BMW R1200GS ADVENTURE

Da li ima netko ode iskustava sa OBD Link + MotoScan aplikacijom. Pogledao sam par osvrta na YT alinme zanima ovako iz orve ruke.

Ako mislis koristiti za reset servisa i neku osnovnu dijagnostiku onda je OK. Sto se tice kodiranja i kalibracija (npr ESA ovjesa) tu je prilicno tanko, uglavnom ne radi, i za takve stvari je puno bolja (i skuplja) opcija GS-911
Motoscan radi samo na Androidu, ali ga mozes koristiti i na PC/Mac pomocu Android emulatora. Ako imas stariji model BMW motora (sa okruglim konektorom za dijagnostiku, proizveden prije 2017), onda ti treba i adapter kabl sa okruglog konektora na OBD 2

Od verzija OBD link skenera imas MX i LX.
MX pokriva vise protokola na automobilima i sa njim nemas doplata za pojedine funkcije dostupne u njihovoj ObdLink aplikaciji.
LX je jeftinija verzija (oko 50 EUR manje od MX), ne podrzava par protokola za automobile i trazi doplate u ObdLink aplikaciji. Ali ako dijagnostiku mislis koristiti samo za motor, onda ti ta ogranicenja nisu ni bitna, LX ti je u tom slucaju najbolji i najpovoljniji izbor.

I treba paziti kod kupovine jer ima dosta kineskih kopija. Znaci kupi direktno sa ObdLink stranice, a mozes i preko Ebaya jer imaju i tamo svoju ovlastenu prodaju
 
Last edited:
Evo jedan zanimljiv članak za ljubitelje debele krave, upalite si prevoditelj:
U točno tri godine Erich Zimmermann je na svom 1250 GS-u prešao 363.483 kilometra. problemi? Nijedan.
Istrošenost njegovih guma samo na ovom GS-u iznosi 33 prednje i 38 stražnjih guma u tri godine.

 
  • Like
Reactions: tomo3 and WraGG
Jako dobro mu gume izdrže, u prosjeku 10000km. Taj stvarno ne silazi sa motora.
 
Evo jedan zanimljiv članak za ljubitelje debele krave, upalite si prevoditelj:
U točno tri godine Erich Zimmermann je na svom 1250 GS-u prešao 363.483 kilometra. problemi? Nijedan.
Istrošenost njegovih guma samo na ovom GS-u iznosi 33 prednje i 38 stražnjih guma u tri godine.

Kako nijedan problem, pa koliko je samo guma potrošio???
 
  • Haha
  • Like
Reactions: Author and WraGG