BMW-a - da vrijedi svaku prokletu lipu koju se za njega da... jer svaki detalj ostavlja izuzetno dobar dojam po solidnosti i kvaliteti izrade.

:misli: :misli:
Si siguran?
 
Siguran sam ako mislim na - sebe! Jer to je moj dojam, a i kada na jednoj takvoj "gimnastičkoj gredi", kako ja zovem takve siceve (uski, dugi, tvrdi) provedeš cca 300-tinjak kilometara u jednom danu, proklet ćeš dan kad si se rodio... a kako i tebe jebe tjelesna masa kao i mene, sumnjam da bi imao bitno drugačiji dojam... ali ne mora biti... moraš probati, ako ništa drugo u salonu sjedi na njemu sa podignutim nogama na nogare desetak minuta...  :wink: :wink: :wink:
 
Istina, sic je visok 880, pa je preporučljivo biti bar umjereno krakat, da ne bi bilo prevrtanja.  :wink:

Cijela koncepcija je ipak više šoder orijentirana nego veliki GS, visok i uzak sic, 21" prednji kotač, šlaufi, fuzići za stajanje (oni široki, ne znam kak bi pametno napisao  :mrgreen:).

Ukratko, pravi RTW motor uz par dodataka (šuspleh, krešbari i tak...).  :wink:
 
Gle, sve ovisi za kaj ti motor treba... vidjela si neke opise, pa se pretpostavljaju i neke namjene, a sada vidi... ako se počesto desi da silaziš sa asfalta na makadam ili neki sličan "necivilizirani" teren, ako nećeš voziti dugačke ture po cesti, i ako imaš dovoljno love - uzmi, nećeš požaliti...  :wink:
 
Sledgehammer said:
vidi se da je - kao i XT 660 - namijenjen baš terenu i da se dobar dio vremena vozi - stojećki...

aha, pogotovo zato što oba motora imaju auspuhe ispod mašine ili jako nisko...

Sledgehammer said:
Siguran sam ako mislim na - sebe! Jer to je moj dojam, a i kada na jednoj takvoj "gimnastičkoj gredi", kako ja zovem takve siceve (uski, dugi, tvrdi) provedeš cca 300-tinjak kilometara u jednom danu, proklet ćeš dan kad si se rodio...

proveo 570km i nije bilo nikakvog proklinjanja. "proklinjanje" puno više ovisi o futranju sica, nego o njegovoj širini
 
SVJETLI said:
U 91 br. motopulsa je test,ne spominju se nikakve vibracije, e sad to nije usporedni test i motor je savršen, u svojoj klasi- jer konkurencije nema !
Meni je jedini minus(ali to je nešto osobno, između mene i njega) visina sjedala 880 mm !!  :mrgreen:
I cijena je visoka, ali vjerujem da vrijedi svaku kunu !!

Jasno da ima konkurenciju....nabrojana ti je u Alpen...testu.
Nije mi jasno o kakvim se vibracijama govori kod jednog twistera.

Kao i neke druge BMW-ove modele, ovaj motor smatram BMW-ovim odgovorom na zahtjeve tržišta...pravi BMW motori su na sljedećoj stranici kataloga.

Taj motor me se uopće nije dojmio.