BMW K 1600 GTL – review

mario #8 said:
Da, ali su snaga i obujam brutalni, jebeš masu. :mrgreen:

Zar snaga ne ide na puno obrtaja a s puno obrtaja u setoj u Alpama se jedino moze vozit zracnim putem  :LOL:
 
Sad mi je zao sto nisam imala gopro kameru da okoncam ovu diskusiju
 
Interesantno je da je bio treći na AlpenMasters 2011. Toliko o nevoznosti.

Nisam ga vozio (još) iako je frend nedavno kupio GTLa, ali sam neko vrijeme vozio Goldwingicu, koja je u toj klasi motora, samo što mislim da ima još veći međuosovinski razmak. Nije to moj tip motora, ali se čovjek stvarno iznenadi upravljivošću jednom kad to čudo krene. Rekli bi ko bicikl. Pa ako Goldwing bez problema piči alpe (iako ponavljam to ne bi bio moj prvi izbor) onda vjerujem da je i K 1600 još i bolji.
 
Nemam namjeru puno pametovat, niti tvrdim da je "motor stvoren za Alpe"  . Tamo  ga nisam ni vozio.
Na ravnom tj po autoputu  impresionira udobnoscu i brzinom ali to je bilo i ocekivano od velikog putnog motora i prije nego sto sam sjeo na njega.
  Za mene je bilo jako pozitivno otkrice ponasanje po zavojima na lokalnim cestama.
  Smatram da je motor jako upravljiv po zavojitim cestama, lakocom  se obara  i da se jos lakse izvlaci zahvaljujuci  obilju Nm+KS  (y) I to me puno vise dojmilo na tako velikome putnome motoru nego gore spomenuta udobnost na auto-putu.
Sto se velicine tice, sirok je kao i GS Adv (kojeg inace vozim) tako da tu prilagodba trajala vrlo kratko. Kad se pokrene smjesta masa se vise ne osjeti ni pri minimalnim brzinama (u gradu stani-kreni) i do izrazaja dodje, vecini zbog izgleda motora neshvatljiva, lakoca upravljanja tj voznost.
  I da upotrebim onu staru otrcanu frazu "tko nije probao taj nevjeruje".  Nisam ni ja.  :wink:
 
 
Mali pregled nakon 10000 km sa K 1600 GT (kupljen polovni u Njemačkoj). Kvarovi  :mrgreen: otišao prednji ležaj, trošak sa zamjenom u Tomiću 700,00 kn. Servis sa zamjenom ulja i filtera 1900,00 kn (Motorkotači Igor). Odradio tri poligona sa čunjevima da se "upoznamo", nakon toga kao da vozim bicikl. Poslije toga gonjam po svuda. Na gabarite sam naviknut pa se lako provlačim sa njim i po gradu. Mašina je savršenstvo, oš' zvuk, oš' snagu i moment. Minusi su da nemam baš puno vremena gonjat i šefica kaže da izgleda ko maksiskuter i radi ko usisavač. Sa tim nekako živim.
 
Moja šefica je nakon probne vožnje pitala:
- kad će mo ga jamit??


Poslano sa Crkvenog Zvonika
 
  Još jedna varijanta K1600,  "Grand America"
 

Attachments

  • GTL K1600 Grand America.jpg
    GTL K1600 Grand America.jpg
    71.8 KB · Views: 278
A jesu ga usrali s tim koferima i auspuhom :palacdolje:
 
jessy said:
A jesu ga usrali s tim koferima i auspuhom :palacdolje:

To je ionako namijenjeno američkim bolesnicima, otprije poznatima kao ljudima od "malo posebnog" ukusa...
 
Lijep video, čovjek samo isprobava novi gyro gimbal za action-cam...

https://www.youtube.com/watch?v=DTrUfy14pAo&t=20s
 
Evo kante na okruglih 70000 km. Od prošle godine natukao sam 30000 km. Potroši 0,5 l ulja na 10000 km. Potroši i gume toliko bezobrazno da sam prestao zapisivati koliko izdrže. Mjenjač je i dalje koma. Ne šaltanje, već zvukovi koje proizvodi, kažu da su na novom poboljšali stvari. Sve ostalo oduševljava. Kad dođem sa vožnje, od sreće još dva sata po kući zavijam ko turbina. A malo i preslušavam ovaj video https://www.youtube.com/watch?v=Ooo0mOqkvig