BMW F800GS

+marek+ said:
Ma ja sam gledao čisto kao usporedba F800GS 2009 vs DL650 2014 za istu lovu.  (y)
Iako po meni nisu baš za direkt usporedbu ta dva motora.
http://www.njuskalo.hr/enduro-cross-motori/bmw-f-800-gs-abs-oglas-18175261
http://www.njuskalo.hr/enduro-cross-motori/suzuki-dl-650-vstrom-abs-oglas-18175741

Ovo je najtočnije (y) Sve zavisi od potreba i želja.
Ali opet nije pošteno uspoređivati motore koji su novi koštali 50-60tkn i 100tkn.

Versys sam imao do prije neki dan i odličan je motor, pogotovo za te pare, ali ima potpuno drugu namjenu.
 
stane said:
Ako ćemo tako radi je bi uzeo Versys :mrgreen: Uglavnom svako ima svog favorita (y)

Za cca 1000eu možeš ga imati registriranog u HR s plaćenim svim trošarinama i porezima. Novi kod nas je 12.100eu, kod tomić do prije godinu dvije bio je i 13+teu...

Pogledaj samo cijene u slovenije ili njemačkoj pa ćeš uvidjet u pravo stanje na tržištu.

daj dva odmah  :mrgreen:
 
Kako se motor ponaša na makadamu, tj kakva mu je ciklistika van afalata na nižim okretajima. Zanima me jer je visok od tla 250mm i ima 21". Inače vozim malog Stroma sa TKC 80 i zadovoljan sam, osim njegove visine od tla koja JAKO mala. Ako se mjeri od centalnog nogara može se reći da je Strom visok samo 120mm.
 
Kako se motor ponaša na makadamu, tj kakva mu je ciklistika van afalata na nižim okretajima. Zanima me jer je visok od tla 250mm i ima 21". Inače vozim malog Stroma sa TKC 80 i zadovoljan sam, osim njegove visine od tla koja JAKO mala. Ako se mjeri od centalnog nogara može se reći da je Strom visok samo 120mm.

Koliko je bolji na off road toliko je punooo lošiji na cesti. Kod njega nisu problem niži okretaji, to je OK, nego vibracije na višim te ovijes/težina u kojega trebaš uložiti podosta para da bi bio 990😂 Nego što kompliciraš kad imaš DR-Z u garaži 😍
 
Koliko je bolji na off road toliko je punooo lošiji na cesti. Kod njega nisu problem niži okretaji, to je OK, nego vibracije na višim te ovijes/težina u kojega trebaš uložiti podosta para da bi bio 990😂 Nego što kompliciraš kad imaš DR-Z u garaži 😍
DRZ nije za dvoje.
 
Tema dovoljno blizu, pa ako tko ima mišljenje... F800R u manualu (2010.) za ulje stoji 10W40 - 15W40 SF/SG/SH, a sada za tu mašinu na par stranica (Louis, BikerRated, ...) izbacuje 15W50, do SJ. Zašto ta promjena?
 
Možda zato jer SJ ulje pokriva i sve niže specifikacije ispod sebe, pa vrlo vjerojatno daješ motoru i bolje ulje nego što je u startu predvidio proizvođač.
 
Oznaka viskoznosti je na kojoj temperaturi u minusu se ulje počne zgušnjavati i na kojoj temperaturi se počinje razrijeđivati, prema tome ovo ulje trpi višu temperaturu nego što je propisao proizvođač pa je i prema tome iznad minimalne specifikacije. Zato se ti brojevi razlikuju ovisno od zemlje do zemlje, nije isto preporučeno ulje za Finsku i Alžir jer su i vanjske temperature na kojima se motor koristi potpuno različite.
 
Ma znam što je viskozitet, nejasna mi je promjena preporuke u toj mjeri.

BMW F800R user manual-page-001.jpg