BMW K 1300 GT - raspad motora na testu izdržljivosti

ja bi prvi uzeo cak i taj koji je bio na testu da mi ga ko da dzabe :wink:..ovde samo pricamo o tome da ni BMW nije vise ko sto je nekad bio..daleko od toga da nevalja ali za tu cijenu neznam dali bi ga kupio ma koliko da volim BMW

novinari pisu svastai svasta se desava..recimo proglasili su zx 12 za promaseni model novinari bas tog lista ..i sta sad..trebam se ubit sto neko piskaralo misli sta misli...ili vlasnici BMW sad nesmiju odvrnut gas da nebi crko motor...bezveze..motori su se kvarili i prije i kvarice s e i ubuduce,a nek sveko sebi kupi sta mu se svidja ili koliko ima novaca
 
poštoji tu i psihološki moment:-Kupci očekuju da se tako skupi motocikl ne kvari ,ali to je samo stroj velikoserijske proizvodnje a čak da je i ručno rađen opet,može se pokvariti.Svi motori se normalno kvare i troše,neki prije neki kasnije.
 
Kameni dj said:
Ma daj,pa ljude zanima kompletan proizvod u realnom prostoru i vremenu....valjda bi i novinarima bilo lakše na kraju takvog testa što spominješ matematički i grafički ga prikazati svojim čitateljima ali to je daleko od ovoga što danas rade!....več i onaj test kawe GTR,za 100 dana-100tkm mi nije realnost ijako je to GTR odradio uz stvarno sitne greškice.

Kako sam rekao već prije, sve je to relativno, i na temelju jednog primjerka se ne može nikoga ni ocrnjivati, ali niti uzvisivati. Kako veli narod - jedna lasta ne čini proljeće, tako ni jedna super-test ne znači ništa. Bio sam član (ustvari, još sam uvijek) nekolicine GTR/Concours foruma u inozemstvu, i mogu reći da je bilo svakakvih iskustava - od isto takvih super-maratona odrađenih bez ijedne greške, pa do živčanih slomova koji su doveli vlasnike da su u svim servisima u krugu od 100 milja sa svim šljakerima već na ti koliko su se vidjeli samo u prvih 25.000 milja.

Zato - ponavljam - treba se uzdržavati od bilo kakvih generalnih ocjena i procjena.
 
Govorite višta hoćete, ali BMW je dosta pao po pitanju kvalitete, to se desi kada se proizvodnja seli na istok.
 
meni nije jasno kako vam vise ne dosadi opravdavat bmw zbog ovog sta se desilo.A ti Sladge ovu pricu sa lastama prodaji maloj dici u vrticu....raspa su i to je to.To sta se raspa triba priznat gresku,a na njoj naucit te ju cim prija svojim radom i odnosom prema kupcu popravit i to je to,a ne sad kriv je ovaj,krv je onaj blablabla....
 
velecasni1 said:
poštoji tu i psihološki moment:-Kupci očekuju da se tako skupi motocikl ne kvari ,ali to je samo stroj velikoserijske proizvodnje a čak da je i ručno rađen opet,može se pokvariti.Svi motori se normalno kvare i troše,neki prije neki kasnije.
a to je to,velečasni samo to ovi vlasnici bilo plavog brenda nikako da prihvate :LOL:
 
wbst said:
A ti Sladge ovu pricu sa lastama prodaji maloj dici u vrticu....raspa su i to je to.To sta se raspa triba priznat gresku,a na njoj naucit te ju cim prija svojim radom i odnosom prema kupcu popravit i to je to,a ne sad kriv je ovaj,krv je onaj blablabla....

Pa zar sam ja rekao nešto drugo??  :misli: :misli:

O kakvoj priči i lastama pričaš?? Koliko znam, nitko ništa nije išao zataškavati, a ja sam govorio samo o činjenici da mnogi jedva čekaju da mogu pljuvati, bez obzira što povod za to generalno ne znači apsolutno ništa.

BMW je prihvatio taj raspad - sada čekaj kada će se (i kome!) to opet desiti.

Mislim da i ti i rus malo krivo tumačite to što sam rekao - ja sam i sam rekao da se sve to kvari, nitko nije rekao da je išta savršeno, no branim i branit ću, te biti protiv pljvanja po nečemu na temelju - ničega... što bi se sada trebalo reći na temelju testa iz Motorevije broj 4, gdje se "elita" poraspadala, a ekstra-elita ne može nastaviti testove iz isgurnosnih razloga?? A ipak ima ljudi koji će za takve motore rigati lovu da je prema njima i BMW igračkica sa rasprodaje... što njima reći? Treba li sada reći da su Japanci smeća od motora, jer eto - njihov pad kvalitete je daleko veći nego BMW-ov... no za takve ocjene kakve se tu u temi daju ipak treba malo više vremena, tržišnog i svakog drugog iskustva, te prodajnih pokazatelja... zato ja neću pljuvati Japance na temelju jednog testa. Pričekajmo, rasplet događaja će brzo doći...

