BMW R1200 GS Adventure 2016 ili Novi Kawasaki versys 1000 grand tourer 2020

Sredju said:
Nemoj me krivo razumit.
To je ono bravarski preko palca ocijenjeno 40 000 eura za igracke koje stoje u garazi 80 posto vremena i gube na cijeni.
Ne mogu si svi takav luksuz priustiti.

Najbolje bi bilo ulozit u zlato neces izgubit
 
Sredju said:
najskuplji skuter, najskuplji motocikl u garazi u sred hrvatske.

vrhunski kadar, vrhunska primanja pa je logično da su mu i igračke u tom razredu    :wink:     
 
A ove godine nema nam ni bonusa jos je i platu smanjilo ajme morat cemo se moj Oceangoing vratit na yamasakije.
 
oceangoing said:
vrhunski kadar, vrhunska primanja pa je logično da su mu i igračke u tom razredu    :wink:   

ocito mu uz naobrazbu nije isla opca kultura
 
Pa nemreš spominjat tuđe motore, neki ih "muškarci" povezuju sa svojim međunožjem pa se uvrijede.

Ot: Meni je GS, HP verzija najljepši od većih motora. Pokretaču teme, pošto živiš na zapadu, s njihovim primanjima onda ti je najbolji savjet koji mogu dati je da kupiš koji ti je najljepši. Važno da ti izmami osmjeh. Sritno.

Poslano sa mog SM-A510F koristeći Tapatalk

 
nisam. imamo 3 gs-a u grupi, gurali su ga poda me, eto probao sam r ninet, ok je motor.
promjenio sam jednom u trecu na 6000 okretaja pred zavoj i omakla mi se rucica kvacila, za pola metra mi je nagnuo motor u lijevu stranu na motornom kocenju.
a i na leru kada mu dajem gas, budi sjecanja iz djetinjstva, osjeca se kao lombardini zhetalica.
 
Momku koji se necka sta je bolje savjet uzmi ono sta tebi odgovara, gs adv nije motor za nekog manjeg od 185 cm i 90 kg mislim moze se uzet nisko sjedalo al jednostavno nije.

Cim krenes s mjesta na 5 kmh tezina nestaje i motor postaje 100 kg laksi.

Kvaliteta u to necu ulazit svi strojevi se kvare na kraju pa od cega ce proizvodac zivit ,zarada je najveca u postprodaji servisi oprema itd,a ne u prodaji motora.

Gubitak vrijednosti proizvoda je manji na gs nego na kawasakiju i da na duze voznje i u dvoje adventure je definitivno udobniji i manje umara te je jednostavniji i jeftiniji za odrzavanje vjerovao ili ne.
 
Versys 1000 2020. je izvanredan putni motor, bez nekih većih mana ali ne vidim niti jednu prednost pred GS ADV.
Bilo koji da odabere, nije pogriješio.
 
Sredju said:
nisam. imamo 3 gs-a u grupi, gurali su ga poda me, eto probao sam r ninet, ok je motor.
promjenio sam jednom u trecu na 6000 okretaja pred zavoj i omakla mi se rucica kvacila, za pola metra mi je nagnuo motor u lijevu stranu na motornom kocenju.
a i na leru kada mu dajem gas, budi sjecanja iz djetinjstva, osjeca se kao lombardini zhetalica.

Vodeni se puno manje ljuljaju i prakticno nemaju taj "kardan efekat" (Nine T je stara, zrakom hladjena masina).
Probaj nekad vodenjaka, R, RS ili GS  (y)
 
U svakom slucaju R nine T bi stragao po zavojima bilo koju yamahu osim R1 te MT 10 ,traceri MT09 MT07 mos jedino izginit s tim u zescoj voznji

Imao sam i R nine T i MT 09 tako da znam sto pricam,to o ovjesu mislim ,a o kocnicama i komplet motoru necu ni spominjat i usporedivat jer nisu s istog planeta.

BMW je premium  proizvod i usporedivat njega s bilo kojim japanskim brandovima je kao u autoindsutriji usporedivat VW ,Peugeot ili Ford s BMW ili Mercedesom mislim da to svi razumiju.
Jedino ko je u zadnje vrijeme primirisa blizu je africa twin pogotovo s ovim 2020 redizajnom i 1100 masinom.

