BMW K1200 R ili K1300 R

predator9 said:
Kakav miris? Po spaljevini? Moguce kocnice, ili auspuh ako je originalni

Dosta oštar miris ali samo nakon duže vožnje.ima original lonac..čuo sam od par ljudi da je to zbog katalizatora a sad neznam točno  :misli:
 
Moguce... Katalizator mu je u ispusnom loncu
 
predator9 said:
Moguce... Katalizator mu je u ispusnom loncu
Sutra se čujem sa servisom pa budemo vidjeli (y)
Samo me malo iznenadilo to haha..mislio sam da dosta toga znam za njega..uvijek neko novo iznanađenje sa švabom :LOL:
 
Kakvi Kinezi,kakvi bakraći :misli: :mrgreen:
pa zavari su "umjetnost"  :LOL: tako Kinez nikad nebude zavario alu :mrgreen: (y)
 
vjerojatno je to neki balkanjero švasao, nije drmnuo kratke ujutro pa je ruka bježala :mrgreen:
 
Nakon puna tri mjeseca (i to ona udarna ljetna mjeseca) kako je K1200r napustila garažu, stigla nova ljubavnica - malo utegnutija. K1300r.  :D
 

Attachments

  • IMG_20180827_191619 - Copy.jpg
    IMG_20180827_191619 - Copy.jpg
    933.3 KB · Views: 301
Vidim da je "doma" vrijeme odlično, znaći vozi se.
I kakva je situacija s "novom/mlađom"
jel velika razlika, i kakva.
 
Zagrebačka / Ljubljanska avenija - negdje oko 19,30h... Ako sam dobro vidio-, plavi K1200R, pukao na pola kod spoja glavčine vilica i rame.

Mislim i nadam se da je vozač završio ok, motor mi se nije tako činio :blank:
 
Kuku lele!!!!


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Prije koji tjedan idem ja napravit "straznji servis" kak ja to zovem (ulje, podmazat splinese, zamijenit pakne i disk jer je vec bio otisao). Dignem motor na mali nosac koji imam i cim se tezina makla sa straznjeg amortizera pocne ulje curit van iz amortizera. :( Malo sam Guglao i pisu ljudi da se bas ne kompaju ti amortizeri, hladnoca i skroz ispruzen hod (bilo je prilicno hladno). Pa eto pisem da netko drugi ne napravi istu gresku. :mrgreen:

A mozda mu je jednostavno i bilo vrijeme. Motor ima 78.000 km trenutno.

S obzirom da je novi 16.000 kn :LOL: narucio sam polovni s eBaja s motora koji je prosao 24.000 km iz Engleske. Malo je bilo muka zamijenit ali uspio sam zahvaljujuci dragoj koja je drzala rep sto godina (i kolutala ocima) dok nisam skuzio kak sta. Upravo napravio prvih par voznji ovaj tjedan i sve je ok sad, na "novom" nista ne curi. :021:

Vidio sam da postoje razni servisi koji nude usluge popravka ali nije mi se dalo zajebavat s time u tom trenutku. Sad kad je sve slozeno i mogu vozit mozda dam ovaj stari popravit pa onda imam rezervni. :mrgreen:
 
:misli: ma nebi mu trebala zima baš naškodit, prije da mu je došlo vrijeme, iz nekog razloga :misli:,
ja ti radi hidrauliku na poslu, i baš bi me zanimalo otvorit amortizer. Baš me zanima kakav set up su smislili.
Ali ako baš ne mora, nek moj izdrži još koji km :LOL:
Evo i ja sam "otvorio sezonu" pred nešto dana kad sam bio doma.
 

Attachments

  • IMG-20190210-WA0004.jpg
    IMG-20190210-WA0004.jpg
    141.3 KB · Views: 239
Hi Durr i ostatak ekipe.
Evo poslje Durr- ovog  posta nije mi vrag dao mira, a radim (pa imam vremena)  :mrgreen:
malo potražio po Google i priložim jedan link, firma reparira ESA .
Mislim da ima cijene i za aktuatore i samo cilindar/amortizer.
Durr ako je tebi samo hyd. cilindar procurio, to se da riješiti dosta jednostavno.
Seal kit se može naručiti za gotovo svaki cylindar,pa tako i za ovaj.
A izmjena nije "svemirska znanost) kad i ja to radim  :LOL:
Neznam iznos koji si investirao u kupnju drugog, ali eto neka bude ovdje link u temi, možda nekom pomogne nekad.

http://www.bikeservice-wild.de/produkte/wilbers/wilbers_wesa/esa_reparatur/index_ger.html#
 
Neznam dali mu je bilo vrijeme ili ne, ali s obzirom da se to dogodilo tek kad je sva tezina skinuta sa kotaca mislim da je to sigurno pridonijelo. Citao sam i po stranim forumima da su ljudi imali slicne stvari. U svakom slucaju mi je drago da se desilo dok sam bio doma a ne na putu negdje.

Ovaj polovni koji sam uzeo je bio oko 2500 kn. Vidio sam i ja razne ponude za overhaul i cijene su bile oko 1500 - 2000 i onda moras slati postom pa cekat i bla bla. Uglavnom mislim da bi doslo tu negdje sa postom, a meni se nije dalo cekat.

Inace ovo sto si linkao sam htio napravit (da kao "upgrejdam" usput) ali Wilbers ne nudi to za K1300R (pitao sam ih direktno). Samo za novije GS-e i mozda neke druge novije modele.
 
Evo odlucili definitivno prec na GS. :mrgreen: Ako kog zanima motoric je na oglasniku.

Upravo se vratili iz Berlina, novi amortizer radi bez problema. Stavio sam jos malo vislji volan od LSL-a, super zadovoljan sa udobnoscu sad ali zena kaze da hoce GS (sljedece godine planiramo put od 6000 km, a rekla je da ovih 3000 km ove godine joj je max na ovom). Napravili malu test voznju na novom GS-u, ali ipak odlucili upiknut polovni 1200 pa za koju godinu mozda prec na 1250. :misli: :mrgreen: