ko samui said:
U svakom slucaju R nine T bi stragao po zavojima bilo koju yamahu osim R1 te MT 10 ,traceri MT09 MT07 mos jedino izginit s tim u zescoj voznji
Imao sam i R nine T i MT 09 tako da znam sto pricam,to o ovjesu mislim ,a o kocnicama i komplet motoru necu ni spominjat i usporedivat jer nisu s istog planeta.
BMW je premium proizvod i usporedivat njega s bilo kojim japanskim brandovima je kao u autoindsutriji usporedivat VW ,Peugeot ili Ford s BMW ili Mercedesom mislim da to svi razumiju.
Jedino ko je u zadnje vrijeme primirisa blizu je africa twin pogotovo s ovim 2020 redizajnom i 1100 masinom.
BMW GS s 100000 km i 10 god starosti se vozi doslovno kao nov motor te mu je komplet sasija,kvaliteta izrade uopce full ciklistika i dalje bolja od vecine japanskih motora do cca 100000 kn
Kako mislis redizajnom Africe
Radi TFT displeya,ES,cornering ABS ili dizajna
Ako je ovo prvo onda se slazen.ako je ovo drugo onda se ne slazem
Samo onda i cijena ide na 155 iljda kn....puno i previse.....
Razumin ja da je Honda i da je to Lexus moto svijeta.ne kvari se i superiorno sastavljena ali opet onaj crv sumnje.....
Jer previse elektronike je moze problizit “kvaliteti” BMW-a,Ducatija i KTM-a
A to sigurno ne zelimo.......
Sta se tice 1100 ccm umisto 1000 ccm tu je isto korak naprijed.ili dva,neznan.
6 ks vise i euro 5 norma....5 ili 6 kg laksa....
Ako covik moze se rastegnit pa umisto obicne Africe 2018-2019 uzet ATAS 2020 to bi mu bia pun pogodak( ipak virujen da Hondina elektronika nece zakazat.mozda skuplje odrzavanje radi toga)
Dobiva trenutno 2 drugi majbolji motor na svitu(Goldwing je prvi)
Superiornu tehniku
Perfektno slozen
Top kvaliteta
Nema dalje........
PS
Nisan spominja DCT......to je previse kontroverzna tema......
Ali “umem da kazem samo dve reci”
DCT DCT[emoji23][emoji12][emoji2957]
Sent from my iPhone using Tapatalk