varijabilno upravljanje ventilima je izmislila i patentirala Alfa... al ne Alpha Racing nego Alfa RomeoSredju said:A suzuki vratio kopiranjem upravljanja ventilima?
varijabilno upravljanje ventilima je izmislila i patentirala Alfa... al ne Alpha Racing nego Alfa RomeoSredju said:A suzuki vratio kopiranjem upravljanja ventilima?
Ne znam to, ali svijet bi bio puno ruznije da nije talijana.Glaky said:Talijani su sve izmislili. Japanci ništa. Da je po njima, još bi doboše imali.
Samo da potvrdim ovo za tempomat. Tocno sto govoris. Prava stvar!!esso_sa said:Slazem se da zvuci suludo na motoru, ali kada probas i naviknes se onda je tempomat zakon ! Barem za ljude koji putuju i koji na tim putovanjima neminovno moraju provesti nekoliko sati na autocesti.
Ja npr ne bi vise nikada kupio motor bez tempomata (i quickshiftera). Kada u danu putujes 600-700km ili vise, od cega nekoliko sati autocestom, tempomat je spas !
Mislim da je na motoru korisniji nego na autu, jer ukocena noga puno manje boli od ukocene ruke
Tako je i Honda bila neunistiva dok se nije pocela struja nabavljati iz ItalijeZnam po Hornetu, kod mene bio 1998, Japanac, nikad kihnuo nije. Dok su se ovi noviji stalno nesto kvarili. A da ne pricam da je stari Hornet bio brzi od novih
![]()
Nemam ništa protiv tempomata, ali ga ne želim ako dolazi u kompletu s ride-by-wire. Preferiram taktilan osjećaj klasičnog gasa. Za tempomat postoje low tech (throttle-lock) rješenja koja se daju ugradit na bilo koji motor bez previše dodatne kompleksnosti i rade sasvim zadovoljavajuće. Znam odradit i po 1000km dnevno autoceste, dupe počne bolit puno prije nego desna šaka, ali to je valjda individualno.esso_sa said:Slazem se da zvuci suludo na motoru, ali kada probas i naviknes se onda je tempomat zakon ! Barem za ljude koji putuju i koji na tim putovanjima neminovno moraju provesti nekoliko sati na autocesti.
Ja npr ne bi vise nikada kupio motor bez tempomata (i quickshiftera). Kada u danu putujes 600-700km ili vise, od cega nekoliko sati autocestom, tempomat je spas !
Nebih se slozio, moj bivši '07 je na kiši i buri bio 80000km, minimalno je i poprilično nemarno odrzavan. S njega je padano barem 5-6 puta, praktično ne postoji dio koji nije varen ili ravnan. Preživio je susret s bočnim vratima golfa dvice, austrougarskim cestovnim stupićem i još kojekave pizdarije prvog motora u kombinaciji sa smotanim vlasnikom. Čujem da je kod novog gazde doživio drugu mladost i da je odavno cajger okrenuo 6 znamenki. Teško je pronaći motor koji ima povoljniji omjer kvalitete/performansi, zapravio je postavio za mene letvicu visoko jer od svakog motora očekujem istu bespogovornu poslušnost i pouzdanost. To mi je prvi i osnovi kriterij koji vozilo mora zadovoljit.esso_sa said:Tako je i Honda bila neunistiva dok se nije pocela struja nabavljati iz ItalijeZnam po Hornetu, kod mene bio 1998, Japanac, nikad kihnuo nije. Dok su se ovi noviji stalno nesto kvarili. A da ne pricam da je stari Hornet bio brzi od novih
![]()
Usporedba je besmislena, R9T košta 50% više. Za razliku u cijeni ugradiš komplet custom Ohlins sprijeda i straga, i još ti ostane za par tisuća viška. Nisu ista klasa.ko samui said:U svakom slucaju R nine T bi stragao po zavojima bilo koju yamahu osim R1 te MT 10 ,traceri MT09 MT07 mos jedino izginit s tim u zescoj voznji
Imao sam i R nine T i MT 09 tako da znam sto pricam,to o ovjesu mislim ,a o kocnicama i komplet motoru necu ni spominjat i usporedivat jer nisu s istog planeta.
BMW je premium jedino utoliko koliko je i neka švrljotina modern art slikara umjetnost; jer postoji kritična masa ljudi koja plaća i održava taj mit na životu. Ne postoji niti jedan racionalan argument zbog kojeg bi jedan S1000XR bio premium prozivod, a jedan H2SX ne. Uostalom i cijene polovnih to sugeriraju, izuzev flagship modela (GS,RT,K1600), ostali modeli gube na cijeni kao i prosječan japanac.ko samui said:BMW je premium proizvod i usporedivat njega s bilo kojim japanskim brandovima je kao u autoindsutriji usporedivat VW ,Peugeot ili Ford s BMW ili Mercedesom mislim da to svi razumiju.
Naravno da se vozi kao novi motor, budući da je dobra šansa da su kritične komponente mijenjane više puta.ko samui said:BMW GS s 100000 km i 10 god starosti se vozi doslovno kao nov motor te mu je komplet sasija,kvaliteta izrade uopce full ciklistika i dalje bolja od vecine japanskih motora do cca 100000 kn
Glaky said:H2r je najbesmisleniji motor što postoji. Napravljen je vjerojatno kao neka reklama za Kawasaki.
Bez beda: uzmeš neku krramu i staviš kompresor.stipe_zxr said:Tocno... s porukom napravite ovako nešto ako mozete![]()
Glaky said:Bez beda: uzmeš neku krramu i staviš kompresor.![]()
Nisam ni rekao da je dzaba, vec da jednostavno gubi na vrijednosti kao i japanac. Ovdje na lageru ima '19 modela full oprema za 17k, što automatski ruši vrijednost svim polovnim, tako je propozicija "kupi BMW - sačuvaj lovu" dvojbena.ko samui said:I nije bas da S1000XR je djaba rabljeni istina nije ko boxer al nije djaba.
Da je smisao nit vodilja kod proizvodnje motora, jedini motor na cesti bi bila Honda Deauville ili PC800.Glaky said:H2r je najbesmisleniji motor što postoji. Napravljen je vjerojatno kao neka reklama za Kawasaki.
Starog GTa sam vozio, osim serijske prtljage koja je izvrsna, ništa premiJum nisam vidio ni doživio. Dapače, iritantniji i gori agregat ne pamtim. Možda ja kao nerafinirana blue collar seljačina jednostavno nisam dorastao tim finim stvarima.Glaky said:Xr 900 ima slabiju mašinu od 900 tracer. I to je to. Sve ostalo je sigurno bolje na XRu iako je proizveden u Kini.
to što mu ti osobno ne pronalaziš smisao je isključivo tvoj a ne Kawasakijev problemGlaky said:H2r je najbesmisleniji motor što postoji. Napravljen je vjerojatno kao neka reklama za Kawasaki.
:misli: Oook...tibor said:to što mu ti osobno ne pronalaziš smisao je isključivo tvoj a ne Kawasakijev problem
Japanci nisu glupistipe_zxr said:Tocno... s porukom napravite ovako nešto ako mozete![]()