jolly the roger said:aha, pogotovo zato što oba motora imaju auspuhe ispod mašine ili jako nisko...
jolly the roger said:proveo 570km i nije bilo nikakvog proklinjanja. "proklinjanje" puno više ovisi o futranju sica, nego o njegovoj širini
Pudla said:Evo novih farbi za 2010.
Bikerica27 said:onda...kupit ga ili ne???! :misli: :misli:
Charlie said:Samo nam reci kako ti misliš vozit taj motor s obzirom da si visoka metar i čevap??
da. ništa van širokog makadama...pazi, meni je ajmo reć maksimum šumski put kud se drva izvlače (išli smo i na grđe stvari al je to muka isusova s kravom od 160kg suhe mase...Sledgehammer said:To i nije toliko bitno već duži niz godina, to je bilo bitno na starijim kroserima, no na novijim generacijama ovjesa to baš i nema veze.
Ili hoćeš reći da npr. XT ili F800GS nisu motocikli za terensku vožnju?)
istina da je tu dosta važan subjektivan dojam, ali evo ti primjer vezan uz futranje sica za istu klasu - sve koje znam da voze lc4 adv, žale se da im trnu jaja nakon poduže vožnje. sic nije pretjerano uži od onog s tenerke, al je razlika ako niš drugo u tom da niš ne trne. koliko mi je poznato, nijedan drugi "dual sport" motocikl nema problema s trnjenjemPa sumnjam da je to futranje različito, svi imaju isti sic u istoj seriji... možda si ti bio na nekome sa aftermarket sicom? Možda nemaš jajca da te žulja? Možda si tih 570 km napravio - stojećki? Možda je meni osjećaj tvrdoće i udobnosti drugačiji nego tebi? A ja sam iznio SVOJE mišljenje, bez tendencije da prikažem kako tvoje mišljenje zato ne valja... :wink: :wink: :wink:
Charlie said:Samo nam reci kako ti misliš vozit taj motor s obzirom da si visoka metar i čevap??
Mislim da to ima veze puno vise s jakim vibracijama na lc4 adventureru za razliku od tvoje tenerke nego s futrovanjem sica. Osim toga meni puno vise odgovara tvrdji sic od mekanog futrovanja jer se na mekanijem sicu spuzva sabije i nakon 200-300 km pocne boliti guzica u par tocaka. To mi se na tvrdjem sicu ne dogadja.jolly the roger said:istina da je tu dosta važan subjektivan dojam, ali evo ti primjer vezan uz futranje sica za istu klasu - sve koje znam da voze lc4 adv, žale se da im trnu jaja nakon poduže vožnje. sic nije pretjerano uži od onog s tenerke, al je razlika ako niš drugo u tom da niš ne trne. koliko mi je poznato, nijedan drugi "dual sport" motocikl nema problema s trnjenjem
Frane said:Ma pusti ga, zna on. :wink:
Nego vratimo se na temu... BMW ja za ovaj GS napravio engine guard, ali on ne pokriva filter ulja koji samo čeka da ga pogodi prva kamenčina...
BMW i njihova tradicionalna sposobnost da naprave enduro motor. :rofl:
Bikerica27 said:ko je reka da je za mene,i molin te budi malo pristojniji!!! alacdolje:
Sretno s novom pilom!Bikerica27 said:Hvala svima na savjetima i ulozenon vrimenu....kupila san bmw f650gs sa isto 800 kubika i pre,pre,pre zadovoljna sam!!!!
Bikerica27 said:Hvala svima na savjetima i ulozenon vrimenu....kupila san bmw f650gs sa isto 800 kubika i pre,pre,pre zadovoljna sam!!!!