BMW R 1200RT

-maxo-

New member
  Kao što se pisalo po novimama, a neki su ga kolege i vidjeli u vatrogasnoj postrojbi u kojoj ja radim imamo beemera iz naslova i svi se još privikavamo na njega pa bi nam dobro došao kakav savjet i sitne stvari koje su vlasnici ovakvog ili sličnih naučili vozeći ih.
  Jedna od stvari oko koje se ne možemo složiti međusobno je rad motora na mjestu na bočnom nogaru. Pitanje je dakle dali to šteti onoj strani što je gornja (pošto je naravno boxer pa se ulje slijeva u lijevu stranu, možda)? Jeli to nekako riješeno ili bi bilo najbolje motor kada ga moramo ostaviti da radi na mjestu dizati na centralni nogar?
 
rednyaW said:
nis mu ne bu...

+1

Makar ni jedan zračno hlađeni motor ne voli dugo stajati na mjestu dok radi  :wink:, od par minuta mu sigurno niš ne bu bilo.
 
kaj bi mu bilo. Pa ne miruje to ulje u mašini. Zamisli rotaciju i gibanje svih djelova s oko 900 okr/min. To ti je 15 puta u sec. Gdje se tu ulje ima prilike slijevati...a tu postoje i neke uljne pumpe......samo nek radi (no kao što je i napisano, hlađenje je druga priča)
 
Ok thanx! Nadam se da je tako. Ma ovo za par minuta sigurno neće ništa biti ali mi je malo mrsko ostaviti ga npr. na intervenciji pola sata ili sat da radi (zbog rotirki ga ne gasimo).
 
pa šta tako opremljen motor nema neko rješenje za to  :misli:
možda park pozicija ili slično...
ima li neki jači aku?
 
Ima centralni nogar samo ali se nama neda to dizati svaki put jer ima preko 400kg pa ga je malo teže podići onako u brzini. Aku je mislim standard.
 
-maxo- said:
Ima centralni nogar samo ali se nama neda to dizati svaki put jer ima preko 400kg pa ga je malo teže podići onako u brzini. Aku je mislim standard.

Kaj ga dižete dok netko sjedi na njemu? Možda i dvojica? :LOL: :LOL: :LOL:
 
Sledgehammer said:
Kaj ga dižete dok netko sjedi na njemu? Možda i dvojica? :LOL: :LOL: :LOL:


-maxo- said:
  Kao što se pisalo po novimama, a neki su ga kolege i vidjeli u vatrogasnoj postrojbi u kojoj ja radim imamo beemera iz naslova i svi se još privikavamo na njega pa bi nam dobro došao kakav savjet i sitne stvari koje su vlasnici ovakvog ili sličnih naučili vozeći ih.
  Jedna od stvari oko koje se ne možemo složiti međusobno je rad motora na mjestu na bočnom nogaru. Pitanje je dakle dali to šteti onoj strani što je gornja (pošto je naravno boxer pa se ulje slijeva u lijevu stranu, možda)? Jeli to nekako riješeno ili bi bilo najbolje motor kada ga moramo ostaviti da radi na mjestu dizati na centralni nogar?

motor je opremljen za intervenciju, od tud tezina,

necu tvrditi, osobno motor ostavljam na centralnom nogaru osim nakon kratke voznja i kad planiram krace zaustavljanje, ako je ulje vruce ili ako planiram duze se zaustaviti ostavljam ga na centralnom.
 
Od par minuta mu neće biti ništa....iako postaljanje BMW-a na centralnu nogaru nije problem kad malo uđeš u grif.
Moj nije imao 350+kg i mogao sam ga dići na centralnu nogaru dok sam sjedio na njemu...pritisak nogom na nogaru i pravovremeni trzaj volanom unazad.

Ako govoriš o ostavljanu po pola sata, stavi ga na centralni nogar. Jednostavno je stabilniji.
Protok ulje nije problem ali hlađenje je. Koliko sam vidio slike tog motora, opremljen je svim živim čudima i bilo bi apsurdno da su ostavili standardni accu. Provjeri tu informaciju i to bi moglo biti rješenje.

Pozdrav!
I nadam se da nikad neću trebati Vaše usluge!
 
sid said:
motor je opremljen za intervenciju, od tud tezina

Onda u redu, nisam znao da smo dobili one koji sam viđao samo po YouTubeu i kod stranih tunelskih vatrogasnih jedinica...  (y) (y) (y)