BMW K1200 R ili K1300 R

vickodu said:
Nije ti niko kriv sto nisi sposoban nista drugo raditi nego biti milicajcina.

Kako rekoh - ti si najgluplji forumaš ovdje! Milicajci su za tebe dom kulture sa tri fontane! Eto, sad si barem nešto... za što si sposoban! Jer da si budala koja procjenjuje ljude o kojima ništa ne zna, i u čiji privatni život se petlja a isto tako nema pojma o njemu, to si odavno dokazao... tako da ti i dalje možeš uživati u vlastitoj veličini... drugog odgovora nisi vrijedan. Možda jedino savjeta da se opismeniš, jer čitati te - to je katastrofa... djeca u prvom osnovne su za tebe Krleža. Kada si već bio u kupovini, mogao si si kupiti i malo mozga...

A sada se baci na daljnje analize mojeg privatnog života, iako o njemu pojma nemaš, već se i ta "znanja" temelje na prozirnim pretpostavkama, baš kao i ona o motorima...  :shock: :shock: :shock:
 
Sledgehammer said:
Kako rekoh - ti si najgluplji forumaš ovdje! Milicajci su za tebe dom kulture sa tri fontane! Eto, sad si barem nešto... za što si sposoban! Jer da si budala koja procjenjuje ljude o kojima ništa ne zna, i u čiji privatni život se petlja a isto tako nema pojma o njemu, to si odavno dokazao... tako da ti i dalje možeš uživati u vlastitoj veličini... drugog odgovora nisi vrijedan. Možda jedino savjeta da se opismeniš, jer čitati te - to je katastrofa... djeca u prvom osnovne su za tebe Krleža. Kada si već bio u kupovini, mogao si si kupiti i malo mozga...

A sada se baci na daljnje analize mojeg privatnog života, iako o njemu pojma nemaš, već se i ta "znanja" temelje na prozirnim pretpostavkama, baš kao i ona o motorima...  :shock: :shock: :shock:


Bas mi je drago sto imas svoje misljenje.Hvala bogu da sam najgluplji ali makar znam koji su prioriteti u zivotu a to za mene sigurno nisu auto i motor nego siguran zivot za moju familju .Sto se tice procjene ljudi o kojima se nista nezna tebi tu nitko nije ravan .Samo znas plasirati lazi bez osnove.


Sto se tice tvog zivota u prvu si o njemu neznam nista ali o motorima znam puno vise od tebe na tvoju zalost htio ti to priznat ili ne Pokusaj upotrjebit taj mozak ribice pa se sjeti ko se poceo u ciji privatni zivot petljat Sto se tice misljenja o BMW motorima to je moje potpuno pravo i smatram da s razlogom tako mislim



BlackVelvet said:
ovo nema veze sa konfliktnošću osobe već sa njihovom iskompleksiranošću.



Ovo ima veze samo sa jednom osobom na forumu isto kao i slika u avataru  :mrgreen:
 
Sleđ...vicko...oladite malo...BMW je gospodski motor, dakle, ovo je gospodska tema.
Nema potrebe za blaćenjem tuđe profesije.
Vjerujem da ste obadvojica znatno stariji od mene, a razgovarate se ko dva prištava balavca.


BMW rules.
A vicko će nahebat onaj dan kad saznamo da si ga je dofural u garažu.
 
mene ovo podsjeca na razgovore navijaca o nogometnim klubovima,

sjecam se dok sam isao na utakmice ( a to je bilo vrijeme kad se skandiralo mi smo Titovi Tito je nas, da nas milicija ne bi tukla)

onda se pljeskalo svakom dobrom potezu, danas se soraju ko idioti medjusobno ako nemaju s kim drugim, Torcida kontra BBB i obrnuto,

a meni je 91. zivot spasil prijatelj iz Splita, zvali smo ga Dalmatinac, danasnji klinci bi vjerojatno jedan drugog ubili.

tako i ovo, BMW je posebna klasa motora, klasa za sebe i voziti njihov boxer poseban je dozivljaj, s druge strane ja jako volim Moto Guzzi, i planiram si ga nabaviti, ne sada jer nemam vremena, zato vozim Japanca koji je cista konfekcija, ali je pouzdan u ugodan za voziti, istina da sam imao Suzukija a sad sam na Kawasakiju, i koji vise volim, jednako, svaki je drugaciji.
Da li je BMW vrhunac, nije i ne treba ga glorificirati, da li je los, nije i ne treba ga pokapati, ima svoje vrline i mane ali u drukcijim omjerima koji nekome pasu vise a nekome manje, i to je pocetak i kraj (po meni) rasprave o tome, ali ne samo za BMW nego i za ostale motore (aute).

