BMW K 1600 GTL – review

Hi "Oceangoing" ili netko od ekipe vlasnika K1600Gt,
kakva su iskustva suvozaća na dužim turama,a da su brzine iznad 130-140 km/h.
Zanima me jel ima dovoljno zaštite od vjetra za suvozaća/putnika, ili trpe kakve turbulencije.
Trenutno na K13R  supruga je zadovoljna, nije problem do 130, ali kako nije isti položaj sjedenja na K1600, zanima me jel ima kakvih turbulencija.

 
Imao GT-a i napravio s njim 26000km, možda nisam skroz kompetentan daodgovorim na pitanjce
zbog visine imam 191 pa me smetalo što usprkos mogučnosti podešavanja vizira nisam mogao naći položaj a da mi ne hiće kacigu ljevo desno ,dosta turbulencija baš u području glave, poslije sam zamijenio vizir i stavio od GTL-a koji je malo širi i nema v izrez na vrhu, osjetno bolje ali ista stvar.
Čim si brži puše oko glave podosta i stalno te bacaka, ženi ista stvar!
Čak je i jedan frend vozio dionicu od Otočca do odmorišta na Dobri skupa sa suprugom pozadi a niži je od mene pa isto kaže da si nije mogao nikako namjestiti položaj a da ne vijori oko glave.
Inače inzvaredan motor svski put me oduševljavao kako zvukom tako i raketiranjem s mjesta.
Nikakvih kvarova ni priblema nisam imao i sadašnji vlasnik isto tako.
Hoče pojesti stražnju gumu pa je 10-11000km neki limit, prednja isto tako.
 
Ja sam 193 i rijesio sam turbulencije sa visim V vizirom i dodatnim MRA spojlerom. Suvozacica (160 cm, 50 kg) nema turbulencija, sjedi u zavjetrini i uvijek joj je vruce. Rijetko vozim preko 140, a do te brzine nemam nikakvih turbulencija niti sumova, radio se cuje dobro. Razmisljam da vratim originalni vjetrobran preko ljeta da imam vise zraka dok vozim. Visoki vizir je problem i po kisi jer nema strujanja zraka da " obrise" vizir na kacigi. Trajnost guma je jadna;  Z8 izdrzi od 5-8000 km. I to lagane voznje. Mozda promijenim marku guma, moze i savjet neki za trajnije gume.
 
Hvala ekipa

i ja sam "malen" 195/105,
a supruga je "gorostas"163/50,
ma negdje sam naišao na podatak da iza dosta vrtloži.
A nikako da naletim negdje,  da probam motor na sat dva. Da  testiram sve uvjete vožnje koji me zanimaju.

To ako puše oko kacige, ja se tog ne bojim, i na K1300R meni je ok,kad sam solo.

Samo kad smo u paru nemogu se "sakrit" tamo preko 130 km/h.

Za gume, jesi probao Pirelli Angel GT, ja sam bio zadovoljan s njima dosta(km,grip,mokro-do pred kraj)
 
Ja sam 196cm/110kg a MojaBivsaCura  je 178cm, a motor je GTL. Razlika izmedju GT i GTL je sto GTL ima malo nizi vozacki sic i visji vjetrobran od GT.  Do sad odvozeno 30t  km, od toga proslo ljeto  11t km sta kracih ( Garmisch, Istra)  sta duzih putovanja (oko Spanjolske i Portugal).  Ja nemam problema s vrtlozenjem zraka, mozda zato jer u odnosu na GT (Tomo3 i Ivica66 ) sjedim malo nize a uz to malo vise prema natrag zbog duzeg upravljaca pa vjetrobran usmjerava zrak prema gore ispred kacige . U kombinaciji s GTL vizirom ja sam pronasao  odgovarajuci polozaj, a znam da nisam jedini  jer sam ovo ljeto vidio Rusa na GTL  koji je pusio lulu pri  130 km/h  na autoputu u Francuskoj.
Sto se MojeBivseCure tice: Na GTLu je suvozacki sic dosta visji od vozackog pa  joj je  , u kombinaciji s njenom visinom,  smetalo vrtlozenje oko kacige  (jer  za  cca 15cm viri preko  moje)  na brzinama vecim od 150km/h (a valjda i zato jer je  navikla na GSA i dobru Givi AF330 zastitu  :wink: )  Do 150 nije bilo primjedbi, osim da joj je vjetar mrsio konac kad je pokusala kukicat u trenucima dosade na  dugim  autoput dionicama.
  Pa sam onda i ja  stavio MRA Spolier (ali samo zbog nje) i stanje se dosta promjenilo. Ne spominje vise vrtlozenje. Ili se navikla ili je spoiler odradio svoje. Testirano proslo ljeto na dosta dionica autoputa.  Kukicanje je i dalje problem.
 
