BMW K1200/1300 S/R/Sport

moj je 2005 tako da vjerujem da je do 03/16  :misli:
 
neznam možda  :mrgreen: jel puno?  :mrgreen: ako je onda sam selektivno preskočio  :LOL:
 
Gume za ručke i obije poluge sa eBay kleinanzeigen.de



Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro
 
Skripter said:
Je, ali link koji si poslal je od 2005 do 2008, zato velim... izgleda da su dva različita seta lamela u igri a ne jedan za sve modele  (y)

dakle aftermarket tipa TRW lamellar packung ide samo od 2006 i košta cca 100€, original bei BMW Tomic 5000kn  :0648:
 
Kako su se inace pokazali k1300r? Imaju i oni svojih "musica" ,kao 1200?
Te na kojim km se ocekuju neki veci zahvati,tj. Ako motor ima preko 50k km,sta ocekivati?
 
elektricar86 said:
Kako su se inace pokazali k1300r? Imaju i oni svojih "musica" ,kao 1200?
Te na kojim km se ocekuju neki veci zahvati,tj. Ako motor ima preko 50k km,sta ocekivati?

Evo ti zadnjih 20.000 km mog motora. Kupljen prosle godine. Uzmi u obzir da neke stvari (nove rucke, throttle cable) nisu bili prijeko potrebni nego cisto jer mi se htjelo (rucke bile izlizane a throttle cable jer sam stavio drugi volan a ne jer je bio neki problem), a zmigavci otisli u transportu motora.

Na dnu je sto planiram na proljece. To je najveci servis do sad (kocione plocice naprijed i nazad, disk iza, provjera ventila, i gume).

Ja sve radim sam i sve su original BMW dijelovi (od KFM-a narucujem). Ako ides u servis onda pojma nemam. :mrgreen:

---

### 5/2017 - 60.337 km (600 EUR)
- Ulje (4L Castrol Power 1 Racing 5w40)
- Filter ulja (OEM)
- Filter zraka (OEM)
- Svjecice (NGK KR9CI Iridium)
- Coolant (Motul Motocool Factory Line)
- Kociona tekucina (Motul 5.1)
- Ulje u final drive-u (Castrol Syntrax Longlife 75w90)
- Podmazani splinesi final drive-a (Pasta Optimoly TA)
- Fuel clean x2 (Motul Fuel System Clean)
- Idle actuator izvaden i ociscen
- Kompjuter i quickshifter resetiran u ovlastenom servisu (BMW Baumgartner Cakovec)
- Nove grijane rucke (OEM; stare su bile izlizane)
- Novi zmigavac x2 (OEM LED; bili slomljeni kod kupnje)

- Potrosnja ulja: 100 ml / 1000 km (Castrol)

### 8/2017 - 68.920 km (100 EUR)
- Ulje (4L Motul 7100 5w40)
- Filter ulja (OEM)

- Potrosnja ulja: 0 (Motul)

### 5/2018 - 71.032 km (400 EUR)
- Filter zraka (OEM)
- Throttle cables (OEM, K1300S)
- Kuplung tekucina (OEM)
- Kociona tekucina (Motul 5.1)
- Fuel clean (Motul Fuel System Clean)
- Throttle cable glavni feder malo otpusten (za laksi gas)

- Potrosnja ulja: 0 (Motul)

### 8/2018 - 76.023 km (100 EUR)
- Ulje (4L Motul 7100 5w40)
- Filter ulja (OEM)
- Fuel clean (Motul Fuel System Clean)

### ??? (~600 EUR)

TODO: Replace cam chain tensioner (56 EUR)
TODO: Valve check
TODO: Coolant
TODO: * Front brake pads (134 EUR)
TODO: * Rear brake pads + disc (192 EUR)
TODO: Lube final drive splines
TODO: Final drive oil
TODO: * Tires (300 EUR)
TODO: Service warning computer reset
 
@durr, di ti živiš?
Mislim, pošto skoro sve pišeš globalističkim riječnikom....
LP


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Di ide ovi svit......


