BMW R1200 GS Adventure 2016 ili Novi Kawasaki versys 1000 grand tourer 2020

Edvard66

New member
Pozdrav svima,
Novi sam na forumu i mozda nesto zabrljam pa mi nemojte zamjerit.
Zivim u UK vec 4 g. sa suprugom i 13 godišnjom tinejdzericom. Zivot nam je prekrasan, sto se financija tice, ali se I šljaka. U svakome slucaju sretni smo sto smo tu. Uvijek sam zelio nekakav ozbiljan motor za putovanje i gust. Moji prijasnji motori su Beverly 200 I Beverly 500. Kupio sam novog Beverly 500, 2006 g kojega jos dan danas imam u Hrvatskoj. Ne zelim ga prodavati jer mislim da cu se kad tad vratiti u HR. Skuter je idealan za ducan i voznju po Zagrebu. Zelim kupiti motor za putovanje da iskoristim svoj godisnji a bilo bi idealno krenuti iz UK-a prema Hrvatskoj. Zelja mi je godisnji odmor potrositi na putovanja, a mogu birati kroz koju zemlju da dođem do Hrvatske, a drugim putem se vracati. Mislim da bih mogao tako godisnje proci i 10000 km plus sto bih ovdje napravio mozda 5000 km. Sami znate da ovdje ima puno kise sto za Engleze nista ne znaci, ali za nas je to problem. To je ukratko o meni. Moje pitanje je posto se dvojim između dva motora.
Samo da napomenem da u UK polovni motori su skoro svi servisirani u ovlastenim servisima, jer svi imaju dobre place da bi se zezali sa nekakvim frendovskim garazama. Ne tvrdim da je 100%, ali vecina. Jos da napomenem da su i polovni motori dosta jeftiniji i da se dosta moze spustiti cijena jer prodavac ne zeli prodavati motor 5 mjeseci kao sto je kod nas slucaj. Ujedno Englezi u prosjeku imaju 2 auta i 2 motora ( skuter plus vecu neku zekalicu ). Mozda netkome ovo zvuci cudno, ali TJEDNA placa je prosjecno £500. Tako da Englezima £1000 ili £1200 mozete rusiti cijenu. Naravno ne svi, ali vecina. Znam iz iskustva jer sam promjenio 4 automobila. Oprostite na ovome velikom pismu.
E sada ono najbitnije.
Zelja mi je kupiti BMW R 1200 GS Adventure, cijene se vrte 2016 £12000 , 2017 £13000
U među vremenu mi je za oko zapeo i novi Kawasaki versys 1000 grand tourer 2020.

Eh sad, od Vas trazim misljenje sto bi ste Vi na mome mjestu?
Ista cijena samo Kawasaki bi bio prvi vlasnik.

BMW R1200 GS Adventure 2017. Ili
Kawasaki versys 1000 grand tourer 2020
 
Uzmi ono što te veseli ili ako hoćeš novo...

Inače ja imam GS Adv 2016, 48000 km i zasad nema problema, pa i takvi kilometri nisu problematični.
Ako misliš na kilometre, imam i 1150 GS sa 189.000 km pa isto vozim

Uzmi ono što te veseli, ako nije to to, prodaš i kupiš drugo.
 
Danas je nas nekoliko napravilo mali đir. S obzirom da je ostatak ekipe na kozama nisam vadio motor nego sam išao sa skuterom, Bev 350. :mrgreen: Od četiri vozilice, dvije su bile novi GS-ovi, treća Yamaha 790. Penjemo se na Sljeme, vozim zadnji i promatram.... Ekipa je iskusna ali vidim da se i oni hrvaju s tim slonovima dok Yamaha pored njih ne izgleda niti najmanje inferiorno a vozi se kao bicikl. Dobar dio makadama na Medvednici prošao sam sa Bevom kad mi se nije dalo vaditi hard enduro ali sa GSom se ne bi usudio iako imam iskustva na off-u.
Kiša je stvar navike i s dobrim motorom u kojeg imaš povjerenja i nešto kvalitetnije opreme to ide bez problema.
Po napisanom bi se reklo da imaš volju ali nemaš iskustva. Nemoj da ti prisjednu i putovanja i motori zbog krivog odabira. Iskoristi to što živiš u bogatoj zemlji gdje proba nije problem.
Za Versysa ne znam, nisam u tim vodama... :mrgreen:
 
gvo said:
pod tvorničkom garancijom.  :mrgreen:
Ako misli doći do Hrvatske onda Kawasaki,ako se misli ku... onda Benvej [emoji38]

Poslano sa mog SM-G975F koristeći Tapatalk

 
GSA 2016 je super motor i za to što tražiš je odličan. Rabljeni, održavani sa 40-50k km. mora biti bez greške i trajati koliko god hoćeš uz normalno redovno održavanje.
Versys 2020 je novi motor i ne bi trebao biti nikakav problem izdržati ovu godišnju kilometražu koju navodiš, niti ta putovanja. To je sasvim solidan motor.
Mislim da bi trebao odlučiti temeljem nekih prvenstveno estetskih i ergonomskih kriterija, a zatim i ekonomskih, jer pretpostavljam da će kroz neko vrijeme Kawasakiju pasti više cijena nego BMWu.
 
cadjo said:
Ako misli doći do Hrvatske onda Kawasaki,ako se misli ku... onda Benvej [emoji38]

Poslano sa mog SM-G975F koristeći Tapatalk

Dovest će ga i BMW. Problem je u katalogu dodatne opreme i featurima kojima je nakrcan, svaki nosi određen % vjerojatnosti potencijalno skupog kvara. Zato kupiti ili novo, ili polovno pod tvorničkom garancijom, ili garancija od osiguravajućeg društva u sklopu police ako je moguće obziroma na starost/kilometražu. Kad istekne garancija prodati i ponoviti postupak.

Versys ima visoko težište, od SXa je teži 10ak kila, meni se činilo da ima barem 50kg više, nebi hvala. To je motor za kršne momke što se krosfitom bave i teške tegove dižu. :mrgreen:
 
gvo said:
Dovest će ga i BMW. Problem je u katalogu dodatne opreme i featurima kojima je nakrcan, svaki nosi određen % vjerojatnosti potencijalno skupog kvara. Zato kupiti ili novo, ili polovno pod tvorničkom garancijom, ili garancija od osiguravajućeg društva u sklopu police ako je moguće obziroma na starost/kilometražu. Kad istekne garancija prodati i ponoviti postupak.

Versys ima visoko težište, od SXa je teži 10ak kila, meni se činilo da ima barem 50kg više, nebi hvala. To je motor za kršne momke što se krosfitom bave i teške tegove dižu. :mrgreen:
Vidi vidi....
Da i ti kazes nesto tocno.....ima nade za tebe....izmolin krunicu 3 puta na dan......
BMW ili novi ili stvarno bullet proof garancija.......
Koliko je onda tezak Versys......tih Versysa ne vidan puno.
Mozda je covik normalne grade ono povise 185 cm i povise 90 kg.....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
gvo said:
Dovest će ga i BMW. Problem je u katalogu dodatne opreme i featurima kojima je nakrcan, svaki nosi određen % vjerojatnosti potencijalno skupog kvara. Zato kupiti ili novo, ili polovno pod tvorničkom garancijom, ili garancija od osiguravajućeg društva u sklopu police ako je moguće obziroma na starost/kilometražu. Kad istekne garancija prodati i ponoviti postupak.

Versys ima visoko težište, od SXa je teži 10ak kila, meni se činilo da ima barem 50kg više, nebi hvala. To je motor za kršne momke što se krosfitom bave i teške tegove dižu. :mrgreen:
Zajebava san se ;)
Tu je čoviku najveća dilema uzeti polovni BMW ili novi Kawasaki i svaka odluka ima svoju priču.
Vozija san Versysa 1000 i jako se lipo ponaša...Nisan nešto previše đirava ali eto na prvu mi je lipo sija,Benveja nisan proba i nebi jer nemam želju ni volju sidati na te grdosije.Ono šta mi je upalo u oko su problemi sa GS-om tj. boxer mašinom,po meni je nedopustivo da premium model nekog proizvođača kapitulira na hard testu....

Poslano sa mog SM-G975F koristeći Tapatalk

 
cadjo said:
Zajebava san se ;)
Tu je čoviku najveća dilema uzeti polovni BMW ili novi Kawasaki i svaka odluka ima svoju priču.
Vozija san Versysa 1000 i jako se lipo ponaša...Nisan nešto previše đirava ali eto na prvu mi je lipo sija,Benveja nisan proba i nebi jer nemam želju ni volju sidati na te grdosije.Ono šta mi je upalo u oko su problemi sa GS-om tj. boxer mašinom,po meni je nedopustivo da premium model nekog proizvođača kapitulira na hard testu....

