BMW K 1300 GT - raspad motora na testu izdržljivosti

Vozio obadva, GT je ipak meni bolje lega.
Prvenstveno zbog razvijanja snage.
A ni RT nije za bacit, perfektan tourer.
 
Na pravom smjeru si  (y).
Ne mogu baš biti objektivan - skoro sam kupio RT :?.

GT je skoro savršeni motocikl ali fali mu ono nešto (što ima RT, a to je duša) jednom kad probaš boxer...

Evo par linkova gdje su usporedbe iz prve ruke,

http://www.bmwmoa.org/forum/showthread.php?41603-Two-Up-on-a-K1300GT-vs-R1200RT
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=604853

Ono što tebe zanima je:

RT Pro's:
o Handling seems more intuitive (lower cog?, shorter wheelbase) - more fluid ride/quicker into the turns
o Seat height lower (great for those of us who are inseam impaired)
o Bike feels lighter - easier to handle at slow speed
o Wind management seems to be a little better - envelope wider and taller w/out helmet backpressure.

GT Pro's:
o Engine.
o Then the Engine - all that torque.
o Love that engine. OK - you get the point. (RT is strong until you ride the GT)
o Longer wheelbase - slows handling (offset of above), but also makes bike more stable. (Less family discussion when the wife shifts her weight around w/out telling me).
o Smoother (less vibration) - long rides more comfortable
o Low end torque allows for less shifting/adjusting when running up/down hills - if you want.
 
Vozim RT, a probao sam i GT 1200.
RT;
odlična zaštita od vjetra
lako upravljiv i nisko težište
dosadne vibracije oko 140 km/h, nekako najljepše ide oko 170 km/h
mali troškovi održavanja
često pređem po 900 km u danu bez problema
GT
puno jači
slabija zaštita od vjetra
malo vibracija
meni je prebrz
nemam dovoljno mjesta (193 cm)

Usprkos gore navedenom ja bi radije GSA...
 
  Ma GT mi dušu para, nekako imam averziju prema boxerima (subjektivan dojam) i ne izgleda mi lijepo ta mašina  :?

Samo, sad nakon puno prekapanja po internetu, čak bi prije 1200 nego 1300...  :mrgreen: