BMW K1200/1300 S/R/Sport

Gledam vremensku prognozu do kraja godine, izgleda da je sezona 2017. stvarno gotova. Motor parkiran na stiropore pod pokrivačem, aku na povremenom održavanju... pošto mi je ovo bila prva cijela sezona na K1200S i dobrim gumama (M7RR), dozvolil budem si mali F1 sezonski review  :mrgreen:

Opći dojam:
samozadovoljno ću se nasmiješti i reći ostalima.... "luzeri  :jesus: "  :LOL:
Kvalifikacije:
Veselije i kratke vožnje, kratki zavoji, tzv. "lokalna divljanja" u prosjeku šireg pojma "sportske" klase, ali prema dimenzijama i kilaži motora zapanjujuće (u najmanju ruku)
Long run-ovi:
Možda i predobar, u stanju je prebrzo progutati previše kilometara što u svakom slučaju nije dobro za budžet, vozačku dozvolu ni ostale u ekipi za vožnju :oops:
Plasman na kraju godine:
1. ESA je na prvome mjestu, zakon gumbić, imaš tri motora u jednom
2. okretni moment, ima ga i ima, i ima, i ima.... do 260km/h ne posustaje bila tu prtljaga, suvozač, prikolica puna šljunka...
3. umaranje vozača - nepostojeće
Tip of the day:
Definitivno nije za početnike, nemaš osjećaj brzine, srećom pa koči bolje nego ubrzava.
Servisi... kad bi mi još dva bubrega narasla za prodati, ne bi se bunil. Šalim se, treba se malo raspitati okolo za dijelove i materijal a ne na prvu kupovati u ovlaštenim servisima.
Preporuka za kupnju (zbog nekoliko upita na mob i PP):
Obavezno probati ako motor odgovara jer je preskupa igračka za imati doma samo ovak. Kome odgovara ne bude mu preskup  (y)
Probati naći seriju od 2008. i obavezno imati dokumentaciju o redovnom održavanju. Ujedno i upozorenje.... ako odete na probnu vožnju s ispravnim motorom, kupili budete ga  :LOL:

Uglavnom...  :0648: :0648: :0648:

4386c8e1b3aadfa30be255bfd166ba0e.jpg
 
Objektivno i realno. Ko svaki BMW-aš.
 
Potpisujem..ja imam K1200R..dakle manje više isti motor jedino neusporedivo ljepši.. haha
btw koliko km si odradio s m7?
 
Moja vožnja je dosta konstantna, kad jednom dođeš iznad kojih 110km/h ne usporavaš bez dobrog razloga :mrgreen:
A i skoro 5000 km je bilo putnih. Brzih ali putnih. Guma jedva da se kroz te dane ohladi. Ostalo su bile lokalne živosti po zavojima. I tak mi je ostala trećina mesa na gumi. :neznam:
 
Flato said:
btj...trebat ćeš mi objasnit magiju..ja sam na 5500 bio na apsolutnom sliku..

jednostavno , manje koči i budi nježniji na otvaranju , mani se grubog asvalta :LOL:

ok , s položaja posmatrača , ono na kaj sam apsolutno ljubomorna je gumbić  :angry:
naime, uživo se vidi razlika kad ga stisneš , na modu za put pod opterećenjem motor se lagano "njiše" na neravninama i vidi se ta mekost i u zavojima
prelaz na sportsku vožnju , pa , izgleda ko da ga je netko "usukao", približno , otvaranje ide glatko a odlaženje iz zavoja još glađe , što nije baš jednostavno za pratnju s manje okretnog momenta, pogotovo kod dugih otvorenih zavoja , čitaj - ošarafi  :mrgreen:
 
Definitivno jedan od najboljih motora koje sam probao! Jedino što me odbilo od njega je nešto agresivniji položaj na motoru, sve ostalo mi je bilo odlično (y)
 
Agresivni položaj sam riješio montažom superbike upravljača.


Gesendet von meinem S8 mit Tapatalk

 
Skripter said:
Moja vožnja je dosta konstantna, kad jednom dođeš iznad kojih 110km/h ne usporavaš bez dobrog razloga :mrgreen:
A i skoro 5000 km je bilo putnih. Brzih ali putnih. Guma jedva da se kroz te dane ohladi. Ostalo su bile lokalne živosti po zavojima. I tak mi je ostala trećina mesa na gumi. :neznam:

Bit će da je do toga, od 5500 km vjerujem da je 3500 odrađeno po Plominci a 1500 po jadranskoj magistrali.. treba bit iskren prema sebi i M7
 
(y)

ja imam malu šesticu i DR II gore , težina mi je zajedno ko vaš motor recimo , vozila sam se puno za raznim motorima , po cijeloj HR a bome i van nje , al jedino nakon magistrale mi je guma bila ljubičasta po bokovima , a dole idem dva tri puta u godini i ne uvijek sa luđacima  :mrgreen:

ovaj motor je prilično svestran i može zadovoljiti i malo žeščeg šofera, milina je za gledat kad netko zna vozit  (y)
 
Skripter said:
Gledam vremensku prognozu do kraja godine
očito gledaš krivu prognozu 8) kolko ja vidim, taman bude još vrijeme da se najdemo negde na pivi tam 26.-27. da vidiš mojega novoga drloga :LOL:
 
MOONSHIELD said:
očito gledaš krivu prognozu 8) kolko ja vidim, taman bude još vrijeme da se najdemo negde na pivi tam 26.-27. da vidiš mojega novoga drloga :LOL:

aj skrenite nizvodno malo , ima još žednih  :LOL:
 
S je na ušminkavanju i zatezanju... bit će operativan do sredine 3. mjeseca  :mrgreen:
 
Tražim...

Koji akumulator šutnut u K120S?
Grijane ručke izlizane... Di kupit zamjenske?
Ručke kvačila i p kočnice?
Crijevo kvačila how much? and di?
 
Aku sam uzel LP (Landport) nakon kaj su mi u servisu rekli da murja stavlja Yuase a mijenjaju ih redovna svake 2-3 godine :neznam:
Na ručke sam stavil GripPuppies (ako imaš veće šake ne bude ti smetala debljina).
Ručke kvačila i kočnice sam dobil s motorom, Rizoma sportske ali kvačilo ne možeš približiti na 4. i 5. poziciju jer na njima nema paljenja u brzini.
Ostale dijelove prvo pogledamo na http://bmwteilekatalog24.info/AS/BMW pa se raspitamo u servisu kolko mi popusta mogu dati, nekad se i ugodno iznenadimo. Ali samo nekad.  :mrgreen:  :LOL:
 
http://www.ebay.de/itm/TRW-Lucas-Kupplungslamellen-MCC611-8-BMW-K-1200-S-ABS-2005-2008-/332394331749

yes or nou?

https://www.ebay.de/itm/fur-BMW-K-1200-S-ABS-2005-fur-BMW-schwarz-Griffe/401331357884?hash=item5d713688bc:g:54AAAOSwa8dZ2Lxx

ovo je navuci i vozi tipa ovi Gripštenci