BMW R1200 GS Adventure 2016 ili Novi Kawasaki versys 1000 grand tourer 2020

esso_sa said:
Ima ovdje jedan "majstor-strucnjak", inace japancofil  :mrgreen:, kaze: pa taj Benve ti je sve kopija japanaca ! Rastavio sam par ovih novijih Benve masina, jednu i od S1000RR, unutra sve pise "Made in Japan"  :mrgreen:

pa K46 i je nabuđena kopija Suzukija :mrgreen: švabo je samo napravio ono što su japanci radili godinama, uzeli nešto provjereno i nadogradili

ali to je za ovu raspravu nebitno jer ne pričamo o tom motoru :)
 
+marek+ said:
Još mu samo napiši koje kofere da uzme  :LOL:

ma to ne treba reći, to smo već apsolvirali da mora bit min 56l, što je najbolje dokazano u putopisima dotičnog u osvajanju mnogih dalekih marketa.
Čekamo savjet koje gume da uzme, samo da malo prouči materiju, pa da udjeli stručan savjet  :LOL:
Nakon 4 stranice ozbiljnog brainstorminga u kojem su se izmijenila mnoga konstruktivna mišljenja ljudi, najviše onih koji nikad nisu vozili niti jedan, moj savjet pokretaču teme je:
probaj sjest na oba i kupi onaj koji ti se na prvu više svidi, novci ti očito nisu problem, a s niti jednim nećeš falit, pogotovo zato jer sam nemaš iskustva u vožnji, pa ni ne znaš što ti najviše paše, nakon xx km ćeš sam shvatit pa lako promjeniti motor ako ti ne paše.
 
tibor said:
pa K46 i je nabuđena kopija Suzukija :mrgreen: švabo je samo napravio ono što su japanci radili godinama, uzeli nešto provjereno i nadogradili

ali to je za ovu raspravu nebitno jer ne pričamo o tom motoru :)

A suzuki vratio kopiranjem upravljanja ventilima?
 
seki22 said:
Kako mislis redizajnom Africe
Radi TFT displeya,ES,cornering ABS ili dizajna
Ako je ovo prvo onda se slazen.ako je ovo drugo onda se ne slazem
Samo onda i cijena ide na 155 iljda kn....puno i previse.....
Razumin ja da je  Honda i da je to Lexus moto svijeta.ne kvari se i superiorno sastavljena ali opet onaj crv sumnje.....
Jer previse elektronike je moze problizit “kvaliteti” BMW-a,Ducatija i KTM-a
A to sigurno ne zelimo.......
Sta se tice 1100 ccm umisto 1000 ccm tu je isto korak naprijed.ili dva,neznan.
6 ks vise i euro 5 norma....5 ili 6 kg laksa....




Ako covik moze se rastegnit pa umisto obicne Africe 2018-2019 uzet ATAS 2020 to bi mu bia pun pogodak( ipak virujen da Hondina elektronika nece zakazat.mozda skuplje odrzavanje radi toga)
Dobiva trenutno 2 drugi majbolji motor na svitu(Goldwing je prvi)
Superiornu tehniku
Perfektno slozen
Top kvaliteta
Nema dalje........

PS
Nisan spominja DCT......to je previse kontroverzna tema......
Ali “umem da kazem samo dve reci”
DCT DCT[emoji23][emoji12][emoji2957]


Sent from my iPhone using Tapatalk


Goldwinga molim te ne stavljaj u isti kos s ikojom yamahom ili suzukijem pa cak ni s nicim osim BMW GT 1600 i aj Harleyem electrom to su svjetovi za sebe.

Afrika je dobila puno s redizajnom ne mislim samo na euro 5 masinu i tih par ks i Nm vise koji su dobro dolsi vec na sve one detalje kojom je prva CRF 1000 podbacila i nedorecenosti poput djecije instrument table ,majmunski visokog sjedala na ATAS verziji za ikog manjeg od 2 metra ,nema tempomata i katastroficne zastite od vjetra za tourning adventure bike,nova afrika je stvarno motor za pozelit i ne vjerujem da joj je ova nova hrpa eletronike naskodila niti ce naskodit vec je stavit na misto koje joj pripada uz GS a i KTM S adventure,a tih konja manjka nije bitno bar meni ne.
 
error said:
Nakon pročitane zadnje stranice ove teme i nadrobljenog, jasno mi je zakaj je ovaj forum nenadjebiv  :mrgreen:
To je to [emoji38]

Poslano sa mog SM-G975F koristeći Tapatalk

 
ko samui said:
Goldwinga molim te ne stavljaj u isti kos s ikojom yamahom ili suzukijem pa cak ni s nicim osim BMW GT 1600 i aj Harleyem electrom to su svjetovi za sebe.

Afrika je dobila puno s redizajnom ne mislim samo na euro 5 masinu i tih par ks i Nm vise koji su dobro dolsi vec na sve one detalje kojom je prva CRF 1000 podbacila i nedorecenosti poput djecije instrument table ,majmunski visokog sjedala na ATAS verziji za ikog manjeg od 2 metra ,nema tempomata i katastroficne zastite od vjetra za tourning adventure bike,nova afrika je stvarno motor za pozelit i ne vjerujem da joj je ova nova hrpa eletronike naskodila niti ce naskodit vec je stavit na misto koje joj pripada uz GS a i KTM S adventure,a tih konja manjka nije bitno bar meni ne.
Instrument tabla je promjenjena od 2018 god.
nije TFT nego tek sad od 2020.minus sta nije TFT vec od 2018 svakako.ali tabla od 2018 je skroz u redu.
Tempomat.....neznan sta bi reka....mozda za autoput...ne vidin neku svrhu.ameri se dosta bune zbog niihovih cesta.....ja osobno neznan sta bi sa tim
Zastita od vitra na obicnoj je problematicna
Na ATAS je dosta bolja jer je visi vizir
MRA Vario otklanja sve probleme
I na kraju visina sjedala.Epic Fail kod 2018-2019 ATAS.Kod nove ATAS je to u redu
Neznan sta su mislili.ispod 185 cm ako si nemas sta trazit na ATASu.stvarno greska iohoho.....e sad....problem se rjesava kupnjom OEM sica.Ima Mid i low seat.....samo uvjek se postavlja pitanje zasto.relativno skup motor i onda moras kupovat mid/low seat jer prakticno ako nisi 2 metra nemos normalno vozit sa sicom koji dobijes uz nju
Obicna africa 2018-2019 nema tih problema
Niti 2020
I jos nesto nisi navea.obje i obicna i ATAS 2018-2019 imaju tube gume dok 2020 obje imaju tubeless
Realno nije neki problem ali covika nervira
Profi konverzija cca 550 eura.........

Sve u svemu za covika koji nije dugo vozia idealna bi bila ATAS ES DCT 2020....
Jedino sta je stara ATAS lipsa......ne da je nova ruzna dapace.....jako lipo izgleda i ona....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
esso_sa said:
Ima ovdje jedan "majstor-strucnjak", inace japancofil  :mrgreen:, kaze: pa taj Benve ti je sve kopija japanaca ! Rastavio sam par ovih novijih Benve masina, jednu i od S1000RR, unutra sve pise "Made in Japan"  :mrgreen:

Na Apriliji, Talijanu, crkava el. instalacija. Na njoj piše made im Japan.  :mrgreen:
 
seki22 said:
Tempomat.....neznan sta bi reka....mozda za autoput...ne vidin neku svrhu.ameri se dosta bune zbog niihovih cesta.....ja osobno neznan sta bi sa tim

Slazem se da zvuci suludo na motoru, ali kada probas i naviknes se onda je tempomat zakon ! Barem za ljude koji putuju i koji na tim putovanjima neminovno moraju provesti nekoliko sati na autocesti.
Ja npr ne bi vise nikada kupio motor bez tempomata (i quickshiftera  :mrgreen:). Kada u danu putujes 600-700km ili vise, od cega nekoliko sati autocestom, tempomat je spas !
Mislim da je na motoru korisniji nego na autu, jer ukocena noga puno manje boli od ukocene ruke  :mrgreen:

Glaky said:
Na Apriliji, Talijanu, crkava el. instalacija. Na njoj piše made im Japan.  :mrgreen:

Tako je i Honda bila neunistiva dok se nije pocela struja nabavljati iz Italije  :mrgreen: Znam po Hornetu, kod mene bio 1998, Japanac, nikad kihnuo nije. Dok su se ovi noviji stalno nesto kvarili. A da ne pricam da je stari Hornet bio brzi od novih  :mrgreen:
 
esso_sa said:
Slazem se da zvuci suludo na motoru, ali kada probas i naviknes se onda je tempomat zakon ! Barem za ljude koji putuju i koji na tim putovanjima neminovno moraju provesti nekoliko sati na autocesti.
Ja npr ne bi vise nikada kupio motor bez tempomata (i quickshiftera  :mrgreen:). Kada u danu putujes 600-700km ili vise, od cega nekoliko sati autocestom, tempomat je spas !
Mislim da je na motoru korisniji nego na autu, jer ukocena noga puno manje boli od ukocene ruke  :mrgreen:

Tako je i Honda bila neunistiva dok se nije pocela struja nabavljati iz Italije  :mrgreen: Znam po Hornetu, kod mene bio 1998, Japanac, nikad kihnuo nije. Dok su se ovi noviji stalno nesto kvarili. A da ne pricam da je stari Hornet bio brzi od novih  :mrgreen:
To sta si navea se slazem za tempomat
Ali ja minimalno vozin na auto cesti
Nikako se ne susrecem sa stvarima koje si navea tako da za mene tempomat nema svrhu
Eto jedino ako ocu nesto napravit desnon rukon u voznji.sta ne mogu sa livon.otvorit patent ventilacije ili tako nekako.ali uspijen i to.malo motor uspori i to je to....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Kad imaš tempomat, možeš jednom rukom držat vrećice pri povratku iz dućana.. :021:
 
tomo3 said:
Kad imaš tempomat, možeš jednom rukom držat vrećice pri povratku iz dućana.. :021:
Hm....
Ja to radin sa livon rukon.....
Ali doista......


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Joskan i sredju u temi.
Pratim, zapisujem, slusam, upijam.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
s2r said:
Joskan i sredju u temi.
Pratim, zapisujem, slusam, upijam.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Tebi san reka “tamo” sta mislin o tebi....
Dosadan si........


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Sa metar 186 i ravnim sjedalom nemam nikakve drame na ATAS-u 18'

Sent from my MI 6 using Tapatalk