BMW K1200/1300 S/R/Sport

Hm lamela prve :misli:,
prije ipak problem s lamelama,iste su za svaku brzinu, brzina=zubčanik,omjer prenosa.
Tako da je možda samo osjetno u prvoj brzini :misli:.
KLANK!!! Bi trebao biti jako prisutan/čujan,samo kod ubacivanja u prvu, ostalo u niže nebi trebalo se jako čut.
Najbolje je kako i kažeš,daj dite materi, dečki u T Ri su skroz korektni, ja nemam zamjerke na njih. (y)
Možda samo treba ulje promjenit/dodat, pa če bolje odvajti, hoće ulje od visokih temp i kondenzata izgubiti viskozitet pa nema dovoljno potiska/sile da odvoji.
Ma nemora biti nešto grdo.
Inače kako si zadovoljan s "bumbarom".
Eh da vidjeh jednog  istog(boja) ČK u servisu, nadam se da nije nešto grdo. (y)
 
edit: sada testirao pol sata forsirao tu prvu brzinu odvajanje na sve načine i nije se čulo... dakle nisam uspio ponovit taj zvuk... ali se pojavio do sada 3-4 puta...
budem ga šutnuo u T RI uskoro pa makar samo na dijagnozu da vidim šta sve treba ili ne treba...

Estetika mu nije naj naj... nešto čime ću se na zimu pozabavit da ga dovedem u absolute original stanje... dakle poliranje, vraćanje sjaja itd, pretapeciranje sica itd...

Dal sam zadovoljan? itekako... fotelja... i to samo takva... nakon RSV-a i onog napadnog položaja di ode kičma, vrat, ramena ovo je delux varijanta za mene... imam osjećaj da mogu jako daleko otić u jednom danu s njim...
Snage u svakoj brzini bez greške... potrošnja - otišao rezervar dakle cca 260km sam napravio a mogao sam još malo ali board computer mi nije dao mira sa svim upozorenjima...
Nismo se upoznavali na zavojima jer mi prednja ne ulijeva povjerenje zbog skale na gumi... prijašni vlasnik ošo na put od 4000km i vjerovatno deformirao gumu... tako da svaki put ima onaj prijelaz u zavoju koji mi se ne sviđa pa ga nisam gurao... zasad...
Original zvuk ispuha je nešto vrlo vrlo slatko i zvučno... zbilja ne vidim potrebe za nekim aftermarket riješenjima iako imam Remusa još dodatno... a nije mi ni grd ni velik...
Koferi bočni original s vremenom malo zeka mehanizam ključanice... budemo riješili...
Najviše sam užuvao na 4500 okrt / cca 130 km/h - krstarenje u pravom smislu... odmor za dušu i oči...

Ne očekujem čuda... jedino što želim od ovog motora da odradi 3-4 godine kod mene bez prevelike filozofije a onda ćemo dalje razmišljat... ne smatram se sektašem niti vjerujem da ću ikada bit... ali ovaj BMW je izuzetno korektan motor za moje potrebe i gabarite... konačno ne izgledam više ko slon na bicikli... i to je fenomenalno... imam prostora imam mjesta... proizvodi svakave zvukove na koje nisam navikao ali dokle god on pali i vozi ja prezadovoljan...

ponekad znam zakačit prednje bočne plastike s nogom ako tražim mjenjač ili zadnju kočnicu...
 
Već planiram dulje ture i gledam si Givi v47 za zadnji kofer (y)
 
Aauuuu pa ti s RSV a, hahah joj odma prosljeđujem poruku,kumu hahhah.
Ma to se ja i kum malo zezamo za motore,on je na RSV4.
Ma lako za sektu, bitno je da je tebi legao motor. Nemaš brige za km, ja sam s ženom 650km u danu maznuo,bez brige. To je zaista motor za nas dugonje(195/105) .
A sitnice budeš doveo u red s vremenom, za sad samo gas.
Nevjerujem da baš bude stao,možda šuška,zvonca al to je das mašine, to je švabo napravio da vozi (y)
:mrgreen:
Ja imam full GIVI, zadnji i bočne, kaže kum(RSV4) da mogu jednosobni stan preselit, bogami nije daleko od toga :wink:
Uživaj i puno km (y)
 
Moji bocni koferi su od BMWa original... nisu nesto veliki ali skombinirat ce se  (y)
 
Decki kak vam se cini ovaj motor? Jel sve original?


http://www.njuskalo.hr/sportski-motori/bmw-k1200r-iznimno-ocuvan-akrapovic-oglas-23060969
 
Akrap +
Stanje na oko +
ESA -
godište -
cijena -
vizir prestrašno  :LOL:

Trebalo bi ćuti kak radi i probati se voziti :neznam:
I neku povijest servisa, opozivi... mala kilometraža, a ta godišta imaju "muha", da ne bi to bil razlog  :misli:

 
Getriba said:
Imam ja taj V47, odličan.....

Inače, kud ćeš na duže ture? EU?

U nekom planu je Španija i Portugal  :D
 
Getriba said:
Imam ja taj V47, odličan.....

Inače, kud ćeš na duže ture? EU?

Daj reci koliko te ispao Givi v47 i koji nosac si stavio?
 
thule_5689 said:
Umjesto do Vidikovca, produžit će do M.Drage :mrgreen:

:skriven:

čak i do Rijeke  :LOL: servis mi tamo  :jesus:
 
Ajmo sad opet malo ozbiljnije...

Jel tko kupovao/radio raisere za handle bar? K1200/1300S??

Ili mjenjao volan?
 
Ja sam stavio ovo:
http://www.ebay.co.uk/itm/HeliBars-TracStar-handlebar-risers-for-BMW-K1300R-/281359080652?epid=2099578320&hash=item41824edccc:g:IGoAAOSwAYtWInzE

Puno bolji osjecaj (meni barem). Kad zavrsi sezona planiram prec na ovo:
http://www.wunderlich.de/shop/de/wunderlich-gabelbruecke-power-sportego-31140-000-1.html

Istu stvar sam bio napravio na VFR800 (LSL Superbike kit). Meni osobno je udobnost > osjecaj voznje. Ako se vozi zesce u solo izvedbi onda su stock cliponsi najbolje rjesenje. Ako se vozi laganani, u dvoje, duge pruge itd. onda smatram ovako nesto bolje.
 
ovo s jebaja nije jeftino, ali svakako jeftinije nego od Wunderkinda... (koje sam več prethodno i bio gledao a ima i još jedna opcija sa Wunderlichta)

ovo s jebaja jel sve pasalo na šeraf i kako je bilo s dužinom crijeva od kvačila i kočnice?
 
Sve pase ali ovisno o tome koliko daleko zelis prema nazad pomaknut postane dosta nategnuto s kablovima. Ja sam to tak rjesio da sam izvadio kocioni kabel iz onog njegovog udubljenja tako da se moze slobodno savit vise prema desno kad je full lock. A kuplung sam samo malo izvukao (ima dosta extra slacka).

Uglavnom to sve funkcionira, ali kablovi sad smetaju u voznji kad je volan centriran (sto je vecinu vremena jelte). Zato i mislim prec na ovo od Wunderlicha pa to rjesit kak spada. I svida mi se njihovo rjesenje s kablovima isto.

[edit] Budem napravio par slika sljedeci put kad idem vozit.
 
Silom prilika jutros letio s mora, :021: :mrgreen:
GIVI set kofera (centralni i bočni) testiran do 230km/h (y)