gvo said:Ovdje na lageru ima '19 modela full oprema za 17k, što automatski ruši vrijednost svim polovnim, tako je propozicija "kupi BMW - sačuvaj lovu" dvojbena.
Tako bi trebalo biti, u svijetu postenja. Medjutim, u nas jedva da je mozda neki socijalni popust... sto bi se oni odrekli zarade hahahaesso_sa said:Obzirom da je izasao novi 2020 model, logicno je da se '19 model rasprodaje za dosta manje para. To nije slucaj samo kod BMW-a, tako je sa svim proizvodjacima kada predstave novi model.
esso_sa said:Obzirom da je izasao novi 2020 model, logicno je da se '19 model rasprodaje za dosta manje para. To nije slucaj samo kod BMW-a, tako je sa svim proizvodjacima kada predstave novi model.
Vjerovatno se odjavija s foruma i zapalija mobitel i komp nakon šta je vidija komentare [emoji38]fawlty82 said:I koji motor je na kraju kupio?
Ili se jos nagovara na GS-a?
seki22 said:Japanci nisu glupi
Oni dizu kesu...... na low cost modelima.cila azija i juzna amerika se vozi na japancima
Tu je lova
Toyota ubija Merca po profitu a i veca je grupacija.....
Piaggio obrce lovu da je to cudo pa su i kupili Apriliju
Ducati grca u dugovima pa ga kupi Audi....
Prema tome ne budite glupi
Japancu je bitniji motor/skuter od 124-250 ccm jedno deset puta nego neki 1000 ccm monstrum ili 500,600 ccm maxi skuter......
Jer Japanac zna ne di je lova(da ne bi neko svatia da na high endu nema love) nego di je laksa lova.kruva bez motike......
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hrvata ima 4,2 miljonagvo said:U jednoj Indiji npr se proda više top end modela motora nego u hrvatskoj, a vjeravatno i više nego u dosta drugih EU zemalja. Da istočne zemlje kupuju isključivo low end modele je danas poprilično pogrešna pretpostavka.
Ja prican sa relativno bogatim indijcimagvo said:Nisam napisao da se proda više nego u EU, već da im je prodaja skupljih motora u rangu neke solidne EU države. Što je u suprostnosti sa percepcijom Indije kao isključivo low cost tržištem, u koje japanci trpaju svoje smeće na dvije rote. Mada bi iskreno radije vozio neki indijski budget motor, nego ono što u nas uvaljuju pod skutere od 50000kn.
Sredju said:pa ti vidi
https://www.instagram.com/p/B_lYhfPn6jr/?utm_source=ig_web_copy_link
cool
gvo said:Nisam napisao da se proda više nego u EU, već da im je prodaja skupljih motora u rangu neke solidne EU države. Što je u suprostnosti sa percepcijom Indije kao isključivo low cost tržištem, u koje japanci trpaju svoje smeće na dvije rote. Mada bi iskreno radije vozio neki indijski budget motor, nego ono što u nas uvaljuju pod skutere od 50000kn.
DA-IM said:osim šta smo saznali da mu je život prekrasan u financijskom smislu i da ima tinejdžericu ništa drugo nismo
npr,piše vozio beverly 250 i sad bi na gs-u iz engleske do hrvatske,bogami ako nemaš iskustva moj ti je savjet ne sidaj dalje od toga obližnjeg puba,
uostalom po meni ti navedeni uopće nisu isti motori i zašto se samo ogranićavat na navedene modele,
v-strom 1000 ili po meni caponord 1200,super cijene/oprema i motori
Bullet1275 said:Kakve to veze ima?
Netko na Beverlyu pola Europe prođe, dok se Advenčr putnici na GSovima spremaju na pohod do Dubaca kao da idu na ekspediciju na Himalaju.
Nije GS svemirski brod da ga neće znati voziti.
gvo said:U jednoj Indiji npr se proda više top end modela motora nego u hrvatskoj, a vjeravatno i više nego u dosta drugih EU zemalja. Da istočne zemlje kupuju isključivo low end modele je danas poprilično pogrešna pretpostavka.
DA-IM said:gledaj skok sa skutera od 250 ccm na gs-a 1200 sa mjenjačem je popriličan,