BMW K1200/1300 S/R/Sport

Skripter

Active member
Nema baš neke jedinstvene teme za ove modele, pa nek se nađe  :mrgreen:


Uglavnom pitanje za bruku modela (i marke) odmah na početku... :LOL:

Situacija: niske brzine i niski okretaji (od 1500okr/min nadalje), promet, skretanja, serpentine, lijenost šaltanja u nižu...
Na raznim izvedbama iste mašine je većinom ista stvar tj. nacukavanje i/ili trokiranje kod umjerenog dodavanja gasa ili jednolike vožnje. Kod nekih modela (vezano uz verziju ECU firmware-a) je to manje izraženo ili nepostojeće dok je na nekima motor skoro pa nevozan.
Na dva S modela iz 2006. (od ukupno tri za koja znam info iz prve ruke) nije toliko izraženo i može se voziti uz manje promjene načina vožnje bez ikakvih problema. :neznam:
Na trećem (R modelu, isto 2006.) taj dio vožnje graniči s mučenjem i potrebno ga je izbjegavati pod svaku cijenu jer je pritom i krajnje nestabilan u nagibu (kao da se netko igra s ručicom kočnice i dodaje gas)  :palacdolje:

Prvi S je stvar rješio "lažnim" senzorom vanjske temperature te izgladio niske okretaje kako bi morali biti.
Drug S (moj  :mrgreen: ) rješio stvar na sebi svojstven "A JE TO" način uz teorijsko istraživanje internet bespuća (ne foruma nego ozbiljnih stranica  :jesus: ) i praktičnim dijelom od 0kn troška :oops:
Za trećeg još čekam feedback, nadam se da je intervencija slična mojoj bila odrađena danas ujutro prije uspona u francuske alpe.

Htio bi ćuti iskustva onih koji su imali/vozili te modele, postupali po receptima raznih stručnjaka s foruma, kupovali gadgete koji lažu ECU-u, mijenjali airboxe, korpe, kardane, izmjene podložaka ventila... kaj ja znam kaj sve ne... na ovoj skupoj (navodno kvaliteti opravdanoj :eek:hne: ) marki.

Da se razumijemo, motor ide ko kuga, prekrasno se vozi i išel bi s njim na kraj svijeta i natrag u jednom danu ali takvi biseri... definitivno  :palacdolje:

Hvala  :mrgreen:
 
:LOL:

Nisam razočaran u motoru, dapače  :0648:

index.php



Ali ne znam da li je za taj problem (koji se ne bi ni smio pojaviti) stalo rješavanje u "centrali" ili pada u vodu kod lokalnih ovlaštenih mehaničara  :misli:
Uglavnom velika većina odgovara da je to tako i da tako mora biti, jbmti takvu korisničku podršku  :zid:  :LOL:

A ako je prosječno pametnom 'rvatu trebalo cijelih sat vremena da prokuži problem i ispravi situaciju, znači da i nije neka zahtjevnost intervencije :wink:
 
Ja sam imao R Sport sedam godina i nikad nisam osjetio taj "problem"  :misli:
Ili voziš u brzini višoj od situacije, ili prikumpluži  :mrgreen: u brzini u kojoj bi trebao voziti.
 
Prihvatil bi savjet da se recimo radi o situaciji kak je bila na mom primjerku (y)

Ali je ovaj treći, R model, skoro pa neupotrebljiv ispod 3000okr/min.
 
Možda je zbog "šuplje cijevi"? :)
GSA sa "šupljom cijevi" treba vrtiti cca 1000 više da živne ali se bolje razvrtava.
Ja sam na RSport imao Laser koji nije uticao na rad motora (osim zvuka).


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
I s originalnim loncem je bilo isto :wink:

Čekam info s terena, pa ako bude razlike sigurno znam u čemu je problem ali sam i sad prilično uvjeren u svoju pretpostavku (y)
 
Mozda nisam dobro skuzio situaciju, ali iz trenutnog shvacanja cu pitati sta se je vozilo prije k12/13?
 
debleker said:
Mozda nisam dobro skuzio situaciju, ali iz trenutnog shvacanja cu pitati sta se je vozilo prije k12/13?

Ne znam kakve veze ima, ali je frend prije K1200R vozil Bandita 1250S  nekoliko godina :neznam:

Tko god da je sjel na taj R model i zapel negdje u prometu nije mogel ne primjetiti  (y)

Opet ponavljam, na mom nije bilo ni izbliza tak izraženo a sad se vozi najnormalnije tečno od "lera" znači kojih 1050-1100 okr/min nadalje, u dvoje od kojih 1300-1500okr/min, zavisno od brzine u kojoj je. Ni drugom frendu na S modelu nije to bila neka smetnja jer smo ionak jako rijetko na tak niskim okretajima ali smo mogli donekle replicirati situaciju kad god smo htjeli.

maRRin 06 said:
Autor teme zx9rrr :mrgreen:

Mislim da nisam baš bitan ni referentan u trenutnoj situaciji  :jesus:
Mogu samo reći da spominjani R model ide savršeno od 5000okr/min sve do kraja crvenog u svim brzinama  :mrgreen:
 
Skripter said:
Ne znam kakve veze ima, ali je frend prije K1200R vozil Bandita 1250S  nekoliko godina :neznam:

Tko god da je sjel na taj R model i zapel negdje u prometu nije mogel ne primjetiti  (y)

Opet ponavljam, na mom nije bilo ni izbliza tak izraženo a sad se vozi najnormalnije tečno od "lera" znači kojih 1050-1100 okr/min nadalje, u dvoje od kojih 1300-1500okr/min, zavisno od brzine u kojoj je. Ni drugom frendu na S modelu nije to bila neka smetnja jer smo ionak jako rijetko na tak niskim okretajima ali smo mogli donekle replicirati situaciju kad god smo htjeli.

Mislim da nisam baš bitan ni referentan u trenutnoj situaciji  :jesus:
Mogu samo reći da spominjani R model ide savršeno od 5000okr/min sve do kraja crvenog u svim brzinama  :mrgreen:
Šta se kreveljiš :misli: :mrgreen:
Dobronamjerno sam tia čoviku ublažit potencijalnu nestrpljivost :?
Plus toga imaš nerealna očekivanja da ovi s "...itis-ima" budu objektivni :jesus:
 
A kreveljim se, takav sam... :LOL:

Svjestan sam svoje povrede pravilnika sekte :oops:  :cigle:

Mogu samo u svoju obranu reći da sam friški u sekti, još uvijek na krilima euforije i da trenutno nema baš puno većih sektaša od mene  :0648:  :0648:  :0648:
 
Pitam zbog toga jer je onda ovaj motor malo drugacija koncepcija od onog kaj se vozilo prije - kardan i duo/para lever sustav, a kardan sve osjeca.. A onda u kombinaciji s time je i 1300, 1500 okretaja sto je po meni daleko premalo za normalnu voznju s obzirom na potentnost motora.. Al to su rasprave za uzivo jer bi tipkati mogli u nedogled.. :D haha
 
Frend je prije Bandita vozil FJR 1300 koji isto ima kardan, slabiji je, teži i ima manji moment pa se vozilo najnormalnije  :wink:

Molil bi da izuzmemo načine vožnje iz diskusije jer nitko u ovom slučaju nije početnik niti po broju prijašnjih motora niti po prijeđenim kilometrima niti po načinu vožnje. S tim okretnim momentom motor mora voziti kak moj i ovaj drugi S voze sada ali ne bi smjele biti potrebne nikakve intervencije.

Da je neki no-name kinez, sve pet, ali da se napravi takav motor s kojim ne smiješ zaglaviti u prometu ili voziti usporedo sa sporijim prometom, božemesačuvaj normalno a ne agresivno voziti po serpentinama i to samo zbog krivih postavki ubrizgavanja  :palacdolje:
I nije da se nije otkrila greška, otkrila se dosta rano ali se ne priznaje zbog nemogućnosti praktičnog izvođenja ispravka zbog još jedne neznamislivo glupe greške u "inače besprijekornom" bavarskom sustavu (ovo ne bi razglabal jer nije 100% provjerena informacija osim činjenice da proizvođač ne ispravlja grešku osim ako nije presudno za daljnji vijek mašine) :no:

Dakle, pitam još jednom, oni koji su imali/vozili modele s takvim bisernim ponašanjem, da li su i kako su rješili stvar ili su jednostavno izbjegavali niske okretaje?
 
Ma nisam uopce s ovime aludiral na necije iskustvo, broj motora koje je vozil ili broj prijeđenih kilometara.. Isprika ako se netko nasao uvrijeđenim..
Cisto sam skrenuo pozornost da ovaj motor zbog niza svojih specificnosti zahtjeva i malo drugaciji stil voznje, a koji ne mora nuzno biti agresivan.. (al onda opet svaki je motor zasebna prica i ima neki drugaciji stil voznje za njega.)
Istina da FJR1300 ima kardan, ali je i logicno zbog vec spomenutog nizeg okretnog momenta ima i manje izrazena cukanja i slicno..
Al kao sto sam rekao tesko je sad docarat o cemu se radi ovak prek ekrana.. Mislim da sam i ja to osjetio nesto slicno na svom (ak mislimo na isto ponasanje motora) tu i tam, ali mi to u tom trenutku nije predstavljalo problem.. Osobno sam oduvijek volio voziti na nizim okretajima, al za ovaj motor mislim da mu ipak treba malo visi broj okretaja, al onda opet rijetko kad prelazim prek 7000..

Da motor ima mana koje bi trebalo rijesiti, ima.. Mene npr. uzasno zivcira zvuk razvodnog lanca (imas osjecaj ko da bu se masina razletela) prilikom pokretanja motora prvih par sekundi dok se španer ne napuni.. I tu imam onaj prvi, prbi španer koji je bmw ugrađival.. Od strane bmw-a je sluzbeno priopcenje da to nije nista strasno i da je to normalno, al boli za usi.. Al ima rjesenje koje budem rijesil do kraja ljeta.. Bmw je za kasnije modele stavili unaprijeđeni spaner s cilindrom koji zadrzava pritisak. Kak je situacija po ovom pitanju na vasim modelima?
 
Ja imam neki noviji, ispod čekića friški, španer sad malo više od mjesec dana, u sklopu opoziva sam ga dobil. Ista buka :neznam:

I da, treba tu i tamo preko 7000okr... tak se odma osjećam zadovoljno i kesim se ispod kacige  :oops:

 
Pozdrav sektaši, evo da se i ja upišem  :mrgreen:
Vozim ovog "prvog" S-a s početka teme. Motor ide odlično, ima svoje muhe ali oprošteno mu je  :0648:
 
Taj problem ima i moj motor odnosno tip motora i situacija se rijesi ugradnjom ATRE-a ...(bas danas ugradio i preporodio se,par dolara u kucnoj radinosti ..1 tranzistor i par otpornika barem kod mene) koji u mom slucaju govori motoru da je stalno u 4-oj brzini i motor koristi krivulju tj. mapu od 4-te brzine koja je valjda naj optimalnije rjesena (opet govorim kod m109r). Vjerojatno postoji slican sistem i kod BMw-a ili samo podesavanje mape u nizim brzinama... sto radi i Power Comander ali mislim da je podesiti mapu u ECU jeftinije... mozda... ipak je BMW  :wink: