BMW K 1600 GTL – review

QuinnSaab

New member
Gledam ja u tu "USS San Jacinto“.  krstaricu i pitam se hoće li  sad započeti kakva „Snježna oluja“ namjesto pješčane?  BMW K 1600 GTL admiralska je mega super luksuzna krstarica koja je plijenila poglede kuda god smo prošli. Ok, bila sam ljubomorna,kraj nje moja Yamahica djelovala je poput dječje igračke, no i znatiželjna...

Brutalnih 1649cc, 6 cilindra, zdravih 158 radnih konja bez imalo poteškoća pokreću ovaj skoro 400 kg težak motor (348 kg prazan) i čini se da bi bez problema mogao i kola povući, samo su zaboravili kuku ugraditi. No da nema velike kromirane šestice lako bi ga mogli zamijeniti za četrerocilindraša s manje kubika jer umjesto zaglušujući rike, ovaj Bavarac samo prede.
Jedno potpuno inovativno rješenja koje me oduševilo su svijetla koja prate cestu. U auto industriji ovaj patent poznati je već duži niz godina, no prvi puta sam vidjela primjenu na motoru. 
Uz ova „standardna“ svjetla, kako kažu u ovakvim pregledima, „testirani model“ imao je i bočna svijetla (dodatna oprema) koja za razliku od svjetala koji prate zavoj ostaju nepomična. Malo zbunjujuće jer naprave „betlehem“ oko vas, no vjerojatno praktično za duga putovanja ravnim cestama.
Prostrani gepek koji je u testiranom modelu imao integrirano zadnje stop svijetlo (nije serijska oprema), ima i  integriranu rasvjetu prtljažnika. Prostrani bočni koferi (stane kaciga nutra) drže se na tri točke i lako skidaju. Dodatno sa lijeve i desne strane „oklopa“ nalaze se mali pretinci za sitnice potrebne na putu poput novčanika. Mjesto USB punjača i priključaka za iPhon nalazi se sa desne strane. Svaki od ovih prtljažnih prostora otvara se pritiskom na gumb, a zaključavaju/otključavaju se centralno daljinskim.
Za suvozača osigurana je široka i mekana „fotelja“ no na mjestu suvozača moje nožice su bile prekratke da bi bile ugodno smještene na držačima te sam uporište tražila prstima, ili mi vožnja straga nije prirodno okruženje – u svakom slučaju prostranosti napretek.
 
Gadgeti
„Electronically operated suspension“ bira se između tri moda vožnje confor, normal ili sport. U konfornom načinu rada motor kao da  eliminira sve neravnine na cesti, te vožnja nalikuje elegantnom klizanju cestom, dok pri odabiru sportskog moda sve postaje tvrđe i ima bržu reakciju u zavojima. Prije vožnje potrebno je  podesiti sve tražene parametre poput da li ste sami ili sa suvozačem i da li imate bočne kofere ili ne. 
Također na velikom displeju nalazi se i „sustav upozorenja tlaka u gumama“. Gume kao takve  očito su slabiji dio čitave priče jer navodno traju svega 4000 km. Od ostalih stvari mislim da je možda i nepotrebno govoriti da motor ima ABS i naravno nezaobilazni GPS koji se jednostavno može izvaditi. „Traction control“ koji uistinu dolazi do izražaja u zavojima, tako da se i u 6 može bez problema ući u zavoj.
Podesivi vjetrobran koji po prestanku rada motora „sam“ odlazi na svoje mjesto još je jedna od sitnica koji ovaj motor čine luksuznim.
 
Audio sustav
Ono što upada još u oči, odnosno uši je audio sustav sa radio prijemnikom i poprilično dobrim zvučnicima koji ovisno o buci reguliraju jačinu volumena. Također može se slušati muzika sa iPhona. S integriranim Bluetoothom  u kacigi muzika se prebacuje „direktno“ u uši. Osobno više volim slušati zvuk motora, no biti centrom pažnje pri zaustavljanju na kakvom semaforu uz treštanje „Born to be wild...“, no nije moguće kupiti ga bez audio sustava ako se želi tempomat. Na dugim turama tempomat zna biti vrlo zgodan „gadget“.
 
Vožnja
Uz svu ovu snagu i težinu, meni kao osobi nježnije građe nije bio problem voziti ga, nogama sam mogla čvrsto do poda, a neočekivano za takvu „lađu“ ciklistika je bila izvrsna te se bez problema moglo vijugati alpskim predjelima Italije. Impozantnom snagom i dobrom trakcijom oprašta mnoge početničke greške te se praktički može voziti bez mijenjanja brzine kao automatik.
Ono čega sam se malo „prepala“ je užasan zvuk koji proizvodi kad se stavi u prvu, te iziskuje određeno privikavanje dodavanja gasa pri kretanju. Još jedna od sitnica je da je prekidač paljenja integriran sa prekidačem za hitno isključivanje, vjerojatno posljedica brojnih poziva BMW-ovoj službi podrške.
 
Zaključak
Sve u svemu teško je ovom BMW-ov uradku naći manu osim možda cijene koja prelazi 200.000 kn, no ako se želi postati Admiralom – tko pita za cijenu.
 
...dok se othrvam ovim administrativnim preprekama stavljam još slika...
 
Kakvo govno, kutna garnitura je za u stan, a ne cestu.....  :povraca:
 
da, ali ne na način kako bi ja to htjela. ok Mac i loadanje fotki pomoć na pp please
 
IRSpC2L.jpg