:LOL: (y)
znaći ništa od kukićanja/heklanja
:LOL:
(y)
zainteresiran sam za GT,. nekako se bojim da bi na GTL-u ipak pre  "duboko" sjedio.
U svakom slučaju, hvala (y)
 
Rudar said:
:LOL: (y)
znaći ništa od kukićanja/heklanja
:LOL:
(y)
zainteresiran sam za GT,. nekako se bojim da bi na GTL-u ipak pre  "duboko" sjedio.
U svakom slučaju, hvala (y)
Ja sam dosta stariji od tebe pa mi ovaj "udobno zavaljen u fotelju" polozaj odgovara za duge sate na putovanjima  autoputom i brzim magistralnim cestama , a motor je prvenstveno za to nabavljen...  Mada jos uvijek i s GSA rado putujemo, motor biram ovisno o cestama. Npr lani smo u Rumunjsku (Transalpine i Transfagarasan) otisli s GSA  :wink:
 
80000 km, izmjena ulja, filtera, nove pločice. Mjenjač bučan kao i do sada, potroši 0,5 l ulja na 10000 km , kao i do sada, gume ne brojim kao i do sada, problemi sa parkiranjem kao i do sada.
Oduševljen kao i prvog dana kad sam ga kupio. Na ovom motoru ne treba Akrapovič.
Vrlo često svjedočim pokušajima vlasnika 318d da se utrkuju sa mnom. Dobar sam čovjek i redovito ih puštam jer znam da život sa četiri cilindra nije lagan....
 

Attachments

  • IMG_1372.JPG
    IMG_1372.JPG
    535.8 KB · Views: 186
  • IMG_1368.JPG
    IMG_1368.JPG
    308.3 KB · Views: 213
Bok ekipa,
Da malo osvjezimo temu - nakon sto sam vozio Xr-a dvije i pol godine odlucio sam se za K 1600. Do sada sam odvozio nekih 1000 km i dojmovi su odlicni. Najvise me impresionirala ciklistika, kocnice i zvuk. Takoder me odusevila voznost lokalnim cestama, osjecaj tezine jednostavno nestane kad se odvrne gas.
 

Attachments

  • tempImage1EiGzQ.jpg
    tempImage1EiGzQ.jpg
    829.3 KB · Views: 0
Evo update od prosli put. Po meni nekvalitetan motorkotac. Na 95000 km promjena kardana (stavljen polovni 215 EUR), zbog voznje po soli zimi korodirao kiler (stavljen polovni 200 EUR), konac djelo krasi; krepala 5. brzina, (kupljen polovni mjenjac 600 EUR). Uvijeti i nacin koristenja svih mojih motora su isti i u istim uvijetima GSA je napravio 155000 km bez ikakvog kvara, KTM 1290 je napravio 105000 km bez ikakvog kvara, a K1600GT evo tri ozbiljna kvara. Ajde ovo sa kilerom je i dijelom moja greska. Dakle, nije se proslavio ponajprije kvalitetom mehanike. Letrika, dugmici funkcioniraju bez greske od pocetka. Cak i senzori tlaka u gumama stari 10 godina rade. Bogu hvala za ogromnu ponudu polovnih dijelova za BMW vozilice.
 
  • Like
Reactions: lutak and Village
Evo update od prosli put. Po meni nekvalitetan motorkotac. Na 95000 km promjena kardana (stavljen polovni 215 EUR), zbog voznje po soli zimi korodirao kiler (stavljen polovni 200 EUR), konac djelo krasi; krepala 5. brzina, (kupljen polovni mjenjac 600 EUR). Uvijeti i nacin koristenja svih mojih motora su isti i u istim uvijetima GSA je napravio 155000 km bez ikakvog kvara, KTM 1290 je napravio 105000 km bez ikakvog kvara, a K1600GT evo tri ozbiljna kvara. Ajde ovo sa kilerom je i dijelom moja greska. Dakle, nije se proslavio ponajprije kvalitetom mehanike. Letrika, dugmici funkcioniraju bez greske od pocetka. Cak i senzori tlaka u gumama stari 10 godina rade. Bogu hvala za ogromnu ponudu polovnih dijelova za BMW vozilice.
Ja sam sa XR-om napravio skoro 40 000 km, nikakavih kvarova nisam imao. Ovaj ima 16 000 km trenutno, pa cemo vidjeti kako ce se pokazati. Citao sam o problemima vlasnika K 1600, ali imam i par poznanika koji su presli 60-70 k kilometara bez ikakvih kvarova. Mislim da je pitanje srece koji je majstor taj dan sklapao masinu 😃.
 
Ja sam sa XR-om napravio skoro 40 000 km, nikakavih kvarova nisam imao. Ovaj ima 16 000 km trenutno, pa cemo vidjeti kako ce se pokazati. Citao sam o problemima vlasnika K 1600, ali imam i par poznanika koji su presli 60-70 k kilometara bez ikakvih kvarova. Mislim da je pitanje srece koji je majstor taj dan sklapao masinu 😃.
Za taj cjenovni rang motor je nekvalitetan. I moj je napravio 95000 km bez problema. Smatram da je to premalo, pogotovo jer to nisu motori koji se voze na nož, vec vecinu provedu na otvorenoj cesti i optimalnom rezimu rada i motora i ovjesa. Nepromijenjenog ga proizvode vec 13 godina. Sasvim dovoljno vremena su imali da ga usavrse.
 
  • Like
Reactions: Luk6a and lutak
Za taj cjenovni rang motor je nekvalitetan. I moj je napravio 95000 km bez problema. Smatram da je to premalo, pogotovo jer to nisu motori koji se voze na nož, vec vecinu provedu na otvorenoj cesti i optimalnom rezimu rada i motora i ovjesa. Nepromijenjenog ga proizvode vec 13 godina. Sasvim dovoljno vremena su imali da ga usavrse.
Da, za taj novcani rang ima dosta boljki, slazem se.