BMW R1200GS ADVENTURE

Koja je fora s maglenkama na gsu?

Ionako svjetle vise u nebo nego na cestu pa kad dodes kontra bode u oči...

Kae to fora neka :mrgreen:
 
Da, fora je za one kaj ne vide motor, zanimljivo vide šleper i ak' nema vužgana svjetla  :mrgreen:
 
Getriba said:
Daj, pricaj.... dojmovi?

Koliko cca pitaju za njega, jer meni su poslali opis/cijenu jednog s lagera pa me zanima ima li razlike ST/ZG u cijeni


Sent from my iPhone using Tapatalk

Cijenu nebih komentirao, to je za svakog drugacije (kako se tko dogovori). :wink:

S obzirom na sto strenutno vozim (K1300R) prioritet broj 1 u nabavci novog motora mi je udobnost. 99% sam na motoru sa zenom, i iako je nas trenutni motor puno bolji od prijasnjih, GS je tu klasa za sebe (od toga sto sam probao do sad bar). Polozaj nogu puno opusteniji, kicma ravna, sicevi veci i siri, volan puno vislji i siri itd.

Bilo je kisno pa nisam radio neka full ubrzanja ali po tome sto sam probao ima i vise nego dovoljno snage za lijepo povuci u bilo kojim okretajima. Naravno da nema top end mog trenutnog motora ali da budem iskren na tim okretajima na svom motoru vozim jednom na mjesec 30 sekundi i to je to. Sve vise i odlazi vozacka. :mrgreen:

Na autoputu na 130-150 je SUPER ugodno. Osjetim malo vjetra na ramenima i na vrhu kacige i to je to. Sve ostalo je zasticeno. Zbog manje vjetra je i puno manje buke. U usporedbi na mom motoru mi je na 140+ previse vjetra za ugodno voziti satima (pa vozim neugodno :mrgreen:).

Na kocnice nemam primjedbe. Znam da vise nisu Brembo nego Hayes. Prijasnji model nisam vozio tako da s tim ne mogu usporedit ali ako usporedujem s mojim motorom bolji je osjecaj kocenja od mojih. Full kocenje nisam probao pa sad sto actually bolje koce ne mogu reci. To je za prednju. Straznja neusporedivo bolja na GS-u (naravno nije ni za ocekivat tu nesto strasno na sportskom motoru).

Suspenzija je jedna od onih stvari koja ti se ili svidi ili ne. Ja sam se naviko jer je i na mom motoru slicno pa mi je super sjela. PUNO (ali jebeno puno) udobnije. Vecinu rupa po gradu (a ima ih pun k) se gotovo pa ne osjeti (opet tu treba uzet u obzir da ja to usporedujem sa svojim trenutnim motorom).

TFT je odlican, sve se vidi i lako se upravlja sa svim. Fensi animacija kad stisnes gumb je nice touch. Nisam veliki fan keyless-a ali s obzirom da je to sad default nije da imamo puno izbora tu.

Jos jedna stvar koja me ugodno iznenadila je koliko je lako voziti taj motor. Cuo sam to 100 puta na jutubu naravno, ali to nije moguce razumijet dok sam ne probas. Jednostavno cim krenes sva tezina kompletno nestane. U usporedbi s mojim motorom imam osjecaj ko da vozim nesto sa 600cc. Opet ovdje uzet u obzir da sam ja 99% sa zenom, i samim time je malo drugacije od solo voznje.

Eto neznam sto jos dodati... sve u svemu meni savrsen motor. Jedina mana koju sam imao je da je jebeno tih. Definitivno neki glasniji auspuh treba stavit. :mrgreen:
 
Durr said:
Cijenu nebih komentirao, to je za svakog drugacije (kako se tko dogovori). :wink:

S obzirom na sto strenutno vozim (K1300R) prioritet broj 1 u nabavci novog motora mi je udobnost. 99% sam na motoru sa zenom, i iako je nas trenutni motor puno bolji od prijasnjih, GS je tu klasa za sebe (od toga sto sam probao do sad bar). Polozaj nogu puno opusteniji, kicma ravna, sicevi veci i siri, volan puno vislji i siri itd.

Bilo je kisno pa nisam radio neka full ubrzanja ali po tome sto sam probao ima i vise nego dovoljno snage za lijepo povuci u bilo kojim okretajima. Naravno da nema top end mog trenutnog motora ali da budem iskren na tim okretajima na svom motoru vozim jednom na mjesec 30 sekundi i to je to. Sve vise i odlazi vozacka. :mrgreen:

Na autoputu na 130-150 je SUPER ugodno. Osjetim malo vjetra na ramenima i na vrhu kacige i to je to. Sve ostalo je zasticeno. Zbog manje vjetra je i puno manje buke. U usporedbi na mom motoru mi je na 140+ previse vjetra za ugodno voziti satima (pa vozim neugodno :mrgreen:).

Na kocnice nemam primjedbe. Znam da vise nisu Brembo nego Hayes. Prijasnji model nisam vozio tako da s tim ne mogu usporedit ali ako usporedujem s mojim motorom bolji je osjecaj kocenja od mojih. Full kocenje nisam probao pa sad sto actually bolje koce ne mogu reci. To je za prednju. Straznja neusporedivo bolja na GS-u (naravno nije ni za ocekivat tu nesto strasno na sportskom motoru).

