BMW R1200 GS Adventure 2016 ili Novi Kawasaki versys 1000 grand tourer 2020

gvo said:
Ovdje na lageru ima '19 modela full oprema za 17k, što automatski ruši vrijednost svim polovnim, tako je propozicija "kupi BMW - sačuvaj lovu" dvojbena.

Obzirom da je izasao novi 2020 model, logicno je da se '19 model rasprodaje za dosta manje para. To nije slucaj samo kod BMW-a, tako je sa svim proizvodjacima kada predstave novi model.
 
esso_sa said:
Obzirom da je izasao novi 2020 model, logicno je da se '19 model rasprodaje za dosta manje para. To nije slucaj samo kod BMW-a, tako je sa svim proizvodjacima kada predstave novi model.
Tako bi trebalo biti, u svijetu postenja. Medjutim, u nas jedva da je mozda neki socijalni popust... sto bi se oni odrekli zarade hahaha


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
esso_sa said:
Obzirom da je izasao novi 2020 model, logicno je da se '19 model rasprodaje za dosta manje para. To nije slucaj samo kod BMW-a, tako je sa svim proizvodjacima kada predstave novi model.

Naravno, to i jest poanta. Takav deal ćeš teško naći za GSa.
Manje popularan model -> Nerasprodani modeli na lageru -> Ciklus novih modela 3-4g -> Nestabilne cijene polovnih.

 
osim šta smo saznali da mu je život prekrasan u financijskom smislu i da ima tinejdžericu ništa drugo nismo  :mrgreen:
npr,piše vozio beverly 250 i sad bi na gs-u iz engleske do hrvatske,bogami ako nemaš iskustva moj ti je savjet ne sidaj dalje od toga obližnjeg puba,
uostalom po meni ti navedeni uopće nisu isti motori i zašto se samo ogranićavat na navedene modele,
v-strom 1000 ili po meni caponord 1200,super cijene/oprema i motori  :cool:
 
fawlty82 said:
I koji motor je na kraju kupio?
Ili se jos nagovara na GS-a?
Vjerovatno se odjavija s foruma i zapalija mobitel i komp nakon šta je vidija komentare [emoji38]

Poslano sa mog SM-G975F koristeći Tapatalk

 
seki22 said:
Japanci nisu glupi
Oni dizu kesu...... na low cost modelima.cila azija i juzna amerika se vozi na japancima
Tu je lova
Toyota ubija Merca po profitu a i veca je grupacija.....

Piaggio obrce lovu da je to cudo pa su i kupili Apriliju
Ducati grca u dugovima pa ga kupi Audi....

Prema tome ne budite glupi
Japancu je bitniji motor/skuter od 124-250 ccm jedno deset puta nego neki 1000 ccm monstrum ili 500,600 ccm maxi skuter......
Jer Japanac zna ne di je lova(da ne bi neko svatia da na high endu nema love) nego di je laksa lova.kruva bez motike......


Sent from my iPhone using Tapatalk

U jednoj Indiji npr se proda više top end modela motora nego u hrvatskoj, a vjeravatno i više nego u dosta drugih EU zemalja. Da istočne zemlje kupuju isključivo low end modele je danas poprilično pogrešna pretpostavka.
 
gvo said:
U jednoj Indiji npr se proda više top end modela motora nego u hrvatskoj, a vjeravatno i više nego u dosta drugih EU zemalja. Da istočne zemlje kupuju isključivo low end modele je danas poprilično pogrešna pretpostavka.
Hrvata ima 4,2 miljona
Indijaca 1280 miljona
Bogatih i prebogatih Indijaca cca 15,20 miljona....
U Indiji se proda top end motora vise nego u citavoj Europi[emoji23]
Koja ima cca 500 miljona ljudi


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nisam napisao da se proda više nego u EU, već da im je prodaja skupljih motora u rangu neke solidne EU države. Što je u suprostnosti sa percepcijom Indije kao isključivo low cost tržištem, u koje japanci trpaju svoje smeće na dvije rote. Mada bi iskreno radije vozio neki indijski budget motor, nego ono što u nas uvaljuju pod skutere od 50000kn.
 
gvo said:
Nisam napisao da se proda više nego u EU, već da im je prodaja skupljih motora u rangu neke solidne EU države. Što je u suprostnosti sa percepcijom Indije kao isključivo low cost tržištem, u koje japanci trpaju svoje smeće na dvije rote. Mada bi iskreno radije vozio neki indijski budget motor, nego ono što u nas uvaljuju pod skutere od 50000kn.
Ja prican sa relativno bogatim indijcima
Enfield 300 ccm je njima zakon
Drugaciji mentalitet
A sta se tice low end motorina....
Tam ose proda u jednoj godini ka u ciloj europi u deset


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
gvo said:
Nisam napisao da se proda više nego u EU, već da im je prodaja skupljih motora u rangu neke solidne EU države. Što je u suprostnosti sa percepcijom Indije kao isključivo low cost tržištem, u koje japanci trpaju svoje smeće na dvije rote. Mada bi iskreno radije vozio neki indijski budget motor, nego ono što u nas uvaljuju pod skutere od 50000kn.

Odakle ti ovo? Imaš neke konkretne podatke ili izvlačiš zaključke odokativno?
Jesi li kad bio u Indiji i koliko Indijaca koji žive u Indiji poznaješ ?   
 
Za Kawasaki su sasvim solidni brojevi, odoka 50% talijanskih brojeva.

    Ninja 300: 1,160 units
    Ninja 650: 463 units
    Z900: 444 units
    Ninja 1000: 332 units
    Ninja 400: 162 units
    Z650: 158 units
    Vulcan S: 105 units
    Ninja ZX-6R: 84 units
    Ninja ZX-10R: 79 units
    Versys 650: 62 units
    Versys 1000: 35 units
    Ninja H2 Series: 11 units
    Versys 300: 9 units
    Z1000 Series: 8 units
    Z250: 2 units
    Ninja ZX-14R: 0 units

https://news.maxabout.com/bikes/kawasaki/kawasaki-motorcycles-fy-2018-19/

Kakve veze ima koliko indijaca znam? Generalizirat takvu zemlju na temelju osobnih poznanstava nema smisla. Večina koju sam upoznao su obrazovani, pristojni
i sposobni inžinjeri, u kojoj se to mjeri preslikava na generalnu populaciju, nemam pojma. U Indiji nisam bio.
 
DA-IM said:
osim šta smo saznali da mu je život prekrasan u financijskom smislu i da ima tinejdžericu ništa drugo nismo  :mrgreen:
npr,piše vozio beverly 250 i sad bi na gs-u iz engleske do hrvatske,bogami ako nemaš iskustva moj ti je savjet ne sidaj dalje od toga obližnjeg puba,
uostalom po meni ti navedeni uopće nisu isti motori i zašto se samo ogranićavat na navedene modele,
v-strom 1000 ili po meni caponord 1200,super cijene/oprema i motori  :cool:

Kakve to veze ima?

Netko na Beverlyu pola Europe prođe, dok se Advenčr putnici na GSovima spremaju na pohod do Dubaca kao da idu na ekspediciju na Himalaju.
Nije GS svemirski brod da ga neće znati voziti.
 
Bullet1275 said:
Kakve to veze ima?

Netko na Beverlyu pola Europe prođe, dok se Advenčr putnici na GSovima spremaju na pohod do Dubaca kao da idu na ekspediciju na Himalaju.
Nije GS svemirski brod da ga neće znati voziti.

gledaj skok sa skutera od 250 ccm na gs-a 1200 sa mjenjačem je popriličan,
i sa takvim iskustvom odnosno nikakvim uputiti se iz UK do Cro je poprilično hrabro
to je moje mišljenje kao ex instruktora u AŠ,
naravno možda san ja u krivu i možda su beverly i GS  indentični amataman po svemu  :mrgreen:


gvo said:
U jednoj Indiji npr se proda više top end modela motora nego u hrvatskoj, a vjeravatno i više nego u dosta drugih EU zemalja. Da istočne zemlje kupuju isključivo low end modele je danas poprilično pogrešna pretpostavka.

siguran san da se proda i više i ferrarija RR-a ili bugattia nego kod nas,
indija je tržište od 1,3 milijarde ljudi i svaka daljna analiza tog tržišta je presmišna ka i apsurdna usporedba sa nacijom od oko 4 mil,ljudi  :cool:
 
DA-IM said:
gledaj skok sa skutera od 250 ccm na gs-a 1200 sa mjenjačem je popriličan,

Ima ženu, dijete, nije balavac od 25 godina. GS ima ABS, TC, čime eliminira 80% početničkih grešaka, ostatak je na zdravom razumu i sreći junačkoj. A za izvrtanja u mjestu tu je kreš bar i turateć kuferi. Malo ogrebotima će im dat advenćur karizmu i rišpekt.