Poslano sa mog SM-G975F koristeći Tapatalk

Šta je taj hard test, u kojem smislu je kleknio?
 
yelman said:
Šta je taj hard test, u kojem smislu je kleknio?
Imas nekoliko godina unazad maraton test 50 iliada km nije iz dvs puta uspia zavrsit
I tako ako ae sobro sican nekoliko primjerak Benvea......
Ali to je bilo dostw davno.mozda su usavrsili proizvodnju...osim onog lupkanka sta ima Boris87 i velika vecina ostalih ma GS-u
Posto je rijec o VB a tamo su neki drugi standardi kod polovnih mislim da gubitak vrijednosti Kawasakija ne bi bia nepremostiv problem.
Ja bi isa na plafon 15 iljada km polovni motor
Tj posli prvog velikog servisa.pa sad kad je to
Novo je uvik novo
Ne bi tia sirit temu jer covik oce izmedu ova dva
Ja osobno ne bi niti jednog.Nego nesto trece


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
seki22 said:
Imas nekoliko godina unazad maraton test 50 iliada km nije iz dvs puta uspia zavrsit
I tako ako ae sobro sican nekoliko primjerak Benvea......
Ali to je bilo dostw davno.mozda su usavrsili proizvodnju...osim onog lupkanka sta ima Boris87 i velika vecina ostalih ma GS-u
Posto je rijec o VB a tamo su neki drugi standardi kod polovnih mislim da gubitak vrijednosti Kawasakija ne bi bia nepremostiv problem.
Ja bi isa na plafon 15 iljada km polovni motor
Tj posli prvog velikog servisa.pa sad kad je to
Novo je uvik novo
Ne bi tia sirit temu jer covik oce izmedu ova dva
Ja osobno ne bi niti jednog.Nego nesto trece


Sent from my iPhone using Tapatalk
Fala, nisam zna za to... Vjerojatno su ga sputale neke bezvezne sitnice, sumnjam da je nešto krucijalni otišlo na prvih 50 000 km.
Po meni bi moga ic na Afriku staru godinu do dvi dana, udobna i pouzdana, a nije takva grdosija. Al opet, čovik ima dilemu oko ova dva, ja bi isa na GSa.
 
yelman said:
Šta je taj hard test, u kojem smislu je kleknio?
Hard test Motorevije,radi se 50 000 km i onda se gledaju svi troškovi održavanja,kvarovi i rastavi se kompletna mašina i napravi dijagnostika.Ne sićan se točno kilometraže ali GS je stao na cca pola testa zbog kvara na mjenjaču,to je mogla biti iznimka ali je praksa pokazala da taj vodenjak ima puno problema.Neshvatljivo mi je to isto kao šta je prvoj Multistradi otpa cili kokpit na testu ili MV Agusta kojoj je klipnjača izletila kroz blok na 250 km/h pa je vozač skoro izginija.
Jbt radi se o motorima koji koštaju 50% ili duplo više od navedenog Versysa i kod takvih bi tek triba biti perfekcionizam izrade.....

Poslano sa mog SM-G975F koristeći Tapatalk

 
yelman said:
Fala, nisam zna za to... Vjerojatno su ga sputale neke bezvezne sitnice, sumnjam da je nešto krucijalni otišlo na prvih 50 000 km.
Po meni bi moga ic na Afriku staru godinu do dvi dana, udobna i pouzdana, a nije takva grdosija. Al opet, čovik ima dilemu oko ova dva, ja bi isa na GSa.



Raspao se kardan i dijelovi uletili u mašinu .to je bilo na testnom.
 
seki22 said:
...
Koliko je onda tezak Versys......tih Versysa ne vidan puno.
Mozda je covik normalne grade ono povise 185 cm i povise 90 kg.....


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ne smatram se fizičkim slabićem, ali 250kg + visoko težište + guvernal visoko i naprijed + 3 kufera (nakrcana), iziskuje koncentraciju 100%. Nije jednostavno za mene i mojih 182cm. BMW je ako ništa drugo, lakši za manevrat.
 
yelman said:
Fala, nisam zna za to... Vjerojatno su ga sputale neke bezvezne sitnice, sumnjam da je nešto krucijalni otišlo na prvih 50 000 km.
Po meni bi moga ic na Afriku staru godinu do dvi dana, udobna i pouzdana, a nije takva grdosija. Al opet, čovik ima dilemu oko ova dva, ja bi isa na GSa.
Ma da ali nw telim sirit temu osim ako covik ne zatrazi
I da.bilo bi dobro kad bi covik napisa gabarite


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
gvo said:
Ne smatram se fizičkim slabićem, ali 250kg + visoko težište + guvernal visoko i naprijed + 3 kufera (nakrcana), iziskuje koncentraciju 100%. Nije jednostavno za mene i mojih 182cm. BMW je ako ništa drugo, lakši za manevrat.
Manovrat u mistu da.potvrdujem
Plus stavit na centralnu.....ako je sve puno....
Ja sa 187 cm moram dobro odvagat
Zanepovirovat ali fali  mi mase
Sa 107 skoro na 92 u 3 miseca......
Svi se u koroni udebljali a ja smrsavia.Glad i neimastina pa ka ono zdrav zivot.........


Sent from my iPhone using Tapatalk