Suspenzija je jedna od onih stvari koja ti se ili svidi ili ne. Ja sam se naviko jer je i na mom motoru slicno pa mi je super sjela. PUNO (ali jebeno puno) udobnije. Vecinu rupa po gradu (a ima ih pun k) se gotovo pa ne osjeti (opet tu treba uzet u obzir da ja to usporedujem sa svojim trenutnim motorom).

TFT je odlican, sve se vidi i lako se upravlja sa svim. Fensi animacija kad stisnes gumb je nice touch. Nisam veliki fan keyless-a ali s obzirom da je to sad default nije da imamo puno izbora tu.

Jos jedna stvar koja me ugodno iznenadila je koliko je lako voziti taj motor. Cuo sam to 100 puta na jutubu naravno, ali to nije moguce razumijet dok sam ne probas. Jednostavno cim krenes sva tezina kompletno nestane. U usporedbi s mojim motorom imam osjecaj ko da vozim nesto sa 600cc. Opet ovdje uzet u obzir da sam ja 99% sa zenom, i samim time je malo drugacije od solo voznje.

Eto neznam sto jos dodati... sve u svemu meni savrsen motor. Jedina mana koju sam imao je da je jebeno tih. Definitivno neki glasniji auspuh treba stavit. :mrgreen:

Super, to se zove osvrt.

Zapisan sam i ja za testnu voznju , pa me bas zanima kako ce bit. Glavno pitanje mi je usporedit ga s Multistradom Enduro 1260, samo nazalost zastupnik nije toliko mocan kao BMW da bi je imao za test....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Getriba said:
Daj, pricaj.... dojmovi?

Koliko cca pitaju za njega, jer meni su poslali opis/cijenu jednog s lagera pa me zanima ima li razlike ST/ZG u cijeni


Sent from my iPhone using Tapatalk
A di je Ms. ako prodajes. Sibni na pm sve o njoj
 
Okrenuo prvih 100000 km sa vodenjakom. Bezgrešan.
 

Attachments

  • 1F2E3739-C681-4D63-9055-1AA0B371F861.jpeg
    1F2E3739-C681-4D63-9055-1AA0B371F861.jpeg
    1.9 MB · Views: 255
tomo3 said:
Okrenuo prvih 100000 km sa vodenjakom. Bezgrešan.

Gotovo ! Pripremi novi fazni lanac i desnu glavu (posto pukne desni). A da, i kardan !  :mrgreen:
Ja se ne bi usudio da ga vise vozim, tempirana bomba !  :jesus:
 
Rekli su mi neka napravi prvih 200000 km, nakon toga ne bi trebalo biti problema.
 
Nakon 100000 km kardan ko nov.  :0648: Jako sam zadovoljan sa Igor Motorkotači servisom.  (y)
 

Attachments

  • d86b6add-c872-46b7-82b6-fb6a16b19317.JPG
    d86b6add-c872-46b7-82b6-fb6a16b19317.JPG
    208.7 KB · Views: 564
  • 3a9816bb-eec4-426c-a423-8998d7a1f26f.JPG
    3a9816bb-eec4-426c-a423-8998d7a1f26f.JPG
    213.6 KB · Views: 474
tomo3 said:
Nakon 100000 km kardan ko nov.  :0648: Jako sam zadovoljan sa Igor Motorkotači servisom.  (y)

Fino !  (y)
Ja sam na svom R-u pri 40.000km sve rastavio i izvukao komplet kardan van na detaljni pregled. Mrvica povrsinske korozije na vanjskim rubovima kronera na strani zadnjeg diferencijala. Ostalo je bilo prakticno novo, ali suho. Bilo je tragova fabricke masti koja je presusila i prakticno zalijepila diferencijal za kardan, pa sam prilikom spustanja kucista diferencijala sa njim povukao i kardan (zato sam ga i izvadio komplet, kad sam ga vec svukao sa prednjeg osiguraca i kronera  :mrgreen:). Interesantno, jer obicno korozija zalijepi sve, a meni je zalijepila presusena mast  :mrgreen:  Prednji kroner je bio kao nov, prakticno ga nije trebalo ni podmazivati  (y)

Citao sam negdje. Na modelima od 2016. pa nadalje BMW farba kardane mat crnom bojom, u svrhu bolje zastite od korozije. Na starijim modelima nisu imali nikakav zastitni sloj, bili su goli metal, pa je bilo dovoljno par ciklusa grijanja/hladjenja da se pojavi kondenz i krene korozija...

Jesi li ijednom do sada morao stimati ventile ?
 
Eto da se i ja ukljucim.

Kupih BMW R 1200 GS ADV pa da pitam na sta bi se trebalo pripaziti i ima li kakve vece mane??
od Opreme ima:
Komfort Paket, Touring Paket, Dynamic Paket, Schaltassistent Pro, Keyless Ride itd….
koferi aluminijski, navigacija original.
24'000 km
2016 Godina.
garancija godinu dana.


 
Čestitke. Vidim tvoj popis vozilica, pa moram pitati, jel te gospođa natjerala na kupnju ili bole leđa?