BMW R1200 GS Adventure 2016 ili Novi Kawasaki versys 1000 grand tourer 2020

Sredju said:
A suzuki vratio kopiranjem upravljanja ventilima?

varijabilno upravljanje ventilima je izmislila i patentirala Alfa... al ne Alpha Racing nego Alfa Romeo
 
esso_sa said:
Slazem se da zvuci suludo na motoru, ali kada probas i naviknes se onda je tempomat zakon ! Barem za ljude koji putuju i koji na tim putovanjima neminovno moraju provesti nekoliko sati na autocesti.
Ja npr ne bi vise nikada kupio motor bez tempomata (i quickshiftera  :mrgreen:). Kada u danu putujes 600-700km ili vise, od cega nekoliko sati autocestom, tempomat je spas !
Mislim da je na motoru korisniji nego na autu, jer ukocena noga puno manje boli od ukocene ruke  :mrgreen:

Tako je i Honda bila neunistiva dok se nije pocela struja nabavljati iz Italije  :mrgreen: Znam po Hornetu, kod mene bio 1998, Japanac, nikad kihnuo nije. Dok su se ovi noviji stalno nesto kvarili. A da ne pricam da je stari Hornet bio brzi od novih  :mrgreen:
Samo da potvrdim ovo za tempomat. Tocno sto govoris. Prava stvar!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
esso_sa said:
Slazem se da zvuci suludo na motoru, ali kada probas i naviknes se onda je tempomat zakon ! Barem za ljude koji putuju i koji na tim putovanjima neminovno moraju provesti nekoliko sati na autocesti.
Ja npr ne bi vise nikada kupio motor bez tempomata (i quickshiftera  :mrgreen:). Kada u danu putujes 600-700km ili vise, od cega nekoliko sati autocestom, tempomat je spas !

Nemam ništa protiv tempomata, ali ga ne želim ako dolazi u kompletu s ride-by-wire. Preferiram taktilan osjećaj klasičnog gasa. Za tempomat postoje low tech (throttle-lock) rješenja koja se daju ugradit na bilo koji motor bez previše dodatne kompleksnosti i rade sasvim zadovoljavajuće. Znam odradit i po 1000km dnevno autoceste, dupe počne bolit puno prije nego desna šaka, ali to je valjda individualno. :mrgreen:

esso_sa said:
Tako je i Honda bila neunistiva dok se nije pocela struja nabavljati iz Italije  :mrgreen: Znam po Hornetu, kod mene bio 1998, Japanac, nikad kihnuo nije. Dok su se ovi noviji stalno nesto kvarili. A da ne pricam da je stari Hornet bio brzi od novih  :mrgreen:

Nebih se slozio, moj bivši '07 je na kiši i buri bio 80000km, minimalno je i poprilično nemarno odrzavan. S njega je padano barem 5-6 puta, praktično ne postoji dio koji nije varen ili ravnan. Preživio je susret s bočnim vratima golfa dvice, austrougarskim cestovnim stupićem i još kojekave pizdarije prvog motora u kombinaciji sa smotanim vlasnikom. Čujem da je kod novog gazde doživio drugu mladost i da je odavno cajger okrenuo 6 znamenki. Teško je pronaći motor koji ima povoljniji omjer kvalitete/performansi, zapravio je postavio za mene letvicu visoko jer od svakog motora očekujem istu bespogovornu poslušnost i pouzdanost. To mi je prvi i osnovi kriterij koji vozilo mora zadovoljit.

Glede Hondine kvalitete, prije koji dan sam imao priliku vozit kolegin cb500 four iz sedamdeset i neke, praktički origi stanje osim bojanog tanka i novog brojača okretaja. Motor je kupio od tko zna kojeg vlasnika po redu, godinama je stajao zapušten u švedskoj štali, upitno održavan. Na satu ima 60k. Pali iz prve i vozi, zapravo sam se iznenadio koliko fino i uglađeno radi za nešto što je izašlo iz tvornice prije skoro 50g. Da je ovjes malo bolji i da koči kad treba, komotno bi zaboravio na čemu se vozim.
 
ko samui said:
U svakom slucaju R nine T bi stragao po zavojima bilo koju yamahu osim R1 te MT 10 ,traceri MT09 MT07 mos jedino izginit s tim u zescoj voznji

Imao sam i R nine T i MT 09 tako da znam sto pricam,to o ovjesu mislim ,a o kocnicama i komplet motoru necu ni spominjat i usporedivat jer nisu s istog planeta.

Usporedba je besmislena, R9T košta 50% više. Za razliku u cijeni ugradiš komplet custom Ohlins sprijeda i straga, i još ti ostane za par tisuća viška. Nisu ista klasa.
Jedino što BMW ima u tržišnom segmentu MT09 je chinesium smeće F800/F900, što je samo po sebi ispod svake kritike.

ko samui said:
BMW je premium  proizvod i usporedivat njega s bilo kojim japanskim brandovima je kao u autoindsutriji usporedivat VW ,Peugeot ili Ford s BMW ili Mercedesom mislim da to svi razumiju.

BMW je premium jedino utoliko koliko je i neka švrljotina modern art slikara umjetnost; jer postoji kritična masa ljudi koja plaća i održava taj mit na životu. Ne postoji niti jedan racionalan argument zbog kojeg bi jedan S1000XR bio premium prozivod, a jedan H2SX ne.  Uostalom i cijene polovnih to sugeriraju, izuzev flagship modela (GS,RT,K1600), ostali modeli gube na cijeni kao i prosječan japanac.

ko samui said:
BMW GS s 100000 km i 10 god starosti se vozi doslovno kao nov motor te mu je komplet sasija,kvaliteta izrade uopce full ciklistika i dalje bolja od vecine japanskih motora do cca 100000 kn

Naravno da se vozi kao novi motor, budući da je dobra šansa da su kritične komponente mijenjane više puta. :mrgreen:



 
Kawasaki H2 serija kosta ko najakuplji Bmw to nije normalan japanac za svaki djep to sto si rekao je yamaha R1M ili MT 10 SP

I nije bas da S1000XR je djaba rabljeni istina nije ko boxer al nije djaba.

R9T nije za usporedbu s MT serijom nikako vec je samo spomenuta u kontekstu kako bmw boxer je za izginut prije ulaza u zavoj.

F900 to nema veze s bmw om nesto slicno A180 mercedesu
Vozio sam par primjera GS a s 100000 + km sve komponente od kad je motora osim kocnica i guma tj potrosnog i vozi se ko nov.
 
H2r je najbesmisleniji motor što postoji. Napravljen je vjerojatno kao neka reklama za Kawasaki.
 
Glaky said:
H2r je najbesmisleniji motor što postoji. Napravljen je vjerojatno kao neka reklama za Kawasaki.



Tocno... s porukom napravite ovako nešto ako mozete :LOL:
 
Xr 900 ima slabiju mašinu od 900 tracer. I to je to. Sve ostalo je sigurno bolje na XRu iako je proizveden u Kini.
 
ko samui said:
I nije bas da S1000XR je djaba rabljeni istina nije ko boxer al nije djaba.

Nisam ni rekao da je dzaba, vec da jednostavno gubi na vrijednosti kao i japanac. Ovdje na lageru ima '19 modela full oprema za 17k, što automatski ruši vrijednost svim polovnim, tako je propozicija "kupi BMW - sačuvaj lovu" dvojbena.

Glaky said:
H2r je najbesmisleniji motor što postoji. Napravljen je vjerojatno kao neka reklama za Kawasaki.

Da je smisao nit vodilja kod proizvodnje motora, jedini motor na cesti bi bila Honda Deauville ili PC800. :mrgreen:

Glaky said:
Xr 900 ima slabiju mašinu od 900 tracer. I to je to. Sve ostalo je sigurno bolje na XRu iako je proizveden u Kini.

Starog GTa sam vozio, osim serijske prtljage koja je izvrsna, ništa premiJum nisam vidio ni doživio. Dapače, iritantniji i gori agregat ne pamtim. Možda ja kao nerafinirana blue collar seljačina jednostavno nisam dorastao tim finim stvarima. :mrgreen: 

 
Glaky said:
H2r je najbesmisleniji motor što postoji. Napravljen je vjerojatno kao neka reklama za Kawasaki.

to što mu ti osobno ne pronalaziš smisao je isključivo tvoj a ne Kawasakijev problem
 
ko samui, nisam napisao da ce se izginut na r ninet prije zavoja, vec da mi se omakla rucica kvacila u trenutku kada sam promjenio u nizu i da mi je nagnuo motocikl pola metra ulijevo.

inace mi se r ninet pure svidja, ali za novce od cb 1000r bi radje uzeo nju, jer su u istoj klasi, ali joj ninet nije ni po cemu blizu.
 
stipe_zxr said:
Tocno... s porukom napravite ovako nešto ako mozete :LOL:
Japanci nisu glupi
Oni dizu kesu...... na low cost modelima.cila azija i juzna amerika se vozi na japancima
Tu je lova
Toyota ubija Merca po profitu a i veca je grupacija.....

Piaggio obrce lovu da je to cudo pa su i kupili Apriliju
Ducati grca u dugovima pa ga kupi Audi....

Prema tome ne budite glupi
Japancu je bitniji motor/skuter od 124-250 ccm jedno deset puta nego neki 1000 ccm monstrum ili 500,600 ccm maxi skuter......
Jer Japanac zna ne di je lova(da ne bi neko svatia da na high endu nema love) nego di je laksa lova.kruva bez motike......


Sent from my iPhone using Tapatalk