BMW F800GS

Evo novih farbi za 2010.

2010-BMW-F800GSa-small.jpg


2010-BMW-F800GSb-small.jpg
 
jolly the roger said:
aha, pogotovo zato što oba motora imaju auspuhe ispod mašine ili jako nisko...

To i nije toliko bitno već duži niz godina, to je bilo bitno na starijim kroserima, no na novijim generacijama ovjesa to baš i nema veze.

Ili hoćeš reći da npr. XT ili F800GS nisu motocikli za terensku vožnju?

jolly the roger said:
proveo 570km i nije bilo nikakvog proklinjanja. "proklinjanje" puno više ovisi o futranju sica, nego o njegovoj širini

Pa sumnjam da je to futranje različito,  svi imaju isti sic u istoj seriji... možda si ti bio na nekome sa aftermarket sicom? Možda nemaš jajca da te žulja? Možda si tih 570 km napravio - stojećki? Možda je meni osjećaj tvrdoće i udobnosti drugačiji nego tebi? A ja sam iznio SVOJE mišljenje, bez tendencije da prikažem kako tvoje mišljenje zato ne valja...  :wink: :wink: :wink:
 
Pudla said:
Evo novih farbi za 2010.

Lijepo i atraktivno. Ne znam zašto BMW uvijek otprve stavi provjereno klasično repertoar boja, umjesto da povremeno odmah izbaci nešto atraktivno... ova boja me podsjeća na Versysovu ukinutu narančastu, a bijela je ionako uvijek moderna i elegantna...

Osobno, mali GS mi je ljepši sa tom narančastom, a veliki GSA sa bijelom bojom...
 
Bikerica27 said:
onda...kupit ga ili ne???! :misli: :misli:

Samo  nam reci kako ti misliš vozit taj motor s obzirom da si visoka metar i čevap??
 
Charlie said:
Samo  nam reci kako ti misliš vozit taj motor s obzirom da si visoka metar i čevap??

Pa možda sa - visokim petama?  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Sledgehammer said:
To i nije toliko bitno već duži niz godina, to je bilo bitno na starijim kroserima, no na novijim generacijama ovjesa to baš i nema veze.

Ili hoćeš reći da npr. XT ili F800GS nisu motocikli za terensku vožnju?)
da. ništa van širokog makadama...pazi, meni je ajmo reć maksimum šumski put kud se drva izvlače (išli smo i na grđe stvari al je to muka isusova s kravom od 160kg suhe mase...


Pa sumnjam da je to futranje različito,  svi imaju isti sic u istoj seriji... možda si ti bio na nekome sa aftermarket sicom? Možda nemaš jajca da te žulja? Možda si tih 570 km napravio - stojećki? Možda je meni osjećaj tvrdoće i udobnosti drugačiji nego tebi? A ja sam iznio SVOJE mišljenje, bez tendencije da prikažem kako tvoje mišljenje zato ne valja...  :wink: :wink: :wink:
istina da je tu dosta važan subjektivan dojam, ali evo ti primjer vezan uz futranje sica za istu klasu - sve koje znam da voze lc4 adv, žale se da im trnu jaja nakon poduže vožnje. sic nije pretjerano uži od onog s tenerke, al je razlika ako niš drugo u tom da niš ne trne. koliko mi je poznato, nijedan drugi "dual sport" motocikl nema problema s trnjenjem

drugo, imam malo više kila od tebe, pa je shodno tomu moje dupe opterećenije. i da, tih 570km sam napravio jedno 80% sjedečki, tu i tamo bi se ustao da protegnem noge...
a jaja držim u frižideru da se ne pokvare :jesus:
 
Charlie said:
Samo  nam reci kako ti misliš vozit taj motor s obzirom da si visoka metar i čevap??

ko je reka da je za mene,i molin te budi malo pristojniji!!! :palacdolje:
 
BMW je poznat po širokoj lepezi dodatne opreme , tako da me ne čudi da ima i sjedalo koje snižava visinu na 850, ako je ono od 880 bilo tvrdo ovo je vjerovatno još tvrđe.
.. ali to me ne bi odvratilo od kupnje, samo cijena motora.. ja bi još malo propustio štapove prednje vilice i mislim da bi se dalo dobiti još bar 1cm, uz mekši ovjes to bi bilo ok, recimo ovako ,sjedio sam na ktm 990 smt i nije mi jako visok a deklarira se na 850  (y)
 
jolly the roger said:
istina da je tu dosta važan subjektivan dojam, ali evo ti primjer vezan uz futranje sica za istu klasu - sve koje znam da voze lc4 adv, žale se da im trnu jaja nakon poduže vožnje. sic nije pretjerano uži od onog s tenerke, al je razlika ako niš drugo u tom da niš ne trne. koliko mi je poznato, nijedan drugi "dual sport" motocikl nema problema s trnjenjem
Mislim da to ima veze puno vise s jakim vibracijama na lc4 adventureru za razliku od tvoje tenerke nego s futrovanjem sica. Osim toga meni puno vise odgovara tvrdji sic od mekanog futrovanja jer se na mekanijem sicu spuzva sabije i nakon 200-300 km pocne boliti guzica u par tocaka. To mi se na tvrdjem sicu ne dogadja.
Za grad mekan sic, za duze ture tvrd sic!  (y)
 
Frane said:
Ma pusti ga, zna on. :wink:


Nego vratimo se na temu... BMW ja za ovaj GS napravio engine guard, ali on ne pokriva filter ulja koji samo čeka da ga pogodi prva kamenčina...




BMW i njihova tradicionalna sposobnost da naprave enduro motor. :rofl:

..u širokoj lepezi dodatne opreme ima ,mislim,  bar dva aluminijska štitnika koji pokrivaju i filter i hladnjak ulja... 
 
Bikerica27 said:
ko je reka da je za mene,i molin te budi malo pristojniji!!! :palacdolje:

Šta je nepristojno u tvojih metar i čevap.
 
Evo par fotki novih farbi uživo: http://www.advrider.com/forums/showpost.php?p=10629136&postcount=74

 
sve šta se ovog motora tiče je OK jedino nisam baš siguran u onaj njegov rezervar ispod sica nekako mi je isuviše izbačen tako neznam prilikom kakva pada hoče li doči do pucanja,,dugo sam gleda ,vrtija se i iman takav osječaj da če brid rezervara strgat cestu??????
 
Montiras nosace kofera i nemas brige  :wink:
 
Hvala svima na savjetima i ulozenon vrimenu....kupila san bmw f650gs sa isto 800 kubika i pre,pre,pre zadovoljna sam!!!! (y) (y) (y)
 
Bikerica27 said:
Hvala svima na savjetima i ulozenon vrimenu....kupila san bmw f650gs sa isto 800 kubika i pre,pre,pre zadovoljna sam!!!! (y) (y) (y)
Sretno s novom pilom!
...cista znatizelja: Iz kojeg razloga f650gs, a ne f800gs?
 
Bikerica27 said:
Hvala svima na savjetima i ulozenon vrimenu....kupila san bmw f650gs sa isto 800 kubika i pre,pre,pre zadovoljna sam!!!! (y) (y) (y)

Bikerice, sretno!  :mrgreen: (y)