Ja sam dosta stariji od tebe pa mi ovaj "udobno zavaljen u fotelju" polozaj odgovara za duge sate na putovanjima autoputom i brzim magistralnim cestama , a motor je prvenstveno za to nabavljen... Mada jos uvijek i s GSA rado putujemo, motor biram ovisno o cestama. Npr lani smo u Rumunjsku (Transalpine i Transfagarasan) otisli s GSA :wink:Rudar said:
znaći ništa od kukićanja/heklanja
zainteresiran sam za GT,. nekako se bojim da bi na GTL-u ipak pre "duboko" sjedio.
U svakom slučaju, hvala
Ja sam sa XR-om napravio skoro 40 000 km, nikakavih kvarova nisam imao. Ovaj ima 16 000 km trenutno, pa cemo vidjeti kako ce se pokazati. Citao sam o problemima vlasnika K 1600, ali imam i par poznanika koji su presli 60-70 k kilometara bez ikakvih kvarova. Mislim da je pitanje srece koji je majstor taj dan sklapao masinu 😃.Evo update od prosli put. Po meni nekvalitetan motorkotac. Na 95000 km promjena kardana (stavljen polovni 215 EUR), zbog voznje po soli zimi korodirao kiler (stavljen polovni 200 EUR), konac djelo krasi; krepala 5. brzina, (kupljen polovni mjenjac 600 EUR). Uvijeti i nacin koristenja svih mojih motora su isti i u istim uvijetima GSA je napravio 155000 km bez ikakvog kvara, KTM 1290 je napravio 105000 km bez ikakvog kvara, a K1600GT evo tri ozbiljna kvara. Ajde ovo sa kilerom je i dijelom moja greska. Dakle, nije se proslavio ponajprije kvalitetom mehanike. Letrika, dugmici funkcioniraju bez greske od pocetka. Cak i senzori tlaka u gumama stari 10 godina rade. Bogu hvala za ogromnu ponudu polovnih dijelova za BMW vozilice.
Za taj cjenovni rang motor je nekvalitetan. I moj je napravio 95000 km bez problema. Smatram da je to premalo, pogotovo jer to nisu motori koji se voze na nož, vec vecinu provedu na otvorenoj cesti i optimalnom rezimu rada i motora i ovjesa. Nepromijenjenog ga proizvode vec 13 godina. Sasvim dovoljno vremena su imali da ga usavrse.Ja sam sa XR-om napravio skoro 40 000 km, nikakavih kvarova nisam imao. Ovaj ima 16 000 km trenutno, pa cemo vidjeti kako ce se pokazati. Citao sam o problemima vlasnika K 1600, ali imam i par poznanika koji su presli 60-70 k kilometara bez ikakvih kvarova. Mislim da je pitanje srece koji je majstor taj dan sklapao masinu 😃.
Da, za taj novcani rang ima dosta boljki, slazem se.Za taj cjenovni rang motor je nekvalitetan. I moj je napravio 95000 km bez problema. Smatram da je to premalo, pogotovo jer to nisu motori koji se voze na nož, vec vecinu provedu na otvorenoj cesti i optimalnom rezimu rada i motora i ovjesa. Nepromijenjenog ga proizvode vec 13 godina. Sasvim dovoljno vremena su imali da ga usavrse.