jbg.  :jesus: 
 
makazica said:
Sleđ...vicko...oladite malo...BMW je gospodski motor, dakle, ovo je gospodska tema.
Nema potrebe za blaćenjem tuđe profesije.
Vjerujem da ste obadvojica znatno stariji od mene, a razgovarate se ko dva prištava balavca.


BMW rules.
A vicko će nahebat onaj dan kad saznamo da si ga je dofural u garažu.


U pravu si .Moje isprike svim buducim i sadasnjim vlasnicima BMW .Znam da se mnogim ljubitelja toga motora moje misljenje nee svida ali je moje i imam pravo na to Mozda ga i promjenjim jednoga dana
Sto se tice Sledga nije mi zao ni jedne jedine rjeci
 
Ja bi vam obojici dao bann zbog svega napisanog  :mrgreen: Ili jos bolje referat vicku o BMW motorima kroz povijest a sledgu referat o psiholoskom utjecaju ovog foruma na policajca  8)
 
bobo RR said:
Ja bi vam obojici dao bann zbog svega napisanog  :mrgreen: Ili jos bolje referat vicku o BMW motorima kroz povijest a sledgu referat o psiholoskom utjecaju ovog foruma na policajca  8)

ti si zlobni sadist  :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
:jesus: koji flame danas. A sve iz ničega. I Sledž i Vicko skulirajte se malo i suzdržite na manje ili više očigledne mane ili šuplju priču onoga drugog.  (y) Treba pokušat biti tolerantan.

Kao prilog diskusiji; kao i inače kad se spomenu BMW motori drajveri japanaca (ne mislim pri tom ništa loše) odmah imaju asocijacije na (nijemci bi rekli Opawagen) boksere recimo druge generacije tipa R45 ili R65 sa maksimalnim dosegom na npr R100 RT. Prilično kvalitetne ali do bola spore motore koje su japanci iste generacije šišali za pet kopalja u svim segmentima motociklizma. Jedino u čemu je BMW prednjačio bila je paprena cijena za zastarjeli proizvod kojeg si mogao kupiti samo ako se zoveš Jurgen i vjeruješ njemačkim moto časopisima u kojima je i takav BMW pobjeđivao u testovima sa jednakom sigurnošću kako je Honda uvijek zadnja u Motopulserskim testovima. Dakle sa gotovo stopostotnom vjerovatnošću.
Od tada je ipak prošlo vremena i vremena. Europska industrija motora je nešto potpuno drukčije od one pred npr. 25-30 godina (a bome i japanska).
Današnji BMW bokser je moderna mašina sa maksimalnih 133 ks, što je za zračno/uljno hlađeni dvocilindraš respektabilna brojka.

Ipak tema je o K seriji 1200 ili 1300, rekao bih jako modernim četverocilindričnim motorima 167/175 ks koji su jaako daleko od sporoga nekonkurentnog motora u klasi. Izbor kupnje motora je najčešće ovisan o nemjerljivim osobnim pogledima (jedan mi se sviđa više od drugoga) i stoga je bespredmetno o tome razgovarati. Tehničke karakteristike za cestovnu uporabu su kod svih motocikala ionako više nego dovoljne.
 
Rocker said:
.... ja sam od svibnja napravio 7000 km sa bmw-om, vozao se i po vukojebinama, ali me nije nigdje ostavio

Rocker,ovaj BMW ti vrhunski zgleda,boja je savršena.. (y) (y)
kad narastem,kupit ću si i ja takav.. :mrgreen:
šalu na stranu,definitivno najljepši motor,točno po mom ukusu..a inače uopće nisam ljubitelj nakeda..zbog takvih pila mi je žao što sam tako kasno krenuo u život na dva kotača..kako sam sada tek na 250 kubika,dok ja skupim znanja i iskustva za voziti tako nešto,prestat će se proizvoditi.. :mrgreen: 
u svakom slučaju,motor ti je predobar.. (y)
 
