BMW K 1300 GT - raspad motora na testu izdržljivosti

Sledgehammer

Guest
Iz Motorevije broj 01/2010, na kioscima od ovih dana...

BMW K 1300 GT munjevito je skupio 24.000 km. Nije ni čudo, jer radi se o luksuzno opremljenom motociklu stvorenom za gutanje kilometara. No, da niti BMW nije svemoguć pokazuje naš test izdržljivosti. Na 24.766 globalni putnik ostao je bez daha ili točnije – bez motora. Nakon kvara spojke, redni četverocilindraš bio je u totalnom raspadu i više ga nije bilo moguće popraviti. Više o svemu u Motoreviji 1/2010. koja je na kioscima od 18. prosinca.

==========================================

Iako je svaki motocikl više-manje daleko do perfekcije, BMW je na ovom testu podbacio na način na koji nisu navikli ljubitelji te marke. Na http://www.motorevija.com.hr/vijesti/BMW_K_1300_GT_Totalni_raspad postoji i slika toga, pa mi je malo nejasno kako je uopće moglo doći do ovakvog proboja kučišta, što je mogao biti uzrok, što moraš raditi sa motociklom da bi se ovako nešto dogodilo??

Nisam još kupio Motoreviju, budem sutra, no svejedno je dobro za komentiranje...  :shock: :shock: :shock:
 
I mene je iznenadilo kada sam to pročitao u Motoreviji,svi će reći da motocikli nisu kao prije i pametovati o tome u čemu nažalost ima istine :? isto kao što ima istine da prije nisu ni pružali ni blizu toga kao danas :wink:
 
svaki ozbiljni proizvođač uračunava  barem 1% od ukupnih proizvedenih  da ide u škart.... dovoljno je da mješavina u materijalima nije jednaka i nekaj ode..

valjda je to jedan od onih koji spadaju u 1% ... 8)
mislim da nema brige, još nisu zajebali K seriju , još od legendarnog K1...
 
a Sledg pa nema onog ko je bez greške šta je i normalno ,a sad če se vidit -ustanovit uzrok i nastojat otklonit,
 
Hoče li konačno počet zatvarat tvornice u Kini?

Pitam se kad će se Europa ohladit od škarta?
 
dannyghost said:
svaki ozbiljni proizvođač uračunava  barem 1% od ukupnih proizvedenih  da ide u škart.... dovoljno je da mješavina u materijalima nije jednaka i nekaj ode..

valjda je to jedan od onih koji spadaju u 1% ... 8)
mislim da nema brige, još nisu zajebali K seriju , još od legendarnog K1...

Da točno ali k1 je bio ležeči motor, k1300 motor je novi tip motora koji če se morati doraditi a vjerujem da če 2-3 redizajn biti dobar ipak je K motor ostao puno godina u bmwu a i za 2009 u LT seriji je ostao k1200 ležeči motor!

Za ostale k1300 motore u raznim modelima bojim se da su ispitivanja postala skupa pa če ekipa koja odma kupi motor zapravo testirat model a sve sto se dogodi pokrit če garancija uz mnogo gubljenja živaca....
 
skorpion said:
Da točno ali k1 je bio ležeči motor, k1300 motor je novi tip motora koji če se morati doraditi a vjerujem da če 2-3 redizajn biti dobar ipak je K motor ostao puno godina u bmwu a i za 2009 u LT seriji je ostao k1200 ležeči motor!

Za ostale k1300 motore u raznim modelima bojim se da su ispitivanja postala skupa pa če ekipa koja odma kupi motor zapravo testirat model a sve sto se dogodi pokrit če garancija uz mnogo gubljenja živaca....

