Sledgehammer
Guest
Iz Motorevije broj 01/2010, na kioscima od ovih dana...
BMW K 1300 GT munjevito je skupio 24.000 km. Nije ni čudo, jer radi se o luksuzno opremljenom motociklu stvorenom za gutanje kilometara. No, da niti BMW nije svemoguć pokazuje naš test izdržljivosti. Na 24.766 globalni putnik ostao je bez daha ili točnije – bez motora. Nakon kvara spojke, redni četverocilindraš bio je u totalnom raspadu i više ga nije bilo moguće popraviti. Više o svemu u Motoreviji 1/2010. koja je na kioscima od 18. prosinca.
==========================================
Iako je svaki motocikl više-manje daleko do perfekcije, BMW je na ovom testu podbacio na način na koji nisu navikli ljubitelji te marke. Na http://www.motorevija.com.hr/vijesti/BMW_K_1300_GT_Totalni_raspad postoji i slika toga, pa mi je malo nejasno kako je uopće moglo doći do ovakvog proboja kučišta, što je mogao biti uzrok, što moraš raditi sa motociklom da bi se ovako nešto dogodilo??
Nisam još kupio Motoreviju, budem sutra, no svejedno je dobro za komentiranje... :shock: :shock: :shock:
BMW K 1300 GT munjevito je skupio 24.000 km. Nije ni čudo, jer radi se o luksuzno opremljenom motociklu stvorenom za gutanje kilometara. No, da niti BMW nije svemoguć pokazuje naš test izdržljivosti. Na 24.766 globalni putnik ostao je bez daha ili točnije – bez motora. Nakon kvara spojke, redni četverocilindraš bio je u totalnom raspadu i više ga nije bilo moguće popraviti. Više o svemu u Motoreviji 1/2010. koja je na kioscima od 18. prosinca.
==========================================
Iako je svaki motocikl više-manje daleko do perfekcije, BMW je na ovom testu podbacio na način na koji nisu navikli ljubitelji te marke. Na http://www.motorevija.com.hr/vijesti/BMW_K_1300_GT_Totalni_raspad postoji i slika toga, pa mi je malo nejasno kako je uopće moglo doći do ovakvog proboja kučišta, što je mogao biti uzrok, što moraš raditi sa motociklom da bi se ovako nešto dogodilo??
Nisam još kupio Motoreviju, budem sutra, no svejedno je dobro za komentiranje... :shock: :shock: :shock: