BMW K1200/1300 S/R/Sport

TRE mi je vec na Hayabusi samo radi vica a cini mi se da je bolje flashirati elektroniku ( kod mene motor misli da je u 5. brzini)

Inace sam ga stavija dan prije broda pa nisam stiga niti probati kako je sve leglo.

Na Apriliiji nemam tih problema koliko god ljudi pljucali po njoj ( sve veliki strucnjaci ).

Inace evo link za BEMErase

http://www.carpimoto.it/en-US/Bike_BMW_K-1300-R/Specific/33386_XT-S01-X-TRE-Timing-Retard-Eliminator.htm
 
Napier said:
Navodo "power commander" rijesava problem

Power Commander rješava takve probleme na svim motorima s injectionom, to je definitivno  (y)
Kvaka je da sam PCIII košta malo više i nema baš neku korist ako se motor ne stavi "na valjke" i podese sve mape ručno a mislim da je cijeli postupak, samo zbog mogućnosti smirenije vožnje, malo previše :neznam:

Napier said:
TRE mi je vec na Hayabusi samo radi vica a cini mi se da je bolje flashirati elektroniku ( kod mene motor misli da je u 5. brzini)

Inace sam ga stavija dan prije broda pa nisam stiga niti probati kako je sve leglo.

Na Apriliiji nemam tih problema koliko god ljudi pljucali po njoj ( sve veliki strucnjaci ).

Inace evo link za BEMErase

http://www.carpimoto.it/en-US/Bike_BMW_K-1300-R/Specific/33386_XT-S01-X-TRE-Timing-Retard-Eliminator.htm

S raznim TRE opcijama ne bi baš riskiral osim ako ne bi bile smiješno jeftine jer ih podosta blesira ECU koji se onda prebacije na back-up mape. Tu je mirniji rad ali nema ni snage (ima, ali je umanjena iz predostrožnosti) ni trenutne reakcije gasa.


Po mom mišljenju bi trebalo izbjegavati sve opcije koje diraju rad mašine od 5000okr/min nadalje jer tu motor, bez obzira na model i izvedbu, stvarno radi savršeno. Ne znam ako sam već spomenul...  :mrgreen: ali motor ide ko guha svinja i pritom je kontrola svega apsolutna i opijajuća :0648:
Meni nova referenca za savršenstvo cestovne vožnje :naklon:
 
Skripter said:
Power Commander rješava takve probleme na svim motorima s injectionom, to je definitivno  (y)
Kvaka je da sam PCIII košta malo više i nema baš neku korist ako se motor ne stavi "na valjke" i podese sve mape ručno a mislim da je cijeli postupak, samo zbog mogućnosti smirenije vožnje, malo previše :neznam:

S raznim TRE opcijama ne bi baš riskiral osim ako ne bi bile smiješno jeftine jer ih podosta blesira ECU koji se onda prebacije na back-up mape. Tu je mirniji rad ali nema ni snage (ima, ali je umanjena iz predostrožnosti) ni trenutne reakcije gasa.


Po mom mišljenju bi trebalo izbjegavati sve opcije koje diraju rad mašine od 5000okr/min nadalje jer tu motor, bez obzira na model i izvedbu, stvarno radi savršeno. Ne znam ako sam već spomenul...  :mrgreen: ali motor ide ko guha svinja i pritom je kontrola svega apsolutna i opijajuća :0648:
Meni nova referenca za savršenstvo cestovne vožnje :naklon:





Evo za sada sam stavio ovaj TRE

http://www.ebay.com/itm/TRE-GSX1400-TL1000-SV1000-GSXR-600-750-1000-HAYABUSA-/170385346282?hash=item27abc20eea:g:lmsAAMXQUmFSn3po

Stiga je iz UK inace sam tija uzeti IVAN Smart TRE ali na njegovoj stranici je receno da vise nije u proizvodnji iako ih ima
za kupiti kao novih na ebay i za njega je receno da je jedan od najbolji.

Inace postoji jos jedan sklop koji je navodno dobar

http://www.ebay.com/itm/BoosterPlug-BMW-K1200S-Plug-and-Play-and-Enjoy-Forget-the-Power-Commander-/112060679486?hash=item1a1756453e:m:mF6v5P2DjQ7TiNiluZ6TRKg&vxp=mtr

Dosta je jeftiniji od Power Commander-a i opet kazem navodno radi jako dobro.
posto ja volim to isprobati na svome motoru i ne virujem previse pricama ne mogu nista tvrditi 100%.

Posto vidim da ti je elektronika jaca strana malo pronjuskaj pa reci svoje misljenje.

Tako da opcija ima nekoliko.

Inace Brock`s 20'' Alien Head 2 je narucen tako da moram uzeti Power Commander V  u svakom slucaju


Pozdrav







 
(y)

BoosterPlug ima Booky na svojem S-u i stvar funkcionira.
BP uglavnom laže da je vanjska temperatura niža (po određenom algoritmu) i tjera ECU da radi bogatiju smjesu  :wink:

Mjera za provjeru ako naše "korekcije" funkcioniraju je vožnja po kružnim tokovima u 3. brzini s jako malo gasa.
Ako se prođe glatko, onda je OK :neznam:  :LOL:
 
Znači, imao sam R Sport sedam godina i napravio s njim mislim 40000 km. Nikad, baš nikad nisam osjetio nikakvo cukanje u niskim okretajima.. Isto tako i sa frendovim S kojeg sam više puta vozio. Išao je svileno u najnižim okretajima od prvog do dana kad sam ga prodao, a znam i da je novi vlasnik prezadovoljan motorom.
Imao sam problem sa mijenjanjem zadnjeg diferencijala jer je bio jedan od modela koji su imali alu flanđu kao i mnogi K i R modeli tog godišta. Nažalost nešto sam i morao platiti zamjenu na kulanz, a kasnije su to mijenjali pod servisnu akciju, koliko sam čitao. Još su mi jako klapali prednji diskovi što su bez pitanja zamijenili u garanciji. Na te akcije su mijenjali više stvari, a koliko se sad mogu sjetiti; čepove posuda ulja za kočnice i kuplunga, španer lanca, software više puta novije verzije, i znam da su kasnije mijenjali pumpe goriva..

Mislim da na neki način imate problem ili sa zrakom - usis, modifikacije usisa, kn filteri, falš zrak na nekom od crijeva... ili ispuhom - "šuplja cijev" domaće izrade i tako to.  Ja sam imao Laser trioval kupljen u BMWovoj mreži i nikad nikakav problem nisam imao. Vjerujem da normalan servis može otkloniti takve probleme. Nekako ne vjerujem u ta čipiranja, flešanja doma.
Zbog konstrukcije samog mislim paralevela zna doći do zacukavanja kardana u slučajevima kada recimo tučeš dvije niže i motor je abgas a naglo u visokim okretajima. Tad zadnji kotač zna recimo isprekidano blokirati kao npr da kočiš pa se upali ABS, ali kad skužiš kad se to događa, može se sve ispraviti sa dodavanjem gasa na vrijeme.
Zbog garancije sam u početku išao u ovlašteni Tomić u ZG, i kad sam vidio koliko košta i što dobivam, nastavio sam ići i dalje jer nema teorije da takvu vrstu usluge uz navedene servisne akcije dobiješ kod poznatog servisera u garaži. U to naravno uključujem i servisnu knjižicu, ranije navedeni kulanz i kad sve zbrojiš sve ispadne povoljno :)



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Sve pet  (y)
Ne velim ja da svi imaju problema i ne pokušavam nikog uvjeriti da nisu svjesni problema :wink:

Od ECU firmware verzije 5.1 (ili 7.0, nisam siguran a ne da mi se sad ići ponovno tražiti) nema tih problema uz pretpostavku da je sve ostalo ispravno. To znači filteri goriva, zraka, čisti injektori i bez obzira na K&N filtere i šuplje cijevi u nekim normalnim okvirima. Za sve radikalnije modifikacije ti tak i onak treba Power Commander ili nešto slično jer bez novih mapa takve dorade nemaju smisla.

Opisani problem je najizraženiji na modelima 2005/2006 a po meni mu je jedini uzrok greška u računici smjese tj. presiromašna smjesa  (y)
Kad se na bilo koji način prevari ECU da mora raditi bogatiju smjesu, nema više nacukavanja ni pucanja na abgasu.

BoosterPlug laže o nižoj vanjskoj temperaturi jer hladniji zrak ima u pravilu veću koncentraciju kisika pa je manja zraka potrebno za optimalni stihiometrijski omjer (1 čestica goriva na 14,7 čestica zraka) pa onda ECU nesvjesno izmješa bogatiju smjesu koja je ili bliža optimumu ili nijansu prebogata. Tu do izražaja dolazi onaj algoritam koji su napravlili unutar svog sklopa pa se s njime približavaju optimumu u skoro svim uvjetima.

Modifikacija lambda sonde ili O2 senzora (moj recept jel'te, jer nisu PCIII ni Boosterplug skupi nego sam se ja loše udala  :mrgreen: ) ograničava stvarnu razliku kisika u atmosferi prema onoj u auspuhu i tjera je u uži raspon. Na taj način sonda uvijek vidi da je smjesa presiromašna (što realno gledano i je slučaj), stvara manji napon (uvijek ispod 0,450 V) te signalizira ECU-u da obogati smjesu. Dobra strana priče je da mašina radi u zatvorenoj petlji (miješanje smjesa prema signalima vanjskih senzora) kad je hladna i samo do 5000okr/min, a samoj sondi nije potreban algoritam jer ona još uvijek funkcionira ispravno i šalje nerecipročne vrijednosti u skladu s očekivanima, ne ulazi u extreme i ne javlja grešku.

Disclaimer: ovo važi samo za opisani problem uz pretpostavku da je na motoru sve ispravno i čisto, da me ne nabijete na križ  :skriven:

Disclaimer 2: Probajte izbjeći rasprave i tumačenja rada lambda sonde i vjerujte mi na riječ  :mrgreen: Fizika mi je bila glavni predmet od srednje škole nadalje(prirodoslovne gimnazije uz tjedni fond od 8 sati normalne fizike, 2 sata izborne, 2 sata astronomije, 10 sati matematike, po 4 sata kemije i biologije...),  maturiral sam radom iz kvantne fizike a na faksu sam imao dvije fizike, 3 matematike i dvije statistike. Sve gore napisano vam mogu objasniti na razini iona kisika, elektrona i njihovih ljuski, svojstvima materijala koji se koriste u lambda sondama, ponašanjima čestica, uključenim fizikalnim principima i praktičnom primjenom kod izračuna smjese i očuvanja okoliša. I već se dugi niz godina bavim programiranjem svačega, znači lud sam 100% :LOL:
 
Sto reci :)

http://www.brocksperformance.com/Oxygen-Sensor-Eliminator-Plug+I922565+C10.aspx

Ovo ce doci sa sa Power Commanderom u paketu
 
:mrgreen:

Nije to još ništ, čekaj da provjerim na barem još jednom motoru svoj recept pa kad stavim sliku... ne bude dobro, vjeruj mi :LOL:

Uglavnom, provjeril sam verzije ECU firmware-a, s verzijom 5.0 je rješen problem niskih okretaja i s tom verzijom je isporučuju motori od zadnjeg tromjesečja 2006. godine. Ako sam dobro pohvatal konce, to je posljednja verzija koja dolazi na službenom CD-u i puštena je u opticaj ovlaštenim servisima krajem iste godine.
Nakon nje dolazi verzija 5.1 čija instalacija ide iz Centrale (nismo dostojni :naklon: :naklon: ) pa je ustvari to najniža verzija koja se može trenutno dobiti u ovlaštenim servisima i koja rješava navedenu nepodopštinu.
Ustvari... ne može se... nama smrtnicima trenutno još iz neshvatljivih razloga su ukinute instalacije. :neznam:

Ali kak vele... Čudni su putevi Centrale (nismo dostojni :naklon: :naklon:)
 
I opet malo teoretiziranja prije prakse :mrgreen:

Lambda sonda služi za mjerenje količine kisika u ispuhu mašine prije katalizazora i prema tom podatku obogaćuje ili osiromašuje smjesu goriva kad motor radi u zatvorenoj petlji (zagrijana mašina, do 5000okr/min).
Naši motori koriste Boschovu lambda sondu. Prema specifikacijama i tipu sonde to je ustvari baterija jer cirkonijev oksid reagira s ionima kisika. Kako u sondi postoje dvije takve eletrode, jedna reagira s atmosferskim kisikom (u samom tijelu sonde) a druga s kisikom u ispuhu vozila.
Razlika u potencijalu između te dvije elektrode proizvodi napon u rasponu od 0,1V do 1,1V kad se tijelo sonde zagrije preko 300 stupnjeva Celziusa.
Kad je smjesa siromašna, tj. razlika u količini kisika unutar i van ispuha manja, sonda proizvodi manji napon. I obrnuto.
Najjednostavniji način za smanjivanje te razlike je zatvaranje ili barem ograničavanje dovoda vanjskog kisika u tijelo sonde. Bez ili s jako malom količinom vanjskog kisika je razlika prema količini kisika u ispuhu manja i ECU pokušava to nadoknaditi bogatijom smjesom.
Ključna riječ u ovome svemu je RAZLIKA a ne količina kisika.
Zbog neusklađenih ECU mapa za rad motora bogatija smjesa na niskim okretajima smiruje rad motora i daje mu potrebnu snagu "za vuču vozila".
Ne ulazim u razloge i greške u mapama jer je moguće i da je smjesa savršeno izmješana pa kut paljenja nije ispravan ali mašina s obogaćenom smjesom radi puno bolje (y)

Bez vanjskog kisika sonda još uvijek daje inicijalno dobar napon jer kad motor ne radi platinasti sloj elektrode u auspuhu reagira s kisikom pa uvijek postoji ispravna vrijednost napona tj. vrijednost koja govori ECU da je sonda ispravna.

Praktični dio izvedbe se sastoji od zatvaranja dovoda vanjskog kisika u tijelo sonde sa dva komada ducktape-a i plastične vezice :mrgreen:
Ova vrsta sonde vanjski zrak dobiva preko kanala žica kojima je sonda spojena na ECU tj. mjesta koje ostaje pored ulaza tih žica na tijelu same sonde :wink: Kad se taj "kanal" zatvori, sonda proizvodi manji napon i ECU obogaćuje smjesu :neznam:

f176e69f007f5c5e0007cbb2e543f69e.jpg

 
I još samo napomena da je kod forsiranja vožnje na niskim okretajima sa "zatvorenom" sondom potrošnja goriva veća za 1l/100km.

U normalnoj vožnji je potrošnja povećana cca pola litre na 100km, izmjereno na 2 puna tanka  (y)
 
Ti rušiš sve predrasude. Ispada da znanstvenici voze BMW-e.
 
ko od njega ne kupi motor taj se zahebe  :mrgreen: