jedimaster
Active member
Evo, ja ću ponuditi jedan mogući odgovor. Sa velikim Versysom (baš na GT modelu od frenda) uspio sam se sjedeći na motoru, okrenuti na mjestu, na GS nisam
tomo zaboravio si na s10!tomo3 said:U klasi ne postoji okretniji motor od GS-a.
ko samui said:U svakom slucaju R nine T bi stragao po zavojima bilo koju yamahu osim R1 te MT 10 ,traceri MT09 MT07 mos jedino izginit s tim u zescoj voznji
Imao sam i R nine T i MT 09 tako da znam sto pricam,to o ovjesu mislim ,a o kocnicama i komplet motoru necu ni spominjat i usporedivat jer nisu s istog planeta.
BMW je premium proizvod i usporedivat njega s bilo kojim japanskim brandovima je kao u autoindsutriji usporedivat VW ,Peugeot ili Ford s BMW ili Mercedesom mislim da to svi razumiju.
Jedino ko je u zadnje vrijeme primirisa blizu je africa twin pogotovo s ovim 2020 redizajnom i 1100 masinom.
BMW GS s 100000 km i 10 god starosti se vozi doslovno kao nov motor te mu je komplet sasija,kvaliteta izrade uopce full ciklistika i dalje bolja od vecine japanskih motora do cca 100000 kn
DuroDu said:Sve je diskutabilno, al jedno je SIGURNO:
MOTOR MORA BIT IZ JAPANA!!!!!
Glaky said:Čovjek živi u Engleskoj, a ne na Balkanu.
DuroDu said:Pa da je na Balkanu morao bi kupiti BMW (to je švabo). Al kad je već u UK nek uzme Royal Enfield, Triumph ili Norton.
DaRRth Vader said:servisiranje BMWa je znatno jeftinije od japanaca i jos imas skor9 dozivotnu garanciju...
Pa trebala bi...error said:Zar se nebi mašina trebala pri padu ugasit, a ostati raditi isključivo rasvjetna tijela ?
Ja sam sa druge strane pulta i mogu to razumjeti sa servisne strane...esso_sa said:Osim ako ne zivis u Bosni... Ja se jos uvijek borim da DOPLATIM jos 2 godine garancije za motor ciju isporuku trenutno cekam...