I nemoj biti prejako frustriran zato jer je Honda ispala pušioničar testa...  :wink: :wink:
 
Evo čitam i gledam ... http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,176258.0.html  kako Ducatija ne moš ni upalit osim na guranje pa me zanima jel ima nešto u ducatijevoj temi kako taj motor ne valja ništa?  :mrgreen:  (ja nemam želje čitat ništa na tom podforumu pa ako može neko nekakvi izvješće... :mrgreen:).


P.S. inače novije bembure se ne može ni upalit na guranje, jer su to ukinuli zbog toga što to bemburama nije ni potrebno jer se nikad ni ne dešava...  :D
 
alien said:
Evo čitam i gledam ... http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,176258.0.html  kako Ducatija ne moš ni upalit osim na guranje pa me zanima jel ima nešto u ducatijevoj temi kako taj motor ne valja ništa?  :mrgreen:  (ja nemam želje čitat ništa na tom podforumu pa ako može neko nekakvi izvješće... :mrgreen:).


P.S. inače novije bembure se ne može ni upalit na guranje, jer su to ukinuli zbog toga što to bemburama nije ni potrebno jer se nikad ni ne dešava...  :D
Dešava se itekako se dešava, pitaj mene.
 
alien said:
Evo čitam i gledam ... http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,176258.0.html  kako Ducatija ne moš ni upalit osim na guranje pa me zanima jel ima nešto u ducatijevoj temi kako taj motor ne valja ništa?  :mrgreen:  (ja nemam želje čitat ništa na tom podforumu pa ako može neko nekakvi izvješće... :mrgreen:).


P.S. inače novije bembure se ne može ni upalit na guranje, jer su to ukinuli zbog toga što to bemburama nije ni potrebno jer se nikad ni ne dešava...  :D
ma daj,opet su vratili kurblu  :LOL: :LOL:
a ono u vezi Dukatija ,ne čitaš,a tija bi znat,ma bogati  :LOL:baci oko na te pod forume ima tamo i ovoga i onoga i tih stvari ,ma ima puno tega , :misli:
 
velecasni1 said:
Dešava se itekako se dešava, pitaj mene.

Evo pitam, da čujem?

 
alien said:
Evo pitam, da čujem?
 

:LOL:

Rusija 2008  :jesus:

318450592_knxUp-L.jpg
 
Pudla said:
   

:LOL:

Rusija 2008  :jesus:

318450592_knxUp-L.jpg

Viš da ne može na guranje!  :mrgreen:
 
alien said:
Viš da ne može na guranje!  :mrgreen:
Koji konj može gurati tu skalameriju (BMW) od 400kg nakrcanog i sa vozačem kad crkne a crkne jel'tako? Ili nije tako?
 
Ja nemam K 1300 GT ali volio bi ga imat jer mi motor stvarno super izgleda za putovanja
Sat ste me malo zbunili sa ovim kvarovima sto ste naveli a sa druge strane vidim hrpu ovih motora na moru uglavnom ih talijani voze
Pa to jedno sa drugim ne pije vodu
Bar talijani znaju sto su motori
pozdrav bok
 
BigAllZG said:
Ja nemam K 1300 GT ali volio bi ga imat jer mi motor stvarno super izgleda za putovanja
Sat ste me malo zbunili sa ovim kvarovima sto ste naveli a sa druge strane vidim hrpu ovih motora na moru uglavnom ih talijani voze
Pa to jedno sa drugim ne pije vodu
Bar talijani znaju sto su motori
pozdrav bok

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :nasilni: :nasilni:

Znaju koji se motori kvare i njih kupuju, uključujući njhove domaće proizvode :vatrica: :vatrica:
 
Da dignem malo temu pošto me zanima ovaj motor (uvoz)....

I na kraju da li se zna kako je završio test sa drugom promijenjenom mašinom?

  I da li ima uopće da netko u Hr vozi ovakav motor, nisam ga vidio ni za lijek samo stranci  :?
 
Vidio sam dosta lijepih primjeraka GT vani i svi uredni preko 50tkm...(greške se događaju i na autima koje vrijede po par miliona kuna - zapale se :))

Jesi li možda razmišljao o RT-u, slabiji je ali udobniji i (po meni) bolji touring motocikl.

(imaš poveči izbor motora u slovenii,  http://www.avto.net/)
 
Ne kužim kako može RT biti udobniji od GT-a?

GT perjanica, ogroman, jak...

Neznam, nisam probao niti jedan, ali u tom smjeru idem  (y)