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Hvala na info Durr!  (y)
Znaci redovno odrzavanje treba svakako.  :mrgreen:
Mene je vise zanimalo ako k13r ima kakvih servisnih akcija,i ako se pojavljuju kakvi veci kvarovi nakon 50k km.
A citam da i k13r ima problema s tim zacukavanjem kod voznje u niskim okretajima,pa me zanimalo ako ima jos takvih stvari na koje bi trebalo obratiti pozornost. Tj. Dali su te tvornicke greske koje su bile prisutne kod k12r na k13r rjesne?
 
Hi
Neznam da bi zacukavanje bilo greška motora, to se desi zbog " greške operatera" hahhahha. "Neodređeno" s gasom( bi ga dao,nebi) to sam ja osjetio, a kako K13 ima kardan, ipak je malo poprati efekt drugačiji nego na motorima s lancom.
Akcije od strane BMW a ,za koje ja znam,obavio, nebitno koji si vlasnik motocikla, bitno je da dođe u BMW servis, jesu
- zamjena prihvata(flanđe) zadnjeg kotača( original all ali netko nekad pretegao kotać i pukla,pa mjenjaju),
- španer lanca razvoda, dodaju plastični klizać ili tako ješto
- pumpa goriva( uglavnom provjera, a ponekad i zamjena)
Eto, to ja znam iz iskustva.
Štelanje ventila na svakih 30 000 km,
ja sam i svječice mjenjao ali ne da je bilo potrebito,nego onako zbog sebe
A ostalo, kao i sva "mašinerija" razumno s strojem, zgrij,ne turiraj u blokadu( na mjestu) redovna izmjena ulja i filtera.
I nebi trebalo biti problema.
Ja sam na svom napravio skoro 30tkm,  sad sam blizu 50 000 mislio mjenjati u nekom trenutku, ali odlučio sam ,da si bolji motor nebudem kupio.
Ovaj još uvijek popunjava sve kućice
koje ja tražim od motora.
  Odlučio sam ga pričuvati za sina, hahahh
 
Znaci osim izmjene ulja u masini,kocnicama,kvacilu,kardanu,filtera naravno,ima i podmazivanje nekog prijenosa na kardanu? Ako sam dobro skuzio citajuci,na sta se to tocno odnosi?
Btw. Mali servisi svakih 10k km?

Ma stvar je u tome da planiram mozda nabaviti tako jedan primjerak,pa eto,da ne uletimnu "nepoznato". :)

 
Ja sam imao K1200R cca godinu dana, uzeo ga s 24000km i prodao s 10-ak više.
Svi su me pripremali na katastrofu. S motorom u 10.000 km nisam imao ni najmanji problem, motor nije ni štucnuo. Ok, jednom jest, nakon 50ak km 250km/h po autoputu upalio mi je onu lampicu smetnje u ispusnom sustavu.
Osim toga, bio odusevljen motorom kao sto je i sadasnji vlasnik.
A 1300 moze biti samo bolji.
 
elektricar86 said:
Znaci osim izmjene ulja u masini,kocnicama,kvacilu,kardanu,filtera naravno,ima i podmazivanje nekog prijenosa na kardanu? Ako sam dobro skuzio citajuci,na sta se to tocno odnosi?
Btw. Mali servisi svakih 10k km?

Ma stvar je u tome da planiram mozda nabaviti tako jedan primjerak,pa eto,da ne uletimnu "nepoznato". :)

Tako je, naravno ovisi od koga i gdje kupuješ,ali te sve izmjene su ti nekako normalne kod kupnje. A onda redovito ulje mašina, kardan nije potrebno svaki put,ali trošak je malen pa nema razloga zašto ne i to mjenjati. Ulja kočnica ,mislim da je "zakonski" svake dvije godine, više zbog kondenzacije nego potrebe, i tako.
Ako motor nije "teroriziran" a to je teško znati ako ne kupuješ na poznato, ali ako dobro radi kod kupnje, mirno, ne grije se, nema čudnih zvukova(hm osim kvačila) koje ti je malo bučnije nego što bi se očekivalo hahhah. Ma  nemaš brige, dobri su to strojevi.  Puno ,puno je njih više završilo van ceste, zbog nečije gluposti, nego zbog kvarova na motociklu.