BMW GS s 100000 km i 10 god starosti se vozi doslovno kao nov motor te mu je komplet sasija,kvaliteta izrade uopce full ciklistika i dalje bolja od vecine japanskih motora do cca 100000 kn
 
GS je broj jedan s razlogom... svi ostali motori u tom segmentu su bolja il lošija kopija orginala 8)

najbolji savjet pokretaču teme je da proba oba dva i onda će najbolje skužit zašto će se odlučit za GS :mrgreen:

sve ostalo je klasično forumsko uzmi japanca zato jer ga i ja imam

 
ko samui said:
U svakom slucaju R nine T bi stragao po zavojima bilo koju yamahu osim R1 te MT 10 ,traceri MT09 MT07 mos jedino izginit s tim u zescoj voznji

Imao sam i R nine T i MT 09 tako da znam sto pricam,to o ovjesu mislim ,a o kocnicama i komplet motoru necu ni spominjat i usporedivat jer nisu s istog planeta.

BMW je premium  proizvod i usporedivat njega s bilo kojim japanskim brandovima je kao u autoindsutriji usporedivat VW ,Peugeot ili Ford s BMW ili Mercedesom mislim da to svi razumiju.
Jedino ko je u zadnje vrijeme primirisa blizu je africa twin pogotovo s ovim 2020 redizajnom i 1100 masinom.

BMW GS s 100000 km i 10 god starosti se vozi doslovno kao nov motor te mu je komplet sasija,kvaliteta izrade uopce full ciklistika i dalje bolja od vecine japanskih motora do cca 100000 kn
Kako mislis redizajnom Africe
Radi TFT displeya,ES,cornering ABS ili dizajna
Ako je ovo prvo onda se slazen.ako je ovo drugo onda se ne slazem
Samo onda i cijena ide na 155 iljda kn....puno i previse.....
Razumin ja da je  Honda i da je to Lexus moto svijeta.ne kvari se i superiorno sastavljena ali opet onaj crv sumnje.....
Jer previse elektronike je moze problizit “kvaliteti” BMW-a,Ducatija i KTM-a
A to sigurno ne zelimo.......
Sta se tice 1100 ccm umisto 1000 ccm tu je isto korak naprijed.ili dva,neznan.
6 ks vise i euro 5 norma....5 ili 6 kg laksa....

Ako covik moze se rastegnit pa umisto obicne Africe 2018-2019 uzet ATAS 2020 to bi mu bia pun pogodak( ipak virujen da Hondina elektronika nece zakazat.mozda skuplje odrzavanje radi toga)
Dobiva trenutno 2 drugi majbolji motor na svitu(Goldwing je prvi)
Superiornu tehniku
Perfektno slozen
Top kvaliteta
Nema dalje........

PS
Nisan spominja DCT......to je previse kontroverzna tema......
Ali “umem da kazem samo dve reci”
DCT DCT[emoji23][emoji12][emoji2957]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nakon pročitane zadnje stranice ove teme i nadrobljenog, jasno mi je zakaj je ovaj forum nenadjebiv  :mrgreen:
 
tibor said:
GS je broj jedan s razlogom... svi ostali motori u tom segmentu su bolja il lošija kopija orginala 8)

najbolji savjet pokretaču teme je da proba oba dva i onda će najbolje skužit zašto će se odlučit za GS :mrgreen:

sve ostalo je klasično forumsko uzmi japanca zato jer ga i ja imam

Ima ovdje jedan "majstor-strucnjak", inace japancofil  :mrgreen:, kaze: pa taj Benve ti je sve kopija japanaca ! Rastavio sam par ovih novijih Benve masina, jednu i od S1000RR, unutra sve pise "Made in Japan"  :mrgreen:
 
esso_sa said:
Vodeni se puno manje ljuljaju i prakticno nemaju taj "kardan efekat" (Nine T je stara, zrakom hladjena masina).
Probaj nekad vodenjaka, R, RS ili GS  (y)

To tje odlika uzduz smjestene mashine, nema stim kardan nista.
Eventualnu su u novije ugradili laksi zamasnjak, kupujuci s tim vise vibracija.


E da, uvijek je u novijem bolje.
Sutra c3 bit na veresiju pise iznad jeenog shanka..