DaRRth Vader said:Meni samo nije jasno zasto se skida prednji kotac kod izmjene plocica ?
Ne treba zaboraviti da se klipici moraju ocistiti prije nego li se gurnu nazad u klijesta... To je POD OBAVEZNO...
Break cleaner i cetkuca za zube su osnovni alat za to..
DaRRth Vader said:Ne treba zaboraviti da se klipici moraju ocistiti prije nego li se gurnu nazad u klijesta... To je POD OBAVEZNO...
Break cleaner i cetkuca za zube su osnovni alat za to..
Znaci onda da se break cleaner ne treba koristiti... on ne grize gumice kocnica...esso_sa said:Bolje sa vodom i malo deterdzenta za sudje. Brake cleaner moze nagristi gumice na klipicima
Ja sam na R-u isto stavio zamjenski Brembo, odnosno OEM ekvivalent i koci isto kao i sa fabrickim
DaRRth Vader said:Znaci onda da se break cleaner ne treba koristiti... on ne grize gumice kocnica...
U jebote mis ,,, sranje.... pa ja vec 30 godina skoro svaki dan to radim... i jos k tome koristim i Wurth Rost of kad je puno nakupina... na nekim sam cak motorima to radio i vise od tri cetiri puta...esso_sa said:Pogledaj malo sastav brake cleanera i kako ti sastavi reaguju sa gumom... To sto pise da je "cistac kocnica" ne znaci da ga treba prskati i po gumenim dijelovima. Vise je za ciscenje masnih i kocionom prasinom zaprljanih zeljeznih povrsina. Npr. ispipkas masnim rukama diskove, brake cleaner je idealan da ih ocistis...
Mlaka voda sa malo deterdzenta i cetkica za zube su puno sigurnija opcija za ciscenje klipica i klijesta
DaRRth Vader said:U jebote mis ,,, sranje.... pa ja vec 30 godina skoro svaki dan to radim... i jos k tome koristim i Wurth Rost of kad je puno nakupina... na nekim sam cak motorima to radio i vise od tri cetiri puta...
Dobra pa si mi rekao.. necu vise..
esso_sa said:Ocito si mehanicar - imas tu dozu sarkazma koju mehanicari pokazuju kada im kazes nesto suprotno njihovim uvjerenjima i nacinima rada...
No dobro, poznato je da rijetko koji mehanicar uci dalje od onog sto je inicijalno naucio kao segrt, pa je jasna i navika da se sve radi inercijom
Moj savjet je bio dobronamjeran, a neka svako cisti onako kako misli da je to najbolje
Nemas pojma koliko si u krivu....naprotiv svakodnevno usvajam i primjenjujem novostecena znanja i iskustva ... srecom po moje segrte...esso_sa said:Ocito si mehanicar - imas tu dozu sarkazma koju mehanicari pokazuju kada im kazes nesto suprotno njihovim uvjerenjima i nacinima rada...
No dobro, poznato je da rijetko koji mehanicar uci dalje od onog sto je inicijalno naucio kao segrt, pa je jasna i navika da se sve radi inercijom
Moj savjet je bio dobronamjeran, a neka svako cisti onako kako misli da je to najbolje
EnduroLab said:Tako tako. Kupi si gs-a. Bolje ne zasluzujes. Sad ces ti vidjet svoje.
tomo3 said:Imao sam takve i nisu bile loše. Original je bolji kod kočenja.
Sta ce mi tecaj pored pristupa forumima ????EnduroLab said:Da, TI!!
A jel ti u opisu stoji i skolovanje o brake cleaneru ili to moras nadoplatit tecaj?
DaRRth Vader said:Sta ce mi tecaj pored pristupa forumima ????
💪👌🍻tomo3 said:Tu smo zato da pomognemo. Ti slobodno pitaj što god ti nije jasno.
tomo3 said:Da, preciznije doziranje i jače kočenje.