BMW R 1200 GS

esso_sa said:
Volio bi ga provozati, svakako, siguran sam da je motor bomba, posebno njegova čuvena mrcina od mašine. Ali KTM je u mojim krajevima nepoznanica, nemaš ni ovlaštenog distributera ni servisa, a i moj ukus (ovaj "dinamički"  :mrgreen:) više naginje četverocilindrašima...

A za benvej na svakom tjosku servis?
i ktm se ne servisira, ktm se opravlja.
 
Maestral said:
Pa zato i kazem da se nacelno slazem da je KTM drugaciji ali i mislim da 99% ljudi koji krecu kupovati putni enduro nikada niti ne pomisle na mogucnost dizanja na straznji ili polegavanje.

Zavisi... Evo ja sam ti primjer. Gledam da kupim motor koji ima mogućnost velikih nagiba i dizanja na stražnji, ali i da mogu na njemu jednom godišnje otići sa ženom na duži put, bez da se raspadnemo i pijemo Muscoflex tablete da otkočimo leđa.
Da gledam nešto isključivo za putovanje i da mi je procenat vožnje debelo u korist dugih tura, kupio bi GS bez razmišljanja... Ali kod mene 80% otpada na dinamično vozanje po magistralama, a preostalih 20% na putovanja u dvoje. Mislim da se za takve potrebe više uklapa XR ili npr KTM 1290, mada je to u mom slučaju teoretska pretpostavka, nisam provozao ni jedan od ta 2 motora...
 
Ima tu u Opatiji jedan GS koji se vozi jako dinamično, i solo i u dvoje i garantiram da će mu malo koji XR i KTM umaknuti...dakle, stvar je do konjanika...a da GS može...može  (y)
 
thule_5689 said:
Ima tu u Opatiji jedan GS koji se vozi jako dinamično, i solo i u dvoje i garantiram da će mu malo koji XR i KTM umaknuti...dakle, stvar je do konjanika...a da GS može...može  (y)
Cvetko?
 
thule_5689 said:
Ima tu u Opatiji jedan GS koji se vozi jako dinamično, i solo i u dvoje i garantiram da će mu malo koji XR i KTM umaknuti...dakle, stvar je do konjanika...a da GS može...može  (y)

Upravo ovo boldano sam i ja napisao u svom "reviewu" i apsolutno vjerujem u to.  (y) Samo ono što je (bar meni) sporno je način na koji GS "isporučuje" te performanse - previše uglađeno i bez neke emocije... Da može parirati dosta bržim motorima - itekako može, da to radi na zabavan način - pa ne baš...
 
thule_5689 said:
Ima tu u Opatiji jedan GS koji se vozi jako dinamično, i solo i u dvoje i garantiram da će mu malo koji XR i KTM umaknuti...dakle, stvar je do konjanika...a da GS može...može  (y)

Pravi vozač na GS je brži od prosjecnog vozaca na 1290.
Ja sam s 1299 u jednom danu, sam, od Tivta do Rijeke, uz 2 stajanja po 45 min... dakle sposoban je za ozbiljan touring. S pravim sjedalom i boljim windscreenom bi bio sjajan.
 
Oderem svaki GS pokvarenim KTM-om 625.
A pritom svaki KTM ispratim pogledom dok uzivam u udobnosti sica GS-a.
 
Ljetos tip na gsu u koznom kombinezonu trenira na mojoj stazi, pritiska iza mene, pustim ga, krenem za njim, tip vozi dobro, naoko, fali mu malo da zapne glavama cilindra za pod, a ja cackam nos za njim i to na usranim bt023.
 
Gasi internete....


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Sredju said:
Ljetos tip na gsu u koznom kombinezonu trenira na mojoj stazi, pritiska iza mene, pustim ga, krenem za njim, tip vozi dobro, naoko, fali mu malo da zapne glavama cilindra za pod, a ja cackam nos za njim i to na usranim bt023.

Sad sam skužio zašto si napisao u temi "Pramac Generac Australian GP - Phillip Island" da ti i MM iduću trku idete po 400 bodova, pa ti si njegov trener vožnje.
 
esso_sa said:
Zavisi... Evo ja sam ti primjer. Gledam da kupim motor koji ima mogućnost velikih nagiba i dizanja na stražnji, ali i da mogu na njemu jednom godišnje otići sa ženom na duži put, bez da se raspadnemo i pijemo Muscoflex tablete da otkočimo leđa.
Da gledam nešto isključivo za putovanje i da mi je procenat vožnje debelo u korist dugih tura, kupio bi GS bez razmišljanja... Ali kod mene 80% otpada na dinamično vozanje po magistralama, a preostalih 20% na putovanja u dvoje. Mislim da se za takve potrebe više uklapa XR ili npr KTM 1290, mada je to u mom slučaju teoretska pretpostavka, nisam provozao ni jedan od ta 2 motora...

A da ipak probaš i GS1250?  :wink:
 
esso_sa said:
Bježi, ne loži me !  :mrgreen:

Moji svi frendovi koji su provali gs1250 su rekli da nikad bolji motor nisu vozili.
Moja preporuka, užicaj 1250 za probu.



Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
neznam kako je kod vas ali ja otkad sam kupio ovog "starog" GS, ne skidam osmjeh s lica.....

i ne znam ko je od vas ikad izvukao 100% njegovih mogucnosti da se moze tako prigovarati da nije dinamican?

navozao sam se svega u zivotu a i imam poneki motoric jos uvijek i svi za sve kukaju kako su im "slabi"....(i provozao sam se na 30-ak evropskih staza od Portugala do Rusije pa imam nesto iskustva iako daleko od toga da sam neki "trkac")

npr. nekome je slab GSXR 1000 i onda mu treba nova struja, novi ovjes i sta ti ja znam sta sve ne....a dodje npr. na grobnik i vozi 1:38  :LOL: :LOL:
a onda dodje neko sa velikim cohonesima i odvozi 1:33 na serijskom motoru

isto tako i za GS, taj motor nije napravljen za nista drugo nego za hedonisticko uzivanje na 2 kola/ tocka/kotaca itd....

A o tome koji je bolji ne treba ni raspravljati jer svaki od tih motora koje spominjete (XR, KTM....) ima svoju namjenu i svoga kupca

Kad mi se brzo vozi uzmem GSXR-a i odem na stazu, kad mi se uziva onda se vozam na GS-u, kad mi se divlja sjednem na RM-Z-a a kad mi se kopa po motoru onda se provozam na apriliji  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Toliko.
 
Ja sam dosta razmisljao u cemu je trik, osim u samoj udobnosti, jer telelever to nudi, tu nema rasprave.