U biti vrlo je čudan taj raspad motora obzirom da K1300 uopće nije novi motor. Konceptualno motor je nastao/predstavljen u lipnju 2004, a u prodaji je od 2005 u 1200. K1300 je samo evolucija u kojoj se većim provrtom cilindara došlo do 1293 ccm (naspram 1157 ccm u K1200). Dakle razlika je samo u 136 ccm i sukladno tome u povećanju snage sa 167 na 175 ks i okrtenog momenta.
Ipak greške se događaju, pa tako i kod BMWa. Podsjeća na onu bliskoistočnu filozofiju izrade tepiha kada namjerno naprave koju greškicu u ručnom tkanju, jer samo Alah smije biti savršen.  :mrgreen:
 
sve u svemu, siguran sam da je ovo prilično usamljeni slučaj i da bu bavarci to rješili kako se spada: sa osmjehom na licu i rukom u žepu kupca  :mrgreen:
 
dannyghost said:
sve u svemu, siguran sam da je ovo prilično usamljeni slučaj i da bu bavarci to rješili kako se spada: sa osmjehom na licu i rukom u žepu kupca  :mrgreen:

Najveći uspjeh je da je te ruke u njegovu džepu kupac svjestan, i sa osmjehom pristaje na to... jer zna što dobiva.  (y)
 
happy end  :mrgreen:
 
moram priznat da vec dugo nisam citao ovakvo idolopoklonstvo  :shock:
 
Sledgehammer said:
Najveći uspjeh je da je te ruke u njegovu džepu kupac svjestan, i sa osmjehom pristaje na to... jer zna što dobiva.  (y)

Sto to kupac dobiva s obzirom na cijenu koju je platio  :shock: :shock:
 
vickodu said:
Sto to kupac dobiva s obzirom na cijenu koju je platio  :shock: :shock:

Tu si u pravu što dobiva za silnu lovu koju je dao osim zivciranja........

ali opet se ti isti kupci vračaju-zašto ???????????


To pitanje ostaje ?
 
vraćaju se zato šta im se može,BMW nikad nije bija vozilo za sirotinju nego statusni simbol i tu se nikakva veza sa zdravim razumom netriba tražit.....
tko želi dobar omjer uloženo-dobiveno sigurno neće potražit nešto iz BMW-ovog izloga :mrgreen:
da me se ne shvati krivo,po mom mišljenju BMW je najbolje auto na svitu,motocikli su im extra kvalitetni što se dokazalo kroz zadnjih pedesetak godina nebrojeno puta,Rakela je napravija sa svoji 100tkm brže od ijednog vozača međunarodne autobusne linije bez kvarova ali sve to se može uz PUUUUNO manje novaca napravit i sa Vstromom ili Varaderom
a to šta se ova mašina raspala....riješit će to oni jako brzo,to se može dogodit svakom proizvođaču(s tim da se nekima događa redovito:lol:)
 
Smiješno, kad se Stelvio raspao na testu, onda su neki ovdje likovali i pljuvali MG, al sad kad se to dogodilo njegovom bozanstvu, e onda je to u redu jer spada u onaj 1% nečega.  :LOL:
 
DacMan said:
Smiješno, kad se Stelvio raspao na testu, onda su neki ovdje likovali i pljuvali MG, al sad kad se to dogodilo njegovom bozanstvu, e onda je to u redu jer spada u onaj 1% nečega.  :LOL:

gastarbajter mentalitet "svabo je svabo"

jbg.  :palacdolje:
 
DacMan said:
Smiješno, kad se Stelvio raspao na testu, onda su neki ovdje likovali i pljuvali MG, al sad kad se to dogodilo njegovom bozanstvu, e onda je to u redu jer spada u onaj 1% nečega.  :LOL:

Gle može netko pljuvat i ko zna kaj,ja sam napisal činjenice,a moraš i pogledat ko pljuje (y)
 
skorpion said:
Gle može netko pljuvat i ko zna kaj,ja sam napisal činjenice,a moraš i pogledat ko pljuje (y)

a i to je istina, nije isto ak o Apriliji pise Zaprudjanec ili Joke

                                    :mrgreen:
 
skorpion said:
Gle može netko pljuvat i ko zna kaj,ja sam napisal činjenice,a moraš i pogledat ko pljuje (y)


Cinjenice su da se ipak i njemu dogadaju kvarovi i to sve cesce na novim modelima  :mrgreen: