BMW R1200GS ADVENTURE

BMW CRUISER said:
Volio bih čuti vaša iskustva i mišljenja o BMW R1200GS adventure. Planiram ga ovih dana kupiti. No dvojim se između GS-a i Adventura. Vozim se dosta i po gradu i lokalnim cestama, no planiram i pokoje ozbiljnije putovanje. Nemam iskustva s tom vrstom motocikla pošto vozim Cruiser. Dal je netko prešo s Cruisera na takav putni enduro? 

cim jednog od nji zelis kupit onda si i sam zakljucia da je BMW odlican motor pa o tome ne triba trosit rici...
vidim da se dvoumis izmedju dva sllicna motora,ocito....
ako ti pomaze,moj prijatelj je ima istu dvojbu i odlucia se  za adventure.....prije toga je vozia LT-a....luxus touring-cruiser,tu ti ga je negdi...
isli smo na duza putovanja i
ADV se pokaza odlicnim
mane su mu sta je dosta tezak i visok tako da je to prlicno nezgodno..... triba kazat da je i sic jako tvrd....tvrdji nego kod obicnog GS-a...
mozda ti to zvuci prihvatljivo i nebitno sad,ali viruj mi pri duzim putovanjima (koliko san uspila skuzit planiras ih imat) to je od vaznosti (prijatelj je cak ima rane od sica)......

ne znan na koja putovanja mislis ici i kuda,ali mislin da bi ti bolje bilo uzet obicnoga koji je jeftiniji,udobniji i laksi a istodobno nista manje kvalitetniji,izdrzljiviji,mocniji motor...
vecinu sta moze veliki (ADV) to moze i obicni,'mali'....samo sta je 'mali' agilniji,manje guta i lakse ga je voziti npr u gradu i sl.
osobno mislin da bi razliku u cijeni tih dvaju motora moga ulozit u nesto drugo (recimo ta neka putovanja ili sta vec) jer smatran da adventure nikad neces moci u potpunosti iskoristit, jer je bas napravljen za neka 'rigorozna' putovanja i rute (nije da podcjenjujen tvoje namjere nego eto mislin opet i da odes tako negdi na sl putovanja,da te obicni 1200 nece razocarat i da ces bit vise nego zadovoljan)


e i da,glupo je sta ga odi zoven mali jer to u nikojem slucaju nije...samo mi je bilo lakse pisat
 
Meni je ADV mali...
Frane, obećavam da ću ti dati krug kada dodjem do hridi, što bi rekao Chala, samo da se ne navučeš...
 
jolly the roger said:
šonjo prijavil sam te zbog vrijedjanja :mrgreen:

mene jos vise nasmijava pokusavanje guranja teske krave GS u nekakve enduro vode...jea rajt...enduro mora bit jednostavan, pouzdan, sa sto manj mogucih izvora kvarova

Ako obratiš pozornost na prve postove u ovom topicu vidjet ćeš da se o GSu govori kao o putnom motoru (enduru) što je svakako dosta različito od enduro motora na koje ti ciljaš.
 
zokx said:
Ako obratiš pozornost na prve postove u ovom topicu vidjet ćeš da se o GSu govori kao o putnom motoru (enduru) što je svakako dosta različito od enduro motora na koje ti ciljaš.

enduro nije putni motor

hard enduro je kroser sa svjetlima ajmo rec.

enduro jest ajmo rec hard enduro al u malo manje nervoznoj (citaj dost pitomijoj) izvedbi, i sa boljom zastitom od vjetra...manje kilaze(do 200 +/-10 kg i to sam puno reko) i veceg servisnog intervala koja i dalje moze bez problema proc nekakve offroad uvjete a da su zahtjevniji od makadama

klasa gs, v strom, varadero jest nesto ni v rit ni mimo izmedju endura i putnih motora, najveci domet im je dobro utabani makadam(sto se offroad mogucnosti tice), imaju previse izvora kvarova i namucit ces se sto planirajuci sto improvizirajuci ako ti se nes pokvari u pripizdini.

ja sam svoje reko, i to je to
 
zokx said:
Ako obratiš pozornost na prve postove u ovom topicu vidjet ćeš da se o GSu govori kao o putnom motoru (enduru) što je svakako dosta različito od enduro motora na koje ti ciljaš.

Ma nemoj trositi rijeci na njega jer to nikuda ne vodi posto je on strucnjak za BMW GS motore samo sto ga jos nije imao ali ga je vidio na vise slika. :D
 
sve mi je ovo smješno


ono šta se meni sviđa nemora se nikome sviđati i bezobrazno je druge uvjeravati da je moje mišljenje točno...
istina je da BMW košta puno više od konkurencije i da to opravdava .........kvalitetom izgledom nebitno.....ali ti motori imaju kupce i svi ih hvale na duže ture i to je neosporno.  Frane tebi sigurno BMW ne bi odgovarao jer dok bi ga ugrijao napravio bi dva kruga oko otoka.


BMW Adventu je napravljen za naše ceste gdje te uvjek moše iznenaditi koja rupa i cesta upitne kvalitete :mrgreen:

za začetnika teme
sam si napisa da ti treba motor za po gradu i za koju veću turu pa odgovor imaš BMW nije za gradsku vožnju , a ako su te duže ture cca 1000 km dvaput godišnje to mož napraviti sa biciklom  :wink: pa je glupo ulagati veliku lovu ako neš iskoristiti 30% mogučnosti ovog motora.. Ali ako ćeš glumit (kao dobar dio vlasnika dotičnog motora) ili će ti to biti statusni simbol onda je sve oprošteno
 
Kojeg god uzmes nećeš falit, moja preporuka GSA  (y)
 
Pudla said:
Meni nije jasno zašto sve BMW teme moraju završiti u Bermudskom trokutu (Tomić - Čarli (debeli) - Juvan(mršavi))?  :misli:


a da Tomić je zakon hahahaha.ono je žalost.frend mi vozo bmw masina ima 100,000 km prešo je cijelu europu...nebitno.i reko lik daj da ga vozim u zg.kod tomića da mu naprave jedan servis malo bolji onako za rođendan i njemu...kad se vracao kući ostao bez zadnje kočnice(nisu mu stisnuli zadnju flexsibilnu,icirilo mu ulje) nije mu radio abs...i na kraju jocker raspo mu se križ kardana (4600kn) ono stvarno SUPER TOMIĆ!!!
 
Pozdrav BMW-evci. Do sad sam vozio hondu cbr 1000 , pa nakon malog razgovora sa boljom polovicom šta se tiće putovanja namjeravam kupit gs 1200 uskoro (još imam nale dvojbe oko ktm-a adv) pa ma zanima iz prve ruke koliko je skup taj motor nakon kaj ga kupiš? koliko vas koštaju servisi ,koji su intervali sevisni , i kak vas izađe rega  :D hvala unaprijed na odgovorima  (y)
 
aceranic said:
servisi svakih 10000
na 10000 plaćeno 950kn
osiguranje 2250kn

eto ga na
susid, a na koje osiguranje misliš na obavezno,aaaaaaaaa, a sa kolikin bonusom je tih 2250kn.aaaa
 
Nikad mi se nisu sviđali BMW motocili, iz ne znam kojeg razloga, čak mi je i R1200GS uvijek djelovao odbojno, ali, ... Ali, ... Što ga više gledam, to mi se motor više sviđa, i moram priznati -bilo kako bilo, to je prekrasan motor  :shock:  8)

Pa bi molio, ako nije problem da netko napiše koje su točno razlike između "običnog" i Adventure modela; u samim motorima i u opremi? I cijene dotičnih motocikala u Hrvatskoj. "Tomićeva" stranica ne nudi baš nešto podataka; a nema niti cijena  :?


Također, netko je u ovoj temi napisao da Adventure ima tvrdi sic; da je "obični" udobniji? Zašto je tome tako? Šta ne bi Adventure trebao biti motor s kojim se može raditi kilometre i kilometre dnevno? Bez nekog ubitačnog napora, naravno; inače, čemu taj motor ako se s njim neće puno puno voziti?
 
Odi na http://www.bmw-motorrad.com/ pa klikni na motocycles, odaberš npr. GS pa tamo imaš Compare bikes. U Tomića, nabavljanje i cijene se ne bi štel mešat.
 
Pudla said:
Odi na http://www.bmw-motorrad.com/ pa klikni na motocycles, odaberš npr. GS pa tamo imaš Compare bikes. U Tomića, nabavljanje i cijene se ne bi štel mešat.

Gledam, gledam; ali opet ništa o opremi  :misli:


A kako onda, ako ne preko Tomića?

Uvesti iz Slovenije? Si ti o tome na forumu nekad nešto pisao?
 
GSA- veći tank, veći hod amortizera, žbičane felge, više sjedalo, veća težina, veći vjetrobran, zaštita cilindara, rollbar, "maglenke", zaštita za ruke
GS- lijevane aluminijske felge


To sam ovako odokativnom usporedbom podataka s  bmw-motorrad.com, pogledaj bmw-motorrad.de tamo imaju konfigurator pa usporedi.
 
Imao sam neke frendove na gs i to sam doma vozio manje motorine , nagovorili me da probam.Gledam ja onaj bokser,ogroman težak motor i ajd probao,nakon kretanja sam već imao osjećaj da sam ga već vozio,vrijeme prilagodbe dan,izvrstan motor.Moj bi izbor bio gs jer nisam za duge ture po makadamu.
 
Adventure mi svakako izgleda moćnije.
Ali kažete da je GS bolji za asvalt, svakodnevnu vožnju, đireve, i sva putovanja civiliziranim putovima?

Meni su zakon ona 2 svjetla sa strane (maglenke  :misli:) odispred; i cjelokupni izgled motora. A ustvari, pametniji izbor bi bio "obični" model?


Da li koferi dolaze s motorom, ili treba još doplatiti? Vidim da je u Italiji razlika između GS i GSA modela nekih 1500 €; odnosno koštaju cca 14.000 € i 15.500 €. Je to sa koferima, grijanim ručkama, ..., ili za  sve ide još nadoplata?


( nije da kupujem sada; ali čisto da znam koliko je realno kroz 2-3 godine  :wink: )
 
Koferi se moraju posebno platiti. Za 2-3 godine će veliki GS vjerojatno malo drugačije izgledati, ova slika se pojavljuje po forumima, ali kao što u tekstu piše to je "pure fiction".

081109top.jpg


http://motorcycledaily.com/11august09_evolution.htm

 
Bumo vid'li  8)
 
Evo kako sam vec napisao u drugoj temi imao sam priliku provozati R1200GSA dok je moj motor bio na servisu. Vozio sam se nekih 3 sata i presao oko 200 km, dosta zavoja, malo autoputa i malo makadama. Ukupni dojam je vrlo vrlo pozitivan  (y)
Prvo upozorenje, motor je stvarno visok. Ja sam sa 194 cm i cizmama jedva imao obje noge cvrsto na zemlji. Ono sto me je iznenadilo je da se tezina uopce ne osjeca, niti kod manevriranja u mjestu, a posebno u voznji. Ovo je definitivno motor koji se najlakse vozi od svih koje sam do sad probao (do sad je to mjesto zauzimao mali Strom). Cak mi se u jednom trenutku prispavalo koliko je sve predvidljivo i jednostavno. Razbudio sam se kad zamalo nisam u zavoju kacigom zakacio kamion iz suprotnog smjera. Motor je toliko visok, da kad se nagnes sa pola svoje trake, kacigom prelazis crtu  :mrgreen:
Masina ima sasvim dovoljno snage za ugodnu voznju, mada se kod pretjecanja primjeti manjak konja u odnosu na mog S-a. Osjecaj brzine je drugaciji i vec na 100-120 imas osjecaj brze voznje. Getriba je ista kao na S-u, lagano se salta i nemam bas nikakvih primjedbi na nju.
Najveci problem na koji sam naisao u testnoj voznji je gdje naci makadam u Sloveniji  :LOL: Naisao sam na neku sporednu cestu i odvozio par sto metara. Moram priznat da mi je bio gust. Ima nesto u tome da ti ne smeta kakva je cesta ispred tebe nego samo nagazis.
Zastita od vjetra je izuzetna, citavo vrijeme sam vozio sa otkopcanom jaknom sto mi je nezamislivo na mom motoru. Ono sto mi je isto tako bilo nevjerojatno je, da je tanga sic na S-u udobniji za moj guz od ove masazne fotelje na GS-u. Valjda je to individualno ali ja svoj motor vozim bez problema 500-600 km dnevno, a ovaj sam osjetio vec nakon stotinjak.
Najlosiji dojam na mene je ostavila voznja po autoputu, ali posto ionako izbjegavam autoputeve to mi nije bitno. Motor je dosta dug a volan sirok pa na svaki nalet vjetra (npr iza kamiona) neugodno zaleluja. Siguran sam da ono A iz GSA ne znaci Autoput.
Zakljucak: odlican motor i samo je pitanje vremena i rebalansa kad ce bit moj  (y)