Skripter
Active member
Nema baš neke jedinstvene teme za ove modele, pa nek se nađe
Uglavnom pitanje za bruku modela (i marke) odmah na početku...
Situacija: niske brzine i niski okretaji (od 1500okr/min nadalje), promet, skretanja, serpentine, lijenost šaltanja u nižu...
Na raznim izvedbama iste mašine je većinom ista stvar tj. nacukavanje i/ili trokiranje kod umjerenog dodavanja gasa ili jednolike vožnje. Kod nekih modela (vezano uz verziju ECU firmware-a) je to manje izraženo ili nepostojeće dok je na nekima motor skoro pa nevozan.
Na dva S modela iz 2006. (od ukupno tri za koja znam info iz prve ruke) nije toliko izraženo i može se voziti uz manje promjene načina vožnje bez ikakvih problema. :neznam:
Na trećem (R modelu, isto 2006.) taj dio vožnje graniči s mučenjem i potrebno ga je izbjegavati pod svaku cijenu jer je pritom i krajnje nestabilan u nagibu (kao da se netko igra s ručicom kočnice i dodaje gas) alacdolje:
Prvi S je stvar rješio "lažnim" senzorom vanjske temperature te izgladio niske okretaje kako bi morali biti.
Drug S (moj ) rješio stvar na sebi svojstven "A JE TO" način uz teorijsko istraživanje internet bespuća (ne foruma nego ozbiljnih stranica :jesus: ) i praktičnim dijelom od 0kn troška
Za trećeg još čekam feedback, nadam se da je intervencija slična mojoj bila odrađena danas ujutro prije uspona u francuske alpe.
Htio bi ćuti iskustva onih koji su imali/vozili te modele, postupali po receptima raznih stručnjaka s foruma, kupovali gadgete koji lažu ECU-u, mijenjali airboxe, korpe, kardane, izmjene podložaka ventila... kaj ja znam kaj sve ne... na ovoj skupoj (navodno kvaliteti opravdanoj hne: ) marki.
Da se razumijemo, motor ide ko kuga, prekrasno se vozi i išel bi s njim na kraj svijeta i natrag u jednom danu ali takvi biseri... definitivno alacdolje:
Hvala
Uglavnom pitanje za bruku modela (i marke) odmah na početku...
Situacija: niske brzine i niski okretaji (od 1500okr/min nadalje), promet, skretanja, serpentine, lijenost šaltanja u nižu...
Na raznim izvedbama iste mašine je većinom ista stvar tj. nacukavanje i/ili trokiranje kod umjerenog dodavanja gasa ili jednolike vožnje. Kod nekih modela (vezano uz verziju ECU firmware-a) je to manje izraženo ili nepostojeće dok je na nekima motor skoro pa nevozan.
Na dva S modela iz 2006. (od ukupno tri za koja znam info iz prve ruke) nije toliko izraženo i može se voziti uz manje promjene načina vožnje bez ikakvih problema. :neznam:
Na trećem (R modelu, isto 2006.) taj dio vožnje graniči s mučenjem i potrebno ga je izbjegavati pod svaku cijenu jer je pritom i krajnje nestabilan u nagibu (kao da se netko igra s ručicom kočnice i dodaje gas) alacdolje:
Prvi S je stvar rješio "lažnim" senzorom vanjske temperature te izgladio niske okretaje kako bi morali biti.
Drug S (moj ) rješio stvar na sebi svojstven "A JE TO" način uz teorijsko istraživanje internet bespuća (ne foruma nego ozbiljnih stranica :jesus: ) i praktičnim dijelom od 0kn troška
Za trećeg još čekam feedback, nadam se da je intervencija slična mojoj bila odrađena danas ujutro prije uspona u francuske alpe.
Htio bi ćuti iskustva onih koji su imali/vozili te modele, postupali po receptima raznih stručnjaka s foruma, kupovali gadgete koji lažu ECU-u, mijenjali airboxe, korpe, kardane, izmjene podložaka ventila... kaj ja znam kaj sve ne... na ovoj skupoj (navodno kvaliteti opravdanoj hne: ) marki.
Da se razumijemo, motor ide ko kuga, prekrasno se vozi i išel bi s njim na kraj svijeta i natrag u jednom danu ali takvi biseri... definitivno alacdolje:
Hvala