marac_zg said:
Rocker,ovaj BMW ti vrhunski zgleda,boja je savršena.. (y) (y)
kad narastem,kupit ću si i ja takav.. :mrgreen:
šalu na stranu,definitivno najljepši motor,točno po mom ukusu..a inače uopće nisam ljubitelj nakeda..zbog takvih pila mi je žao što sam tako kasno krenuo u život na dva kotača..kako sam sada tek na 250 kubika,dok ja skupim znanja i iskustva za voziti tako nešto,prestat će se proizvoditi.. :mrgreen:  
u svakom slučaju,motor ti je predobar.. (y)
Danke schön  (y)
Vec sam se zabrinuo da sam kupio pogresan motor pa sam danas provozao Wildstara  :shock:
Hehe... cudan osjecaj, nisam ga vozio skoro 2 mjeseca... 
U principu sam htio nesto zivahnije od Cruisera (Yamaha XV1600  Wildstar - 1600 ccm 2 cilindra 63 ks max. brzina oko 175 km/h)
Razmisljao sam  izmedju Fazera 1000S i Bandita 1250S , a onda sam vidio BMW K1200R i odluka je pala...
U travnju sam u BMW-u razgledao rabljene i spazio novi K1300R ... Odmah sam napravio termin za probnu voznju i poslije voznje isti dan narucio sebi jednoga...
Na dodatnoj opremi nisam stedio tako da je cijena porasla za nekih 6000 eura ali motor je stvarno fantastican tako da ne zalim ni jednog eura ulozenog u njega...
Naravno sve je stvar ukusa tako da se nekome nece svidjeti "cudni" farovi ili cudne prednje vile (ili kako li se vec zovu) ali svako bira ono sto mu se svidja ili si moze priustiti i ne vidim razloga nekoga omalovazavati ili pljuvati zbog motora koji vozi ...barem ja tako mislim. Znam npr. mnogo ljudi koji obozavaju BMW-ove boxere koji su meni ruzni, no ne kazem da nikad nebi kupio takav motor ... ko zna...donedavno sam mislio da cu uvijek voziti cruisera....   :neznam:
 
Gvozdeni said:
Evoluiraš prijatelju, evoluiraš ...  :mrgreen:

BMW rules kako je netko rekao  (y) iako ni Honda nije loša  :wink:
Svaba je to napravio  (y) jel sad dobro :misli:
 
daklem.. :mrgreen:
imao sam neki dan razgovor sa frendom,iskusnim motoristom,koji je iskusniji od mene,vozi već godinama,a sad vozi mrcinu od 1300 ccm..
razgovor je skrenuo u teoretske vode,a ta teorija je u tome što bih si ja mogao kupiti kad se odlučim za godinu,dvije prijeći na jače skutere/motore..
do toga smo došli tako da sam ja u priči o motorima spomenuo ovu pilu,K 1300 R,kao meni trenutno najljepši i najatraktivniji motor i kao eventualnu kupnju za nekoliko godina,kad skupim još iskustva na ovom trenutnom skuteru i još kojem skuteru/motoru u međuvremenu..na što sam dobio odgovor "da nije stvar u konjima i kubicima,nego u glavi vozača,i da bih si ga mogao slobodno za dvije godine kupiti,ako imam moć samokontrole(i financije.. :mrgreen:  ).."  ok,imam 29 godina,više od 400 000 prijeđenih km u prometu,za dvije godine bih trebao imati barem 25 000 km na dva kotača, nisam neki agresivan vozač niti u autu niti sad na skuteru,veći mi je gušt uživati u finoj vožnji(kad je cesta prazna i otvorena vozim se max. 100-110 km/h),nego u natjeravanju od 200 glave,radije ću jače prikočiti pred nekim nepoznatim i nepreglednim zavojem,nego se zaletiti unutra,vozim u skladu sa onom "nije problem ući u zavoj sa velikom brzinom,pitanje je kako ćeš izaći iz njega.." itd,(poantu ste vjerujem shvatili.. :mrgreen: )  ,ali,svejedno moram priznati da me zaintrigirao njegov odgovor.. :misli:  
dakle,ako imate vi kakve misli o tome,bio bih zahvalan kad bih ste ih podijelili tu.. :mrgreen:
i da,bilo je već razgovora na forumu o tome,ali tu se radi o ovom konkretnom modelu,pa me zanimaju i iskustva vlasnika istog,npr sa razvijanjem snage i težinom samog motora,koji se najviše spominju kao najveći problemi za recimo to tako početnike vozače,ali i sa svime ostalim.. (y)

 
Jučer sam se vozio starom karlovačkom u oba smjera do Mrežnice i natrag u društvu s frendom koji ima X8 200. On (sa suputnicom) jedva ulovi 100, a pokušava držati tempo cca 80. Pri tome tempu on je na gornjoj razini mogućnosti motora, i svako preticanje je poseban "projekt". S druge strane ja sam vozio sa nevjerovatnom lakoćom, pričao sa suputnicom, full se dosađivao takvom vožnjom. Preticanja u bilo kojoj brzini znače samo lagani pokret desnom rukom. Iz ovoga iskustva mogu izvuči tri naravoučenja; prvo, ne planiraj neki put sa društvom koje nema sličnu putnu brzinu, drugo, skuteri su daleko opasniji od motora i treće, ako se kontroliraš možeš voziti nevjerovatno sporo a doći na odredište (koje je istina blizu) u razlici od samo nekoliko minuta.  :mrgreen:

Dakle, čim prije ubodi čim jači motor (K1300) i ako se možeš kontrolirati vozit ćeš se udobnije i sigurnije  (y)
 
zokx said:
Jučer sam se vozio starom karlovačkom u oba smjera do Mrežnice i natrag u društvu s frendom koji ima X8 200. On (sa suputnicom) jedva ulovi 100, a pokušava držati tempo cca 80. Pri tome tempu on je na gornjoj razini mogućnosti motora, i svako preticanje je poseban "projekt". S druge strane ja sam vozio sa nevjerovatnom lakoćom, pričao sa suputnicom, full se dosađivao takvom vožnjom. Preticanja u bilo kojoj brzini znače samo lagani pokret desnom rukom. Iz ovoga iskustva mogu izvuči tri naravoučenja; prvo, ne planiraj neki put sa društvom koje nema sličnu putnu brzinu, drugo, skuteri su daleko opasniji od motora i treće, ako se kontroliraš možeš voziti nevjerovatno sporo a doći na odredište (koje je istina blizu) u razlici od samo nekoliko minuta.  :mrgreen:

Dakle, čim prije ubodi čim jači motor (K1300) i ako se možeš kontrolirati vozit ćeš se udobnije i sigurnije  (y)

dosad nisam imao problema sa samokontrolom..vozio sam aute od preko 200 ks dizela sasvim pristojno i kulturno,skoro po propisima.. :mrgreen:
a višak konja na prometalu uvijek dobro dođe,pogotovo u situacijama koje si spominjao,pretjecanjima..sa svojim i kad sam sam gore moram dva puta razmisliti prije pretjecanja nekog šlepera,a kad nas je dvoje i tri puta.. :mrgreen:

ne znam,mislim da će mi ove dvije godine koje mi predstoje prije kupnje nove pile biti obilježene razmišljanjem i premišljanjem.. :mrgreen:
 
Višak konja i naročito okretnog momenta je uvik dobro doša...
Ja mogu (i jesan) cili dan se vozat uredno i kontrolirano, al hebi ga kad imaš to ispod sebe, dođe onih 5-15 min...nekontroliranih...svaki dan!  :mrgreen:
 
alien said:
Višak konja i naročito okretnog momenta je uvik dobro doša...
Ja mogu (i jesan) cili dan se vozat uredno i kontrolirano, al hebi ga kad imaš to ispod sebe, dođe onih 5-15 min...nekontroliranih...svaki dan!  :mrgreen:


Ziv je  :shock: :shock: :shock: :shock:
 
vickodu said:
Ziv je  :shock: :shock: :shock: :shock:

Obzirom da mi je ovo četvrti dan posla (nakon 17.7.), a od toga se već jučer mora biti u Purgerlandu, diskutabilno je jel san živi ili mentalno uništen!  :mrgreen:
 
Kočnice su vrhunske. Imaju ABS, ali to uopće ne osjetiš na prednjoj kočnici. Zadnja je neupotrebljiv dok sam sam na motoru jer ABS stalno prekida, ali je OK kad je suvozač gore. Negdje sam čak u Motorradu našao kako kočnice R Sporta uspoređuju kao referentne u nekom testu.


Sto se mene tice moze cijeli bike biti referenca. Sto jest jest!!Ko nije vozio nezna o cemu govori.